آزمون های زبان

شناخت زبان انگلیسی – قسمت دوم –

یک دختر خندان با موهای فر زیبا/شناخت زبان انگلیسی

شناخت زبان انگلیسی و فرهنگ در این زبان را در این مقاله می آموزیم.

در مقاله اول ما درباره آشنایی زبان انگلیسی و تاریخچه و انواع آن صحبت کردیم. حال برای خواندن مطالب جالب درمورد زبان انگلیسی با ما همراه باشید .

برای خواندن مقاله اول * آشنایی زبان انگلیسی * کلیک کنید .  

آنچه که در مقاله شناخت زبان انگلیسی قسمت دوم می خوانیم

فرهنگ در زبان انگلیسی

  • شوخ طبعی
  • زبان بدن
  • غذا
  • تعطیلات
  • فرهنگ عامه

چرا یادگیری زبان انگلیسی باعث تغییر در زندگی شما می شود ؟

فواید یادگیری زبان انگلیسی

فرهنگ در زبان انگلیسی

در یک زبان چیزی بیش از کلمات نهفته است. هر زبانی فرهنگ جذابی را با خود به همراه دارد؛ فرهنگ زبان انگلیسی ، بسیار غنی است و از بیش از هزار سال پیش آغاز شده است .

بیایید این فرهنگ نهفته در زبان انگلیسی را بررسی کنیم :

شوخ طبعی

شوخ طبعی و طنز، بخش عمده ای از فرهنگ انگلیسی زبانان است؛ فیلم های کمدی موفق، سریال های تلویزیونی و اجراهای طنز همگی از این فرهنگ نشأت میگیرند . همچنین “کمدی موقعیت” (Sitcom) نیز طرفدار های خاص خودش را دارد . کمدی موقعیت، اتفاقات روزمره را دنبال می کند و آن ها را به شیوه ای جذاب مطرح می کند .

استند آپ کمدی ها، جایی که یک کمدین در مقابل تماشاچیان قرار می گیرد و مستقیما مطالب خنده دار را تعریف می کند ، از فرهنگ انگلیسی زبانان است که در میان جوامع بسیار گسترش پیدا کرده است.

شکل دیگری از طنز انگلیسی که در بین بیشتر زبان ها رایج شده است، بازی با کلمات است. این نوع شوخی ها بسیار ساده هستند اما همیشه موجب خنده میشوند.

زبان بدن

۵۵  درصد از نحوه ارتباط ما با دیگران از طریق زبان بدن و حرکات است. در ادامه چند مثال از پرکاربردترین ژست های انگلیسی را نام برده ایم :

  • انگشت شست رو به بالا : این حرکت به معنای «پسندیدن» است که در پلتفرم‌ شبکه های اجتماعی بسیار پرکاربرد است .
  • شانه بالا انداختن : این حرکت معمولا بیشتر در میان دوستان استفاده می شود و معادل عبارات «نمی‌دانم»یا«برام مهم نیست» است؛ پس از استفاده از این ژست، در محل کار خودداری کنید چراکه ممکن است بی ادبانه به نظر برسد !
  • بزن قدش ! : وقتی می خواهید به کسی برای انجام یک کار تبریک بگویید و یا برای ابراز خوشحالیتان، می گویید “بزن قدش!” این حرکت به این صورت است که کف دست خود را بالا نگه می دارید و شخص دیگری با کف دست خود به دست شما ضربه می زند.
به زن قدش / شناخت زبان انگلیسی

شناخت زبان انگلیسی

بخش بزرگی از مکالمات انگلیسی به کمک زبان بدن قابل درک می شود؛ بنابراین دانستن آنها برای تسلط به این زبان ضروری است !

تعطیلات

بوقلمون با سس کرن بری ، درختان کریسمس تزئین شده ، رژه و آتش بازی های رنگارنگ از جمله کارهایی است که انگلیسی زبانان دوست دارند در تعطیلات خود انجام دهند !

سه تعطیلات بزرگ که در ایالت متحده آمریکا برگزار می شود :

  • هالووین :

هالووین در ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. در این روز بچه‌هایی را ببینید که لباس‌های شبح‌آلود به تن کرده‌اند و در خانه‌تان را می‌کوبند تا از شما آب نبات و خوراکی بگیرند!

  • روز شکرگزاری :

روز شکرگزاری، در چهارمین پنج شنبه ماه نوامبر برگزار می شود و مردم با دور هم جمع شدن با خانواده و دوستان و برگزاری یک میهمانی این روز بزرگ را جشن می گیرند. بوقلمون کبابی تقریبا همیشه در این روز سرو می شود.

  • کریسمس:

این تعطیلات در ۲۵ دسامبر است، اما جشن ها از اواخر نوامبر (پس از روز شکرگزاری) آغاز می شوند. مجموعه ای کامل از سنت های کریسمس وجود دارد، اما قابل توجه ترین آن بیدار شدن در صبح کریسمس و باز کردن هدایایی است که زیر درخت کریسمس گذاشته شده است !

غذا

غذاهای امریکایی /شناخت زبان انگلیسی

با وجود تنوع غذایی در کشورهای انگلیسی زبان، انتخاب یک توصیف کلی برای غذا دشوار است. اگر به ایالات متحده و بریتانیا نگاه کنیم، اشتیاق زیاد به غذاهای راحت و مقوی دیده می شود. در ایالات متحده، هزاران استیک فروشی وجود دارد؛ حتی افرادی را خواهید دید که در حال کباب کردن یا پختن همبرگر، هات داگ و ……. در حیاط خانه خود هستند !

از دیگر غذاهای کلاسیک این سرزمین، می توان به پای سیب، مک پنیر و نان شیرینی اشاره کرد. طعم این غذاهای نمادین در سراسر ایالات متحده واقعا لذیذ است.

چیزی که بسیاری از افراد انگلیسی برای آن ارزش قائل هستند، راحتی است. بنابراین فست فود ها پررونق هستند. حتی بسیاری از آن ها برای اینکه بتوانند از زمان خود بیشترین بهره را ببرند، به سرعت غذا می خورند.

فرهنگ عامه

اگر قرار باشد در مورد چگونگی گسترش یک زبان در سراسر جهان صحبت کنیم، قطعا یکی از مؤثرترین عوامل ، فرهنگ عمومی است.

بسیاری از افراد حتی بدون تجربه بازدید از کشورهای انگلیسی، چیزهای زیادی در مورد فرهنگ آن ها می دانند. از زمزمه کردن آهنگ های انگلیسی گرفته تا شناختن فیلم ها و برنامه های تلویزیونی.

فرهنگ انگلیسی ، به عنوان فراگیرترین و مورد استقبال ترین فرهنگ نسبت به سایر فرهنگ ها شناخته شده است. با توجه به این موضوع ، بسیاری از مردم در سراسر جهان می توانند موسیقی ، فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، کتاب ها، پادکست های انگلیسی زبان را به خوبی درک کنند.

چرا یادگیری زبان انگلیسی باعث تغییر در زندگی شما می شود ؟

اکنون که با ماهیت زبان انگلیسی آشنا شدید، ممکن است از خود بپرسید که آیا زبان انگلیسی واقعاً ارزش یادگیری دارد یا خیر.

ما با یک بله قطعی به آن پاسخ می دهیم. انگلیسی یکی از مفیدترین زبان هایی است که می توانید یاد بگیرید.

ما اهل کشوری هستیم که زبان انگلیسی در آن زبان مادری نیست و تسلط به زبان انگلیسی فرصت های زیادی را برای ما فراهم می کند. با این امکان، می توانید با شرکت های خارجی در سراسر جهان از راه دور کار کنید.

با افرادی از کانادا، سنگاپور و بریتانیا و سایر کشور های انگلیسی زبان دوست شوید. همچنین رفت و آمد با کشورهای دیگر، از جمله ایالات متحده و کره برای شما، آسان تر می شود و تمامی این موارد به لطف تسلط در زبان انگلیسی است.

خانمی که از پله های کتاب مانند بالا می رود/شناخت زبان انگلیسی شرکت مهاجرتی رویال اپلای

با یادگیری زبان انگلیسی می توانید راحت تر و بهتر پله های ترقی را بالا بروید .

علاوه بر موارد بالا ، یادگیری زبان انگلیسی شما را با کتاب ها، رسانه ها و فرهنگ های مختلف در جهان آشنا می کند که در گسترش جهان بینی شما بسیار مؤثر است.

هر کجا که هستید، با یادگیری زبان انگلیسی می توانید به راحتی با سایر نقاط جهان ارتباط بر قرار کنید. علاوه بر این، بسیاری از مطالب خارجی فقط به زبان انگلیسی ترجمه می‌شوند، بنابراین این زبان، مادر زبان هاست.

شما نیازی به تسلط کامل ندارید، گاهی فقط درک کمی از مطالب انگلیسی در بسیاری از موقعیت ها می تواند برای شما مفید باشد.

به طور خلاصه، یادگیری زبان انگلیسی این موارد را برای شما به ارمغان می آورد:

فواید یادگیری زبان انگلیسی

  • به شما این امکان را می دهد تا به سرگرمی های جالب ، کتاب های پرفروش و شبکه های  اجتماعی دسترسی داشته باشید.
  • به شما کمک می کند تا از تعداد زیادی منابع آموزشی برای یادگیری کارآمدتر زبان انگلیسی استفاده کنید.
  • شما را در معرض فرصت های بیشتری قرار می دهد تا حرفه و کسب و کار خود را گسترش دهید.
  • به راحتی سفر می کنید زیرا افراد انگلیسی زبان در تمامی کشورها وجود دارند.
  • به شما این امکان را می دهد تا با افراد بیشتری در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و روابط گسترده تری به صورت آنلاین داشته باشید.

سخن پایانی مقاله شناخت زبان انگلیسی

از اینکه ما را در مقاله دوم با عنوان شناخت زبان انگلیسی همراهی کردید بسیار سپاس گزاریم . امیدواریم مطالب این مقاله برای شما جالب بوده باشد .

شرکت مهاجرتی رویال اپلای با بیش از یک دهه سابقه در زمینه های مهاجرتی به کشورهای استرالیا  و کانادا و امریکا و اخذ اقامت این سه کشور توانسته است بیش از ۱۵۰۰ پرونده موفق مهاجرتی داشته باشد.

درباره شرکت مهاجرتی رویال اپلای

اگر قصد مهاجرت به کشورهای استرالیا و کانادا و آمریکا را دارید می توانید با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرتی وضعیت خود را برای مهاجرت به کشور مد نظر بررسی کنید. مشاوران و کارشناسان مهاجرتی رویال اپلای در اولین فرصت با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند .

برای دریافت مشاوره رایگان و پر کردن فرم ارزیابی مهاجرتی رویال اپلای کلیک کنید .

کارشناسان و مشاوران و وکلای مجرب مقیم کشورهای کانادا استرالیا و آمریکای رویال اپلای شما را در همه پروسه های مهاجرتی از صفر تا صد و اخذ اقامت این سه کشور همراهی می کنند .

 

با خیال راحت کارهای حقوقی و مهاجرتی خود را به ما بسپارید .

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱ ۲۲۴۰۸۱۸۱ ۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *