آزمون های زبان

بهترین آزمون­ های زبان فرانسوی  TCF و TEF با مدرسین رویال اپلای

Review of the French language test

کارشناسان مهاجرتی رویال اپلای در کنار مدرسین مجرب این مجموعه به بررسی نکات مهم و بهترین آزمون­ های زبان فرانسوی TCF و TEF پرداخته اند . با ما همراه باشید …

شما ممکن است به دلایل مختلفی از جمله مهاجرت یا تدریس زبان در اموزشگاه ها و یا … قصد اخذ مدرک زبان فرانسوی را داشته باشید . و بخواهید در یکی از آزمون های زبان فرانسوی شرکت کنید . آزمون زبان فرانسوی به چند نوع تقسیم می شوند. معروف ترین آن­ها آزمون فرانسوی TCF و آزمون فرانسوی  TEF می باشد.

اگر اطلاعی از آزمون های زبان فرانسوی ندارید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون فرانسوی TCF و TEF بر  روی لینک های زیر کلیک کنید.

برای خواندن اطلاعات آزمون فرانسوی  TCF کلیک کنید . ➡ 

برای خواندن اطلاعات آزمون فرانسوی  TEF کلیک کنید . ➡ 

برای مهاجرت به کانادا و یا فرانسه بهتر است در کدام آزمون­های زبان فرانسوی شرکت کنیم؟

هدف شما برای مهاجرت در شرکت آزمون ­های ها متفاوت خواهد بود . پس این اهداف شماست که می تواند از اخذ پذیرش دانشگاه تا مهاجرت به کشوری دیگر شرکت در کدام یک از آزمون­های زبان فرانسوی را برای شما تعیین کند .

پس به طور کامل و دقیق نمی توانیم بگوییم کدام ازمون برای مهاجرت به کانادا و یا فرانسه مناسب است . بهتر است قبل از شرکت در ازمونی به طور کامل روند مهاجرتی خود را چک کنید . و حتما با یک وکیل مهاجرتی با تجربه مشورت کنید .

در این مقاله به ارزیابی دو آزمون زبان فرانسه TCF و  TEF می پردازیم و تفاوت های اصلی آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم .

تفاوت بین دو آزمون زبان فرانسوی TCF Canada و  TEF Canad

 TCF Canada یک آزمون زبان فرانسوی جنرال است که توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) برای درخواست های اقامت دائم به رسمیت شناخته شده است. اگر می خواهید برای مهاجرت به  شهر کبک اقدام کنید، باید “GCF for Quebec” (TCFQ) بگیرید تا سطح زبان فرانسوی خود را نشان دهید.

TEF Canada یک آزمون زبان فرانسوی است که توسط اداره مهاجرت و ارتباطات و فرهنگ کبک (MICC) برای درخواست های اقامت دائم، برنامه مهاجرتی PEQ و درخواست های شهروندی کانادا به عنوان مدرک رسمی زبان شناخته می شود. این آزمون به دو شکل اجرا می شود: کامپیوتری (مهارت های خواندن و شنیدن) و مکتوب ( مهارت های خواندن، شنیدن و نوشتن).

فرمت آزمون  TCF  کانادا چگونه است ؟

این آزمون شامل ۴ بخش  برای ارزیابی مهارت های شفاهی و کتبی است:

  • خواندن( reading): 35 دقیقه – ۳۹ سوال
  • شنیدن (listening) : 60 دقیقه – ۳۹ سوال
  • نوشتن(writing) : 60 دقیقه – ۳ موضوع
  • مکالمه(speaking): 12 دقیقه – ۳ موضوع

هزینه ثبت نام برای TCF کانادا در ATS، ۳۸۵$  است.

فرمت آزمون TEF کانادا چگونه است ؟

  • درک مطلب شفاهی: ۴۰ دقیقه – ۶۰ سوال
  • درک مطلب نوشتاری: ۶۰ دقیقه- ۵۰ سوال
  • بیان شفاهی: ۱۵ دقیقه – ۲ موضوع
  • بیان نوشتاری: ۶۰ دقیقه – ۲ موضوع

برای درخواست شهروندی کانادا فرمت آزمونی که باید شرکت کنید به صورت زیر می باشد:

درک مطلب شفاهی: ۴۰ دقیقه _ ۶۰ سوال

بیان شفاهی: ۱۵ دقیقه – ۲ موضوع

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخذ شهروندی کانادا کلیک کنید . ➡ 

TCF یا TEF کدام ساده تر است؟

هر دو از نظر مدت زمان و قالب کم و بیش مشابه هستند. در مورد هر دو آزمون تحقیق کنید و هر کدام که برای شما جذاب تر است را انتخاب کنید .

چگونه برای TCF یا  TEF ثبت نام کنیم؟

هر دو آزمون توسط مراکز معتبر برگزار شده و به خوبی مدیریت می شوند. به عنوان مثال، اگر می خواهید در آزمون TCF  کانادا  شرکت کنید، می توانید با خدمات   Ashton (ATS)  تماس بگیرید تا در مورد تاریخ آزمون های آتی، مراحل ثبت نام، محل دقیق مرکز آزمون و هزینه های مربوطه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آزمون های TCF و TEF کانادا برای چه کسانی مناسب است؟

ایا می توانید فرانسوی صحبت کنید

بهترین آزمون­ های زبان فرانسوی  TCF و TEF با مدرسین رویال اپلای

TCF Canada برای کسانی که مایل به آغاز پروسه اخذ مهاجرت دائم یا شهروندی کانادا از طریق اداره ی مهاجرت کانادا هستند، مناسب است.

TEF Canada برای داوطلبانی مناسب است که مایل به ارزیابی سطح مهارت خود در زبان فرانسه ، مهاجرت به کانادا یا کبک یا درخواست های شهروندی کانادا هستند.

آزمون زبان فرانسه چگونه برگزار می شود ؟

یک کپی از ایمیل اعلان رسمی برنامه و پاسپورت معتبر خود را به همراه داشته باشید. اگر مدارک شناسایی همراه نداشته باشید، اجازه ورود به سالن آزمون را نخواهید داشت.

پس از بررسی هویت، ناظر شما را به صندلی های تعیین شده هدایت می کند.

باید پاسپورت خود را روی میز بگذارید.

به جز شرایط اورژانسی یا بیماری  (به همراه داشتن گواهی پزشکی الزامیست)، تا پس از پایان زمان آزمون، اجازه خروج از جلسه آزمون را ندارید.

ناظران از شما می خواهند که تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی خود را خاموش کنید. همچنین مجازنیستید فرهنگ لغت یا منابع مرجع دیگری را به همراه داشته باشید.

زمانی که آزمون در حال برگزاری است، ارتباط با سایر داوطلبان در داخل یا خارج از جلسه آزمون ممنوع است.

با شروع فرآیند آزمون، افرادی که تاخیر دارند اجازه ورود به جلسه آزمون را نخواهند داشت.

هرگونه مزاحمت، تقلب یا رفتار نادرست توسط داوطلبان باعث اخراج آن ها  از جلسه آزمون می شود و یا حتی  ممکن است در  یک دوره زمانی  از شرکت در آزمون محروم شوند که  این تصمیم توسط مرکز بین المللی مطالعات آموزشی” CIEP  ” برای   TCFو TEF و CCIگرفته می شود .

اعلام نتایج آزمون های فرانسوی:

نتایج TCF ظرف مدت  ۴ تا ۸ هفته پس از آزمون به مراکز برگزارکننده آزمون ارسال می شود. زمانی که نتایج آماده شد، مراکز برگزارکننده آزمون با شما تماس خواهند گرفت.

ممکن است ۴ تا ۶ هفته طول بکشد تا مراکز نتایج را برای شما ارسال کنند.

توجه داشته باشید که فقط یک نسخه از مدرک  برای شما صادر می شود. پس بهتر است که یک کپی اضافی از گواهی خود را نگه دارید.

اعتبار آزمون ها چقدر است ؟

نتایج آزمون های  TCF  و TEF  برای دو سال معتبر هستند .

برای اکسپرس اینتری کانادا درکدام آزمون زبان فرانسه باید شرکت کرد؟

استان کبک در کانادا رویال اپلای

بررسی بهترین آزمون­ های زبان فرانسوی

همانطور که گفتیم برای شرکت در آزمون های زبان ابتدا باید به نوع مهاجرت خود دقت کنید. که برای مهاجرت به چه مدرک آزمون زبانی و با چه نمره ایی نیاز دارید. مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری در میان متقاضیان بسیار مرسوم و رایج می باشد . از این رو کشور کانادا دو زبان اصلی دارد . اول زبان انگلیسی دوم زبان فرانسوی

در برخی از استان های کشور کانادا مانند استان کبک زبان اول مردم فرانسوی  می باشد . پس برای مهاجرت به استان کبک کانادا شما باید در یکی از ازمون های زبان فرانسوی شرکت کرده . و با توجه به نمره قبولی پروسه مهاجرتی خود یک نمره ی قابل قبول بگیرید .

TCF Canada و  TEF Canada آزمون های بین المللی ارزیابی مهارت های زبان فرانسوی هستند و اداره مهاجرت کانادا هر دو آزمون را برای اخذ اقامت دائم و درخواست شهروندی می پذیرد. پس برای مهاجرت به کانادا نوع آزمون چندان اهمیت ندارد . بلکه نمره ایی که از این آزمون میگیرید بسیار پر اهمیت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری کلیک کنید. ➡ 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی اخذ شهروندی کانادا کلیک کنید. ➡ 

جمع بندی بهترین آزمون­ های زبان فرانسوی

هدف اصلی شما از شرکت در آزمون­های زبان برای کسب نمره ی دلخواه بسیار موثر می باشد. برای مثال اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا استان کبک را دارید باید در یکی از آزمون­های زبان فرانسوی شرکت کنید. زیرا زبان اول مردم این استان فرانسوی می باشد . مهاجرت به استان کبک کانادا قطعا به تنهایی هدف اصلی شما نیست . شما ممکن است با قصد تحصیل یا کار کردن و یا . . . وارد این استان شوید .

با یک مثال واضح تر برایتان توضیح می دهیم اگر شما برای تحصیل به کبک مهاجرت می کنید . باید تمام شرایط تحصیل در کبک کانادا را مورد ارزیابی قرار دهید . که علاوه بر مدارک مورد نیاز که برای تحصیل در کانادا ضروری است. باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که در کدام آزمون­های زبان فرانسوی شرکت کنید و چه نمره ایی مورد قبول دانشگاه ها و کالج های کبک کانادا می باشد . و در نهایت راستای هدف خود در ازمون های زبان شرکت کنید.

مشخص کردن هدف دقیق شما را راحتتر به آنچه که می خواهید می رساند . مشاوران و وکلای مهاجرتی شرکت رویال اپلای شما را صفر تا صد مهاجرت به کانادا – استرالیا – و آمریکا و اخذ اقامت این سه کشور همراهی می کنند .

برای اگاهی بیشتر از پروسه های مهاجرتی این سه کشور می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر وارد پروسه های مهاجرتی هر سه کشور شوید .

پروسه های مهاجرتی کشور کانادا کلیک کنید . ➡ 

پروسه های مهاجرتی کشور استرالیا کلیک کنید .  

پروسه های مهاجرتی کشور آمریکا کلیک کنید .  

برای دریافت مشاوره رایگان و بررسی وضعیت شما برای مهاجرت در تمامی پروسه های مهاجرتی کشورهای کانادا و استرالیا و آمریکا ، و اخذ اقامت دائمی این سه کشور ، فرم سنجش و ارزیابی مهاجرتی رویال اپلای را با اطلاعات صحیح پر کنید . و برای ما ارسال بفرمایید . مشاورین و کارشناسان مهاجرتی رویال اپلای در اولین فرصت با شما تماس می گیرند .

 

 

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و آمریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *