آزمون های زبان

سوالات متداول درباره یادگیری آسان زبان انگلیسی – قسمت سوم –

سوالات متداول درباره یادگیری زبان انگلیسی / رویال اپلای /

در دو مقاله پیشین ما به بررسی آشنایی زبان و تاریخچه و فرهنگ و یادگیری زبان انگلیسی پرداختیم . حال در این مقاله می خواهیم به بررسی سوالات متداول درباره یادگیری آسان زبان انگلیسی می پردازیم.

فهرست

کدام زبان انگلیسی را باید یاد بگیرم؟

یادگیری زبان انگلیسی سخت است؟

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

کدام مشاغل تسلط به زبان انگلیسی را مزیت می دانند؟

در کدام آزمون زبان انگلیسی شرکت کنم؟

بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

در نهایت یادگیری زبان انگلیسی آسان 

پاسخ به سوالات متداول

در ادامه سعی کرده ایم به سوالات کنجکاوانه شما، درباره یادگیری زبان انگلیسی بهترین پاسخ را ارائه دهیم:

۱. کدام زبان انگلیسی را باید یاد بگیرم؟

این یک سوال معمول در بین زبان آموزان انگلیسی است زیرا همانطور که در مقاله اول با عنوان * آشنایی با زبان انگلیسی * خواندید انواع مختلفی از زبان انگلیسی وجود دارد! دو نوع رایج از زبان انگلیسی که مردم برای یادگیری انتخاب می کنند، انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتانیایی است.

هر کدام را که انتخاب کنید، در نهایت می توانید دیگری را نیز تا حد زیادی درک کنید. اگر برای تصمیم گیری مشکل دارید، این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا من قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارم؟
  • آیا من قصد ادامه تحصیل یا کار در خارج از کشور را دارم؟
  • آیا من قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی را دارم ؟
  • یا از کدام زبان انگلیسی در محل زندگی شما بیشتر استفاده می شود؟

البته زبان آموزان بیشتری در نهایت انگلیسی آمریکایی را انتخاب می کنند چرا که این زبان گسترده ترین زبان در سطح جهانی محسوب می شود .

۲. یادگیری این زبان سخت است؟

پاسخ این سوال بستگی به تشابه زبان مادری شما به زبان انگلیسی دارد؛ اما در مقایسه با بسیاری از زبان‌های دیگر، انگلیسی چندان دشوار نیست . شما می توانید سریع به یک سطح پایه برسید، اما بدیهیست که مسلط شدن به این زبان، زمانبر خواهد بود.

چیزی که در مورد زبان انگلیسی چالش برانگیز است، ناسازگاری قواعد املاء و دستور زبان است .

با این حال، یادگیری آن نسبت به زبان‌هایی مانند آلمانی و روسی و فرانسوی آسان‌تر است، زیرا دستور زبان انگلیسی آنقدرها پیچیده نیست و استثنائات کمتری دارد !

دسترسی به منابع زبان انگلیسی به دلیل حجم گسترده آن آسان است. مطالب زیادی به زبان انگلیسی در دسترس هستند، بنابراین برای پیدا کردن مطلبی برای مطالعه، نیازی به جستجوی طولانی نخواهید داشت. همچنین کافیست که فقط آنلاین شوید و با اشخاص دیگر به انگلیسی صحبت کنید.

۳. یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟ شرکت مهاجرتی رویال اپلای

هیچ پاسخ قاطعی برای پاسخ به این سوال وجود ندارد، اما به طور متوسط ​​حدود ۵۰۰ /۶۰۰ ساعت طول می کشد تا به یک سطح متوسط برسید. اگر می خواهید مهارت بالایی داشته باشید، پس باید زمان بیشتری را اختصاص دهید ؛ در این حالت شما به حدود ۱۰۰۰ ساعت مطالعه بیشتر نیاز دارید.

البته توجه کنید که سطح یادگیری افراد متفاوت است؛ بنابراین این زمان یادگیری نیز برای هر فرد متفاوت خواهد بود!

همچنین قابل ذکر است که نوع زبان اولی که صحبت می کنید در یادگیری زبان دومتان نقش مهمی دارد. اگر به یک زبان اروپایی مسلط هستید، ممکن است راحت‌تر به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید. اما اگر به زبان هایی مانند ماندارین یا عربی صحبت می کنید،  زمان بیشتری طول می کشد، چرا که شباهت های کمتری با زبان انگلیسی دارد.

همچنین اگر قبلاً زبانی را یاد گرفته باشید و زبان انگلیسی زبان سوم شماست این یادگیری برای شما آسان تر خواهد بود زیرا با عادت های یادگیری خود کاملا آشنا هستید!

۴. کدام مشاغل تسلط به زبان انگلیسی را مزیت می دانند؟

به دلیل جهانی شدن کره زمین و ظهور اینترنت، تأکید بر اینکه دانستن زبان انگلیسی در بیشتر مشاغل برای شما مفید خواهد بود، موضوع جدیدی نیست.

با این رویداد، شرکت‌های بیشتری به کار مستقل و از راه دور روی ‌آوردند. ممکن است در نهایت شما با افرادی از کشورهای مختلف کار کنید؛ پس دانستن زبان انگلیسی در این موقعیت به شما کمک خواهد کرد.

اگر شغل شما شامل تولید محتوا، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین یا تعامل با مشتریان در سراسر جهان است، دانستن زبان انگلیسی لازمتان می شود.

همچنین زبان انگلیسی در صنعت مسافرت و گردشگری نیز ضروری است زیرا زبان رایجی  در سراسر کشور هاست.

اگر به دنبال هر نوع حرفه بین المللی مانند رشته کارشناسی دیپلماسی و ارتباطات هستید، داشتن مهارت های انگلیسی ضروری خواهد بود! به طور کلی، هر شغلی که در سطح بین‌المللی قرار داشته باشد، از امور مالی گرفته تا روزنامه‌نگاری و تحقیقات دانشگاهی، به زبان انگلیسی بها داده می شود .

۵. در کدام آزمون زبان انگلیسی شرکت کنم؟

اکثر آزمون‌های رسمی زبان انگلیسی گران هستند، بنابراین احتمالاً فقط در صورتی تصمیم به شرکت در آن ها را خواهید گرفت که به مدرک رسمی نیاز داشته باشید که نشان دهنده مهارت و تسلط شما به این زبان است.

سه آزمون برتر زبان انگلیسی عبارتند از:

  • تافل (یک آزمون زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجه)
  • آیلتس (سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی)
  • کمبریج (آزمون انگلیسی ارائه شده توسط کمبریج)

اگر قصد تحصیل در خارج از کشور یا مهاجرت را دارید، پیشنهاد می کنیم تافل یا آیلتس را امتحان کنید، زیرا این آزمون‌ها بیشترین پذیرش را دارند.

بیشتر کشورها، نمرات تافل را در نظر می گیرند، اما اگر قصد مهاجرت به بریتانیا را دارید، در عوض آیلتس بگیرید. فقط توجه داشته باشید که نتایج آزمون شما (برای هر دو تافل و آیلتس) پس از گذشت ۲ سال منقضی می شوند !

آزمون های مناسب برای مهاجرت به انگلستان و اروپا، آزمون کمبریج است؛ چرا که این نمرات آزمون منقضی نمی شوند ! این آزمون از چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان ها (CEFR) پیروی می کند.

برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر از آزمون های زبان انگلیسی می توانید به بخش آزمون های زبان رویال اپلای مراجعه کنید . برای رفتن به صفحه آزمون های زبان خارجه کلیک کنید . ➡ 

بهترین راه برای آموختن راحت زبان انگلیسی چیست؟

اموزش و یادگیری زبان انگلیسی

بهترین راه برای آموختن زبان انگلیسی تبدیل آن به یک عادت همیشگی است. روش های مختلفی برای مطالعه ارائه شده است، اما ثبات مطالب در ذهن نکته کلیدی این ماجراست.

اگر هر روز زمانی را به زبان انگلیسی اختصاص دهید، پیشرفت خواهید کرد و از طرفی مغز شما نیز شروع به شکل‌دهی رویکرد شخصی خود برای یادگیری خواهد کرد.

در ادامه چند تکنیک وجود دارد که می توانید برای تقویت یادگیری خود امتحان کنید:

  • مرسوم ترین کلمات زبان انگلیسی را یاد بگیرید. برای به خاطر سپردن آن ها میتوانید از فلش کارت ها استفاده کنید.
  • چند کتاب درسی و یک کتاب دستور زبان به عنوان منابع مرجع داشته باشید. این کار ساختار برنامه مطالعاتی شما را می سازد، به خصوص زمانی که تازه شروع کرده اید!
  • از مطالب اصلی نزدیک به سطح زبان خود استفاده کنید. هر چه در معرض خواندن مطالب معتبر قرار بگیرید، زبان انگلیسی برای شما بصری تر خواهد شد .سایت های آموزش زبان انگلیسی منابعی عالی هستند،  زیرا طیف گسترده ای از ویدیوهای معتبر دارند که بهترین مطالب و ابزارهای یادگیری را در اختیار شما قرار می دهند.
  • به طور منظم با کسی که انگلیسی صحبت می کند یا در حال یادگیری زبان انگلیسی است در تعامل باشید.

این تکنیک هارا امتحان کنید و بهترین روش را انتخاب کنید.

شما می توانید برای بهبود یادگیری بهتر زبان انگلیسی مقاله * چگونه به راحتی انگلیسی صحبت کنیم؟ * را مطالعه کنید. برای خواندن این مقاله و تکنیک های طلایی کلیک کنید . ➡ 

در نهایت :

انگلیسی یک زبان جذاب با پتانسیل بسیار بالا برای تغییر زندگی و ارتباط مردم در سراسر جهان است.

آنچه ما در این مقاله به آن پرداختیم تنها یک نگاه اجمالی به این موضوع بود؛ اما امیدواریم که به نوعی الهام بخش شما باشد. یادتان باشد که در هر مرحله از یادگیری زبان انگلیسی که هستید، بازهم چیز جدیدی برای کشف در این زبان وجود دارد.

برای خواندن مقاله اول کلیک کنید . ➡ 

برای خواندن مقاله دوم کلیک کنید .

در بخش مقالات رویال اپلای مقاله های زیادی درباره زبان انگلیسی و آزمون های زبان خارجی وجود دارد. می توانید با خواندن این مقالات آگاهی و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید .

شرکت مهاجرتی رویال اپلای با داشتن کارشناسان و وکلای مجرب مهاجرتی می تواند شما را در همه ی پروسه های مهاجرتی کشورهای کانادا آمریکا و استرالیا صفر تا صد همراهی می کند .

با خیال راحت کارهای حقوقی و مهاجرتی خود را به ما بسپارید .

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱ ۲۲۴۰۸۱۸۱ ۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *