مهاجرت + ویزا (استرالیا)

اطلاعات کامل سرمایه گذاری در استرالیا

investment2022

سرمایه گذاری در استرالیا

بسیاری از افراد در سراسر دنیا به فکر مهاجرت به استرالیا از راه قانونی هستند. تا با خیال راحت به این کشور مهاجرت کنند و در نهایت اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. سرمایه گذاری در استرالیا یکی از راه های مهاجرتی محبوب سرمایه گذاران در سراسر دنیا می باشد. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کامل سرمایه گذاری در استرالیا را در اختیارتان بگذاریم.

اگر به دنبال سرمایه گذاری برای پول اضافی خود هستید . اما به طور کامل از فرصت های سرمایه گذاری در استرالیا اطلاعی ندارید … این مقاله توسط کارشناسان مهاجرتی رویال اپلای نوشته شده است و می تواند کمک بسیاری به شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری بکند.

توجه کنید قبل از شروع سرمایه گذاری در استرالیا ابتدا باید از وضعیت مالی خود مطمئن باشید.

یکی از سوالات مبتدیان برای سرمایه گذاری در استرالیا این است که چگونه باید سرمایه گذاری را شروع کنیم ؟

قبل از هرچیزی برای سرمایه گذاری امن و مطمئن در استرالیا حتما با یک وکیل مهاجرتی در ارتباط باشید . سپس از باید وضعیت مالی عالی خود مطمئن باشید که پول و سرمایه کافی برای سرمایه گذاری دارید.

به طور کلی بهترین توصیه ایی که می توان به  سرمایه گذاران مبتدی گفت، این است که همه ی عواملی را که می تواند در سرمایه گذاری شما تاثیر گذار باشد؛ را در نظر بگیرید. عوامل اصلی می تواند تمایل شما به ریسک، وضعیت مالی، تحقیق در مورد بازار و تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه سرمایه گذاری باشد.

اگر می خواهید در یک سهام خاص در استرالیا سرمایه گذاری کنید؛ باید در مورد رشد سهام شرکت و جایگاه آن در مقایسه با رقبای سهام کاملا تحقیق کنید . و حتما مطمئن باشید که خدماتی که شرکت ارائه می دهد مورد تقاضا خواهد بود.

کارشناسان مهاجرتی و وکلای مقیم استرالیای شرکت رویال اپلای در زمینه سرمایه گذاری در استرالیا سال هاست تجربه دارند . و شما را صفر تا صد پروسه ها مهاجرتی استرالیا همراهی خواهند کرد.

حال در ادامه ی مقاله به اینکه چرا باید در استرالیا سرمایه گذاری کنیم ؟ … می پردازیم.

دلایل سرمایه گذاری در استرالیا

  1. اقتصاد رو به رشد استرالیا:

اقتصاد استرالیا در حال حاضر سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان است و پیش‌بینی می‌شود تا یک دهه آینده به جایگاه یازدهم برسد. علاوه بر این، صندوق بین‌المللی پول (IMF) پیش‌بینی می‌کند طی پنج سال آینده (تا سال ۲۰۲۳)، استرالیا از هر اقتصاد پیشرفته دیگری در جهان برتر خواهد بود.

  1. بازار امن:

بازار تجارت استرالیا نه تنها امید بخش است بلکه امن و کم خطر نیز می‌باشد.استرالیا از نظر آزادی اقتصادی در رتبه پنجم جهان قرار دارد و آن را به محیطی ایده‌آل برای تجارت داخلی و بین المللی تبدیل می‌کند.

  1. موقعیت مکانی منحصربه فرد:

استرالیا که در نیم کره جنوبی قرار دارد جایگاه بسیار خوبی در بازار جهانی به ویژه در منطقه آسیا و اقیانوسیه دارد. برای بسیاری از افراد، استرالیا اغلب دروازه ورود به آسیا در نظر گرفته می شود و پل ارتباطی بین کشورهای غربی و شرقی است.

  1. صنعتی پویا:

استرالیا به خاطرداشتن پنج صنعت کلیدی در سطح بین المللی مشهور است: منابع و انرژی، کشاورزی، خدمات مالی، آموزش و گردشگری.

  1. نیروی کار قوی:

استرالیا هم بازار کار و هم جمعیت شاغل فعال و متنوعی دارد وهمچنین به عنوان چهارمین کشور هوشمند جهان (INSEAD) بر اساس مهارت‌های نخبگان و آمادگی برای مهاجرت طبقه بندی می شود.

  1. حکومت دموکراتیک:

این کشور از نظر قوانین، سلامت بانک‌ها، تنظیم مبادلات اوراق بهادار و کارآمدی هیئت‌مدیره شرکت‌ها در رتبه بالایی قرار دارد. همچنین از نظرقوانین تجاری (تعرفه بر واردات و حمایت گرایی) و استقلال قضایی در بین ۱۰ کشور برتر جهان قرار دارد.

  1. توسعه و نوآوری:

استرالیا از نظر کارآفرینی جهانی در رتبه هفتم جهان قرار دارد و تقریباً نیمی (۴۹٪) از شرکت های استرالیایی در زمینه نوآوری فعال هستند.

  1. زیرساخت قابل اعتماد:

بنادر استراتژیک استرالیا، شبکه‌های حمل و نقل ریلی و جاده‌ای به خوبی برنامه ریزی شده است و مدیریت حمل و نقل کارآمد با در نظر گرفتن نیازهای تجاری طراحی شده‌اند.

 

مراحل سرمایه گذاری در استرالیا

  • بدهی‌های خود را تسویه کنید.

سرمایه گذاری می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد بیشتر باشد، اما در ابتدا داشتن یک پایه مالی قوی ضروری است. بنابراین، اگر بدهی با بهره بالا دارید، بهتر است قبل از شروع سرمایه‌گذاری، بدهی‌های خود را تسویه کنید.

  • بودجه‌ی لازم را مهیا کنید.

در مورد مقدار پولی که می‌توانید بدون به خطر انداختن اموال خود سرمایه گذاری کنید، با خودتان صادق باشید.

  • برنامه‌ی سرمایه گذاری خود را تنظیم کنید.

برنامه‌ ریزی  سرمایه گذاری شامل موارد زیر می‌باشد:

تعیین اهداف مالی خود.

تعیین میزان سرمایه‌ای که می‌خواهید با آن ریسک کنید.

نوع سرمایه گذاری مانند: بازار سهام، اوراق قرضه، صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک، حساب‌های پس انداز بانکی، طلا، املاک و غیره

نظارت و بررسی عملکرد سرمایه گذاری

  • دریافت مشاوره مالی

چه در زمینه‌ی سرمایه گذاری تجربه داشته باشید چه مبتدی باشید همیشه با یک متخصص امور مالی مشورت کنید و در مورد برنامه سرمایه گذاری خود و مکان و زمان سرمایه گذاری مشاوره دریافت کنید.

  • انتخاب نوع سهام

بازار سهام انواع مختلفی از سهام را ارائه می‌دهد که می‌توانید در آنها سرمایه گذاری کنید.

سود سهام: اگر در این نوع سهام سرمایه گذاری کنید، بخشی از درآمد و سود سهام به شما پرداخت می‌شود.

سهام رشدی:  برای سرمایه گذاری در این نوع سهام باید کمی ریسک پذیر باشید. اما سهام رشدی یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانید در استرالیا انجام دهید. بهترین زمان برای خرید سهام رشدی زمانی است که رشد اقتصادی و نرخ بهره پایین است.

سهام ممتاز: سهام در شرکت‌هایی که دارای ارزش قابل توجهی هستند که معمولا بهترین نوع سرمایه گذاری هستند.

  • آشنایی با انواع مختلف دارایی

سرمایه‌های نقدی – سود ثابت یا سرمایه گذاری با درآمد ثابت – سرمایه گذاری در سهام شرکت  – طلا و غیره

نکته: توجه داشته باشید باید همیشه از گزارش‌های مالی هرشرکتی که برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنید، آگاه باشید و درباره شرکتی که می‌خواهید در آن سرمایه‌گذاری کنید یا از آن سهام بخرید، تحقیق کنید.

برای شروع سرمایه گذاری به چه مقدار پول نیاز داریم؟ هیچ پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد چرا که عوامل متعددی در این موضوع دخیل هستند.

چگونه سرمایه گذاری را شروع کنیم؟ اگر شما هم مانند اکثر مردم به فکر سرمایه گذاری در استرالیا هستید اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، می‌توانید با مشاوران مجرب ما در ارتباط بوده تا بتوانید از سرمایه‌ی خود به بهترین نحو استفاده کنید و در نهایت اقامت استرالیا اخذ کنید.

در مقاله مهاجرت با سرمایه گذاری در استرالیا درباره حداقل میزان سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری و همچنین مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا صحبت کردیم.

برای مراجعه به این مقاله و کسب اطلاعات کامل سرمایه گذاری در استرالیا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مهاجرت با سرمایه گذاری در استرالیا ➡ 

 

ویزاهای سزمایه گذاری در استرالیا

انواع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا و شرایط آن‌ها:

ویزای سرمایه گذاری استرالیا با توجه به پلن‌ها و روش های سرمایه گذاری، انواع مختلفی دارد. شما با توجه به شرایط و همچنین میزان سرمایه خود، می‌توانید یکی از انواع ویزاهای سرمایه گذاری را انتخاب کرده و به این کشور مهاجرت کنید.

ویزای سرمایه گذاری ۱۳۲ استرالیا – Business Talent (Permanent) visa :

این نوع ویزا برای افراد با تجربه‌ای که سابقه مدیریت کسب و کار دارند مهیا شده است. گفتنی است با اخذ این نوع ویزا متقاضی می‌تواند کسب و کاری موجود در استرالیا را مدیریت کرده و یا به مدیریت کسب و کار خود بپردازد. با اخذ این ویزا متقاضی می‌تواند اعضای خانواده خود را نیز به همراه ببرد و به طور دائم در استرالیا اقامت داشته باشد.

شرایط:

  • متقاضی باید زیر ۵۵ سال باشد.
  • ارزش دارایی شما باید ۱ و نیم میلیون دلار استرالیا و قابل انتقال باشد.
  • مجموع گردش مالی متقاضی در ۴ سال اخیر حداقل ۳ میلیون دلار باشد.

از سه شرط زیر باید یکی از موارد شامل حال شما باشد:

  • مالکیت ۵۱% از سهامی که در طول هر سال مالی کمتراز ۴۰۰۰۰۰ دلار استرالیا درآمد دارد.
  • مالکیت ۳۰% از سهامی که در طول هر سال مالی ۴۰۰۰۰۰ دلار استرالیا یا بیشتر درآمد دارد.
  • مالکیت ۱۰% از کل سهام شرکت‌های سهامی عام

هزینه‌ی اخذ این نوع ویزا برای متقاضی اصلی، ۷۸۵۵ دلار استرالیا خواهد بود.

 

ویزای ۸۸۸ استرالیا – Business Innovation and Investment (Permanent) visa

این ویزا برای افرادی است که ویزای ۱۸۸ – یا ویزای ۴۴۴ و برخی از افرادی که ویزای۴۵۷ دارند و مایلند به طور دائم در استرالیا اقامت گزینند. در این نوع ویزا متقاضی مجاز است در هر کجای استرالیا که می‌خواهد اقامت داشته باشد، به طور تمام وقت مشغول به کار شود و از خدمات درمانی و پزشکی نیز بهره ببرد. هزینه‌ی اخذ این ویزا برای هر متقاضی ۳۰۲۵ دلار استرالیا خواهد بود.

 

ویزای سرمایه گذاری ۱۸۸ استرالیا – Business Innovation and Investment (Provisional) visa

ویزای ۱۸۸ استرالیا که نوعی ویزای تجاری و سرمایه گذاری است، به مدت ۵ سال صادر می‌شود. این نوع ویزا یکی از محبوب ترین ویزاها برای تاجران است چرا که به واسطه‌ی این ویزا می‌توان فعالیت‌های تجاری و سرمایه گذاری یا حتی کار آفرینی داشت و بیزینسی را در استرالیا مدیریت کرد. یکی از دلایل محبوبیت این ویزا، امکان درخواست اقامت دائم از طریق ویزای ۸۸۸ است. به عبارتی اخذ ویزای ۸۸۸ مرحله‌ی بعدی برای اخذ اقامت دائم از طریق ویزای ۱۸۸ می‌باشد.

  • برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به مقاله‌ی ویزای ۱۸۸ مراجعه کرده و از تمامی شرایط و مزایای اخذ این ویزا آگاه شوید.

ویزا سرمایه گذاری استرالیا ➡ 

 

در این مقاله تمام اطلاعات کامل سرمایه گذاری در استرالیا که مورد نیاز شما است را بیان کردیم و همچنین به مقالات مرتبط به این موضوع شما را هدایت کردیم.

برای ارزیابی بیشتر شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی رویال اپلای را پر کنید. مشاوران مهاجرتی ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱ –۲۲۴۰۸۱۸۱ –۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *