مهاجرت + ویزا (آمریکا)

مشاغل پر درآمد در آمریکا

High paying jobs in America

مشاغل پر درآمد در آمریکا :

مشاغل خدمات بهداشتی و درمانی در صدر مشاغل پر درآمد در آمریکا قرار دارند. بر اساس گزارش اداره آمار آمریکا، انتظار می‌رود اشتغال در مشاغل بهداشتی از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ با رشد ۱۶ درصدی مواجه شود و حدود ۲.۶ میلیون موقعیت شغلی جدید نیز ایجاد شود. این میزان رشد عمدتا به دلیل پیری جمعیت است که منجر به تقاضای بیشتر برای خدمات بهداشتی و درمانی می‌شود.

معرفی مشاغل پر درآمد در آمریکا در حوزه بهداشتی و درمانی

5 پزشک در تصویر / معرفی چند شغل پر درآمد در آمریکا در حوزه پزشکی

بررسی مشاغل پر درآمد در آمریکا در حوزه پزشکی توسط کارشناسان مهاجرتی رویال اپلای

 

  1. متخصص بیهوشی : متوسط درآمد سالانه ۳۳۱,۱۹۰ دلار

این شغل در صدر جدول مشاغل پر درآمد آمریکا قرار دارد. متخصصان بی‌هوشی پزشکانی هستند که قبل، بعد و یا حین جراحی برای مدیریت درد بی هوشی و بی حسی انجام می‌دهند. ساعت کاری این افراد تابع برنامه اتاق عمل است پس این ساعات می‌تواند طولانی و غیر قابل پیش بینی باشد.

تحصیلات این افراد چیست؟

متخصصان بیهوشی باید ۴ سال آموزش عالی یا بیشتر در رشته پزشکی بگذرانند. متاسفانه پیش بینی می‌شود این شغل از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ با ۱% کاهش موقعیت شغلی روبه رو شود.

  1. متخصصان بخش زنان و زایمان : متوسط درآمد سالانه ۲۹۶,۲۱۰ دلار

پزشکان متخصص در بهداشت باروری واژن، تخمدان، رحم و دهانه رحم و زایمان، که به عنوان متخصص زنان و زایمان یا OB GYN شناخته می شوند، کمی بیشتر از دستمزد سالانه ذکر شده برای جراحان عمومی دریافت می کنند.

  1. جراحان : متوسط درآمد سالانه ۲۹۴,۵۲۰دلار

اگرچه جراح شدن نیاز به چندین سال آموزش تخصصی دارد، این پزشکان نخبه مبلغ قابل توجهی درآمد دارند. این افراد ممکن است بسته به تخصص خود ساعات طولانی و نامنظمی مشغول به کار شوند برای مثال جراحانی که در زمینه تروما یا جراحی مغز و اعصاب کار می‌کنند اغلب در شیفت‌های طولانی کار می‌کنند، این در حالی است که برخی از جراحان بر روی برخی از جراحی‌های انتخابی متمرکز می‌شوند پس برنامه کاری قابل پیش بینی‌تری دارند.

کار جراحان درمان استخوان‌های شکسته و بیماری‌هایی مانند سرطان یا مدیریت مراقبت از بیمار قبل و بعد از جراحی است. جراحان مستلزم گذراندن یک دوره پزشکی و چند سال کارآموزی هستند. پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰ این شغل با ۳% افزایش موقعیت شغلی روبرو باشد.

  1. جراح فک و دهان : متوسط درآمد سالانه ۳۱۱,۴۶۰ دلار

جراحان فک و دهان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها، آسیب‌ها و نقص‌های داخلی دهان و اطراف و فک را درمان می‌کنند. این افراد مسئول درمان دندان‌های عقل، تومورها و کیست‌های فک و دهان یا جراحی ایمپلنت دندانی هستند.

این افراد حداقل به مدرک کارشناسی در رشته دندان‌پزشکی با حداقل چهار سال کارآموزی نیاز دارند. پس از گذراندن این دوره‌ها افراد باید در آزمونی دو مرحله ای شرکت کنند تا تائیدیه جراحان فک و دهان آمریکا را بگیرند. طبق پیش بینی‌ها این شغل بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ با ۸% افزایش موقعیت شغلی رو به رو خواهد شد.

  1. متخصص ارتودنسی: متوسط درآمد سالانه ۲۶۷,۲۸۰ دلار

متخصصین ارتودنسی، اقداماتی برای اصلاح دندان‌ها انجام می‌دهند. این افراد به مهارت‌های ارتباطی خوبی نیاز دارند زیرا مستقیما با بیماران سر و کار دارند. ارتودنتیست‌ها نیاز به مهارت‌های قوی برای حل و تحلیل مسائل نیاز دارند. این افراد باید دوره‌ی دندانپزشکی را پشت سر گذاشته باشند و یک دوره کارآموزی تخصصی را تکمیل کرده باشند تا بتوانند در آزمون صدور مجوز شرکت کنند. پش بینی می‌شود موقعیت شغلی این افراد به ۶۹۰۰ مورد برسد که نشان از افزایش ۸% دارد.

  1. متخصصان پروتز: میانگین درآمد سالانه ۱۴۳,۷۳۰ دلار

متخصصان پروتز دندانی، دندان‌‎های آسیب دیده یا از دست رفته را با روش هایی مانند ایمپلنت، بریج های دندانی و یا انواع روکش‌ها ترمیم می‌کنند. افراد فعال در این حوزه نیاز به اخذ مدرک دانشگاهی یعنی دکترای دندانپزشکی دارند. پس از آن افراد باید یک دوره کارآموزی را پشت سر بگذرانند و برای فعالیت در این حوزه باید از سازمان‌های مربوطه مجوز فعالیت بگیرند. تنها حدود ۷۰۰ نفر در این شغل در سراسر آمریکا مشغول به کار هستند اما پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰  اشتغال در این حرفه ۸% رشد داشته باشد.

  1. دندانپزشکان ( همه تخصص‌ها): میانگین درآمد سالانه ۱۷۵,۱۶۰ دلار

دندانپزشکان در انواع تخصص‌ها نیز درآمد خوبی دارند. از جمله این افراد اندودنتیست‌ها و پریودنتیست‌ها هستند که لثه و استخوان‌های اطراف دندان را درمان می‌کنند. این افراد باید مدرک لیسانس دندانپزشکی داشته و در دوره‌های زیست شناسی و شیمی نیز شرکت کنند. این افراد مانند سایر دندانپزشکان باید در آزمون پذیرش دندانپزشکی شرکت کنند. طبق آمارهای موجود موقعیت‌های شغلی در این رشته ۵% افزایش خواهد داشت.

  1. پزشکان( سایر) میانگین در آمد سالانه ۲۵۵,۱۱۰ دلار

اگر میانگین حقوق پزشکان را در نظر بگیریم، باید بگویم به طور کلی آن‌ها درآمد قابل توجهی دارند. این پزشکان در زمینه‌های مختلفی همچون آلرژیست، قلب، متخصص پوست، انکولوژیست، متخصص گوارش و چشم پزشک فعالیت دارند. اکثر تحصیلات پزشکی به دوره کارآموزی نیاز دارند. پیش بینی می‌شود موقعیت‌های شغلی در رشته‌های پزشکی ۵% افزایش داشته باشد.

  1. روانپزشکان: میانگین درآمد سالانه ۲۴۹,۷۶۰ دلار

در حالی که همه روانپزشکان مسئول درمان مشکلات مربوط به روان هستند، این رشته طیف گسترده‌ای از تخصص‌ها دارد. برای مثال برخی از افراد متخصص روانپزشکی کودکان و نوجوانان، روانپزشک قانونی، اعتیاد و یا روانکاری هستند. روانپزشکان را می‌توان در هر محیط کاری همچون مطب خصوصی، بیمارستان‌ها، سازمان‌های اجتماعی، مدارس و یا حتی زندان‌ها یافت.

طبق اطلاعات به دست آمده، افراد در سال اول کارآموزی باید در یک بیمارستان به کار مشغول شوند تا با انواع شرایط پزشکی آشنا شوند. پس از به اتمام رساندن این دوره، افراد باید مجوز گرفته تا بتوانند مشغول به کار شوند. پیش بینی می‌شود در میان رشته‌های پزشکی، روانشناسی یکی از رشته‌های تخصصی در حال رشد در چند سال آینده باشد.

  1. پزشکان داخلی: میانگین درآمد سالانه ۲۴۲,۱۹۰ دلار

تخصص پزشکی داخلی گرایشی است که با پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های بزرگسالان سروکار دارد. متخصصان داخلی از بیماران بستری‌شده و آمبولانسی مراقبت می‌کنند و در مطب و کلینیک به ویزیت بیماران می‌پردازند و می‌توانند نقشی محوری در آموزش و پژوهش ایفا کنند. این افراد باید سرعت عمل بالایی داشته باشند چرا که باید در مواقع اورژانسی تصمیم‌های فوری بگیرند.

  1. پزشکان خانواده: میانگین درآمد سالانه ۲۳۵,۹۳۰ دلار

این دسته از پزشکان به عنوان افرادی تعریف شده‌اند که تشخیص، درمان و مراقبت‌های پزشکی خانوادگی را برای افراد در طول عمر انجام می‌دهند. این افراد اغلب بیماران را برای دریافت درمان‌ های تخصصی و پیشرفته به متخصصان ارجاع می‌دهند. برخی از این افراد در زمینه مراقبت‌های اولیه فعالیت دارند. این پزشکان قبل از ارائه درخواست برای صدور گواهی پزشکی خود باید چند ماه در مناطق آموزشی مختلف آموزش ببینند.

  1. پزشک اطفال (عمومی) : میانگین درآمد سالانه ۱۹۸,۴۲۰ دلار

پزشکان اطفال افرادی هستند که کودکان را به طور تخصصی معالجه می‌کنند این افراد درآمد کمتری نسبت به پزشکان عمومی و داخلی دارند اما همچنان جزء پردرآمدترین متخصصان هستند. این افراد پس از تکمیل دوره تحصیلات عالی، وارد دوره‌های دستیاری شده تا مهارت‌های بالینی خود را افزایش دهند. درحال حاضر حدود ۳۰۲۰۰ متخصص اطفال در آمریکا مشغول به کار هستند اما با این حال، پیش بینی می‌شود موقعیت‌های شغلی این افراد تا ۲% کاهش یابد.

  1. متخصصان پا: میانگین درآمد سالانه ۱۴۵,۸۴۰ دلار

این افراد بیماری‌های مربوط به پا، مچ پا، و ساق پا را تشخیص داده و درمان می‌کنند. اکثر متخصصان پا در مطب‌ با سایر متخصصان یا پزشکان مشغول به کار هستند. برخی از این افراد در بیمارستان‌های دولتی یا خصوصی، مراکز مراقبت‌های سرپایی یا شعب اجرایی فدرال مشغول به کار هستند.

تحصیلات مورد نیاز برای این افراد دکترای پا پزشکی است. این دوره تحصیلی چهار سال زمان می‌برد و پس از اتمام این دوره ، افراد باید سه سال به دستیاری جراحی‌های پا مشغول شوند و در بیمارستان‌ها دوره‌های کارآموزی را بگذرانند.

همچنین ممکن است این افراد به آموزش در زمینه‌های مراقبت از زخم پای دیابتی نیاز داشته باشند. یکی از مسائل مهم در این رشته، کمبود فرصت‌های شغلی است. هر سال به طور متوسط ۹۰۰ فرصت شغلی برای این افراد فراهم می‌شود که این فرصت‌ها نیز ناشی از جایگزینی افراد یا بازنشستگی آن‌ها  می باشد.

  1. پرستار بیهوشی: میانگین درآمد سالانه ۲۰۲,۴۷۰ دلار

به طور کلی، پرستاری در آمد خوبی دارد. این افراد مسئول مراقبت‌های قبل، بعد یا حین جراحی هستند. اگرچه نقش این افراد شبیه به متخصصان بیهوشی است، آن‌ها دوره‎‌های آموزشی کمتری را پشت سر می‌گذرانند و به زمان و هزینه کمتری برای تحصیلات نیازمندند. این افراد در بیمارستان‌ها، اتاق‌های زایمان و مراکز جراحی‌های سرپایی مشغول به کار هستند. این افراد باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد که معمولا ۲۴ تا ۵۱ ماه طول می‌کشد داشته باشند و یک سال به صورت تمام وقت به عنوان یک پرستار مشغول به کار شوند.

معرفی مشاغل پر درآمد در آمریکا در حوزه مهندسی

دو مهندس هواپیما / معرفی مشاغل پر درآمد در آمریکا در حوزه مهندسی

بررسی مشاغل پر درآمد در آمریکا در حوزه مهندسی توسط کارشناسان مهاجرتی رویال اپلای

 

  1. خلبانان، کمک خلبان و مهندسان فعال در این حوزه:میانگین درآمد سالانه ۱۹۸,۱۹۰ دلار

خلبانان معمولا بیشترین تجربه را در کار با هواپیما دارند. علاوه بر این، این دسته از افراد بر کار سایر خدمه پرواز نظارت می‌کنند. کمک خلبان نیز در طول پرواز به انجام مسئولیت‌های کابین کمک می‌کند و مهندسان نیز مسئول چک کردن هواپیماها قبل از پرواز هستند. آن‌ها فشار کابین هواپیما را کنترل ، میزان سوخت مورد نیاز را بررسی و ارزیابی می‌‌کنند. خلبانان خطوط هوایی معمولا به مدرک لیسانس نیاز دارند و گواهینامه خلبانی از اداره هوانوردی آمریکا می‌گیرند. این افراد باید هزاران ساعت آموزش ببینند. تقریبا ۷۴۷۰۰ نفر در این مشاغل مشغول فعالیت هستند و پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰ این مشاغل ۱۴% رشد داشته باشند.

  1. افراد فعال در حوزه کامپیوتر و سیستم‌های اطلاعاتی : میانگین درآمد سالانه ۱۶۲,۹۳۰ دلار

این افراد وظایفی همچون پردازش الکترونیکی داده‌ها، تجزیه و تحلیل سیستم‌ها و برنامه نویسی را به عهده دارند. افراد فعال در این حوزه با سازمان‌های تجاری یا دولتی برای پیاده سازی سیستم‌های رایانه‌ای که اهداف آن‌ها را برآورده می‌سازد، همکاری می‌کنند.

اکثر این افراد حداقل مدرک لیسانس در رشته کامپیوتر داشته و برخی نیز در دوره‌های برنامه نویسی شرکت کرده. طبق پیش بینی‌ها این شغل تا سال ۲۰۳۰ با ۱۱% رشد همراه خواهد بود!

  1. معماران و مهندسان : میانگین درآمد سالانه ۱۵۸,۹۷۰ دلار

این افراد مسئول هماهنگی تمام جنبه‌های فنی معماری یا پروژه‌های مهندسی را بر عهده دارند. همچنین این افراد مسئول مشاوره مشتریان، تهیه مشخصات پروژه‌ها، تجزیه و تحلیل پروژه و بررسی قراردادها و بودجه مورد نیاز هستند. افراد فعال در این زمینه باید مهارت اجرایی قوی و پیشینه‌ای در معماری یا مهندسی داشته باشند.

درحالی که برخی از موقعیت‌های مهندسی ممکن است فقط به مدرک لیسانس نیاز داشته باشند، برخی از کارفرمایان افرادی را استخدام می‌کنند که حداقل مدرک کارشناسی ارشد دارند.

برای موقعیت‌های شغلی که ماهیت غیر فنی دارند، کارفرمایان و مدیران به دنبال استخدام افراد با مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی هستند. انتظار می‌رود مشاغل در این زمینه تا ۴% رشد داشته باشند.

  1. مهندسان نفت : میانگین درآمد سالانه ۱۴۵,۷۲۰ دلار

حیات اقتصاد، منابع انرژی سوخت‌های فسیلی مانند نفت و گاز هستند. استخراج این منابع با ارزش نیازمند دانش مهندسان نفت است. هدف اصلی این افراد توسعه روش‌هایی برای استخراج نفت و گاز از ذخایر زیر زمینی جدید و طراحی روش‌های جدید برای استخراج سوخت‌های فسیلی از چاه‌هاست. این افراد باید دوره‌های آموزشی گسترده‌ای در ریاضیات و علوم بگذرانند. مشاغل این رشته به حداقل مدرک لیسانس نیاز دارند در طول این دوره افراد روی دروسی همچون اصول مهندسی، ترمودینامیک و زمین شناسی متمرکز می‌شوند. برخی از کارفرمایان که به دنبال پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت خود هستند، باافرادی کار می‌کنند که حداقل مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند. وقتی صحبت از رشد این شغل می‌شود، انتظار می‌رود با ۸% پیشرفت سر و کار داشته باشیم.

  1. فیزیک‌دانان : میانگین درآمد سالانه ۱۵۱,۵۸۰ دلار

فیزیک‌دانان اغلب حیاتی‌ترین نقش در یک پروژه را دارند چرا که درمورد پدیده‌های فیزیکی تحقیق می‌کنند و نظریه‎‌هایی را بر اساس مشاهدات و آزمایش‌ها مطرح می‌کنند و روش‌هایی را برای اعمال قوانین و نظریه‌های فیزیکی ارائه می‌دهند. به طور کلی آن‌ها مطمئن می‌شوند همه چیز طبق قوانین فیزیک به درستی کنار هم کار می‎‌‎کند.

در رشته‌های فیزیک، نجوم و یا سایر رشته‌ها که معمولا با ریاضیات و مهندسی سر و کار دارد، پشت سر گدراندن دروس رایجی همچون مکانیک کوانتوم، ترمودینامیک و الکترومغناطیس الزامی است. طبق پیش بینی‌ها فرصت های شغلی برای فیزیک‌دانان با افزایش  ۸%  مواجه خواهد شد.

معرفی مشاغل پر درآمد در آمریکا در حوزه مدیریت

سه مدیر خانم

بررسی مشاغل پر درآمد در آمریکا در حوزه مدیریت توسط کارشناسان مهاجرتی رویال اپلای

 

  1. مدیران ارشد: میانگین درآمد سالانه ۲۵۳,۹۳۰ دلار

پس از رشته‌های پزشکی، مدیران ارشد بالاترین درآمد را دارند. وظیفه این افراد به عنوان بالاترین موقعیت شغلی اتخاذ تصمیمات حیاتی در مورد چگونگی مدیریت یک مجموعه است. طبق اطلاعات و آمار به دست آمده، این افراد به طور متوسط ۶۲.۵ ساعت در طول هفته کار می‌کنند که از این محدوده زمانی حدودی نیمی را در دفتر کار و نیمی را در سفر می‌گذرانند. اکثر مدیران اجرایی حداقل مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی دارند. انتظار می‌رود موقعیت‌های شغلی در این زمینه تا سال ۲۰۳۰ حدود ۸% رشد داشته باشد.

  1. مدیران علوم طبیعی: میانگین درآمد سالانه ۱۵۶,۱۱۰ دلار

متخصصانی که بر شیمی‌دانان، فیزیک‌دانان، زیست شناسان و سایر دانشمندان نظارت می‌کنند، درآمد قابل توجهی دارند. مدیران علوم طبیعی در هر یک از زیرشاخه‌های مدیریت علوم بهداشتی، مدیریت آزمایشگاه، مدیریت تحقیق و توسعه و محقق ارشد و دانشمند ارشد فعال هستند. آن‌ها مسئول هماهنگی فعالیت‌هایی مانند آزمایش، کنترل کیفیت و تولید و نظارت بر تحقیق و توسعه مطالعات هستند.

افراد فعال در این حوزه، ممکن است فقط به مدرک کارشناسی نیاز داشته باشند اگرچه در برخی از موارد افراد باید مدرک کارشناسی ارشد یا حتی دکترا در این رشته داشته باشند. آینده شغلی افراد در این حوزه، روشن به نظر می‌رسد و پیش بینی می‌شود تا ۶% رشد داشته باشد.

  1. مدیران مالی: میانگین درآمد سالانه ۱۵۳,۴۶۰ دلار

بخش مالی، به خصوص در سازمان‌های بزرگ نقش محوری ایفا می‌کنند. از جمله وظایف این افراد برنامه ریزی فعالیت‌های سرمایه گذاری و ارزیابی روند بازار در راستای به حداکثر رساندن سود و در عین حال کنترل ریسک است. همچنین این افراد مسئول ارائه گزارش مالی برای کمک به تیم مدیریت ارشد است. مشاغلی که در این مجموعه در حال رشد هستند شامل فعالیت‌هایی هستند که گزارش‌های مالی مانند درآمد و ترازنامه را تنظیم می‌کنند، خزانه دارانی که استراتژی‌های سرمایه گذاری شرکت‌ها را تهیه می‌کنند و مدیران را از موقعیت هایی که ممکن است در معرض ریسک مالی  قرار گیرند، آگاه میکنند.

افراد فعال در این حوزه معمولا به مدرک لیسانس یا بالاتر در زمینه‌هایی همچون امور مالی، حسابداری، اقتصاد یا مدیریت بازرگانی نیاز دارند. برخی از افراد قبل از به عهده گرفتن مسئولیت مدیریت مالی به چندین سال تجربه در مشاغلی همچون حسابداری، عامل فروش اوراق بهادار و یا تحلیلگر مالی نیاز دارند.

خوشبختانه، طبق اطلاعات موجود، این مشاغل تا سال ۲۰۳۰ تا ۱۷% رشد خواهند داشت!

  1. مدیران بازاریابی: میانگین درآمد سالانه ۱۵۳,۴۴۰ دلار

این افراد محصولات خود را نمی‌فروشند بلکه موظفند برای عرضه محصولات خود به بازار راه‌حل‌هایی را پیشنهاد دهند و تقاضای بازار را تجزیه و تحلیل کنند. کار این افراد نتیجه مستقیمی بر کسب و کار دارد. این افراد باید ترکیبی از خلاقیت و هوش تجاری داشته باشند تا بتوانند به سرعت در مورد نیاز بازار به تحقیق و برنامه ریزی بپردازند و فعالیت‌های تبلیغاتی موثری در وب‌سایت‌ها و کمپین‌ها در رسانه‌های اجتماعی داشته باشند.

از آن‌جا که بازار این شغل به شدت رقابتی است ممکن است افراد به حداقل مدرک کارشناسی ارشد در این رشته نیاز داشته باشند. به صورت تقریبی ممکن است این شغل تا ۱۰% رشد داشته باشد.

معرفی مشاغل پر درآمد در آمریکا در حوزه حقوق

دفتر وکیل

معرفی مشاغل پر درآمد در آمریکا در حوزه حقوق

 

  1. قضات : میانگین درآمد سالانه ۱۴۸,۰۳۰ دلار

قضات ریاست جلسات را بر عهده دارند، ارتباط اطلاعات را به طور موشکافانه بررسی می‌کنند و قوانین را به مرحله اجرا در می‌آورند و در مورد پرونده‌ها و اختلافات نظر می‌دهند. این افراد هنگامی که هیئت منصفه برای تصمیم گیری درمورد پرونده‌ها تشکیل می شود، آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. آن‌ها موظفند عادلانه قضاوت کنند.

بسیاری از قضات قبل از اینکه قاضی باشند، وکیل بوده‌اند. داشتن سوابق کاری درخشان و تحصیل در دانشکده حقوق برای این منصب الزامی است. اکثر قضات برای دست یافتن به این سمت ۴ تا ۱۴ سال در انتظار بوده‌اند چرا که در انتخاب قضات سیاست‌های گزینشی لحاظ می‌شود.  نرخ رشد این مشاغل از میانگین سایر مشاغل کمتر است و ممکن است تا ۳% رشد داشته باشد.

سخن پایانی

همانطور که خواندیم چندین موقعیت شغلی پر در آمد جز مشاغل بهداشتی است. از طرفی مدیران ارشد شرکت‌ها پس از مشاغل خدمات بهداشتی و درمانی درآمد قابل توجهی دارند همچنین پیش بینی شده نرخ رشد تمام مشاغل بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰، ۸% خواهد بود. وقتی حرف از مشاغل پر درآمد به میان می‌آید، رقابت با مشاغل بهداشتی  و درمانی سخت به نظر می‌رسد.

معمولا متخصصان درآمد بیشتری دارند اما پزشکان عمومی نیز درآمد نسبتا خوبی دارند. اگر رشته‌های پزشکی برای شما جذابیتی ندارند، مشاغلی همچون مدیریت و مهندسی می‌توانند منجر به کسب درآمد قابل توجهی شوند.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای با داشتن مشاوران و وکلای مجرب مقیم امریکا شما را در همه پروسه های مهاجرتی امریکا قدم به قدم تا اخذ اقامت امریکا راهنمایی می کند.

 

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و آمریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم ارزیابی مهاجرتی و درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *