مهاجرت + ویزا (آمریکا), مهاجرت + ویزا (کانادا)

مهاجرت به کانادا یا آمریکا ؟!

مهاجرت به کانادا یا آمریکا

در این مقاله ما سعی کردیم به صورت کامل درباره تفاوت ها و مزایا ، معایب این دو کشور صحبت کنیم. اگر میخواهید روش های مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به آمریکا و صفر تا صد اخذ ویزای کانادا ، ویزای آمریکا بدانید کلیک کنید.

فهرست مطالب مهاجرت به کانادا یا آمریکا  :

ویزای کاناداویزای کانادا

  1. مقدمه
  2. گرفتن ویزا از کدام کشور آسان تر است؟
  3. سبک زندگی در کانادا و آمریکا چگونه است؟
  4. هزینه های زندگی در کانادا و آمریکا به چه صورت است؟
  5. مراقبت های بهداشتی در کانادا و آمریکا به چه صورت است؟
  6. سیستم آموزشی در کانادا و آمریکا چه تفاوت هایی دارد؟
  7. مردم کدام کشور شادترند؟
  8. دولت کانادا با آمریکا چه تفاوت هایی دارد؟
  9. کانادا از مهاجران استقبال می کند.
  10. کانادایی ها تعطیلات بیشتری دارند.
  11. دوره راهنمایی در سیستم مدارس کانادا وجود ندارد.
  12. آمریکایی ها بیشتر از کانادایی ها به صورت آنلاین خرید می کنند.
  13. کانادایی ها از سکه های پنی استفاده نمی کنند!
  14. کانادایی ها تأکید بیشتری بر آموزش عالی دارند.
  15. آمریکایی ها از سیستم اندازه گیری جهانی استفاده نمی کنند.
  16. کانادا دو زبان رسمی دارد.
  17. بررسی مزایا و معایب مهاجرت به کانادا یا آمریکا

 

مقدمه

ایالات متحده آمریکا مدت هاست که به عنوان کشور فرصت ها شناخته می شود. با این حال، در چند سال اخیر این روند تا حدود زیادی تغییر کرده است. در واقع ایالات متحده آمریکا دیگر اولین و تنها انتخاب مهاجران در قرن بیست و یکم نیست!🙃

کانادا در بسیاری از عرصه ها پیشرفت کرده است و به مقصد بعدی مهاجران علاقه مند برای زندگی، کار، تحصیل و اقامت دائم تبدیل شده است. بنابراین در حال حاضر نه تنها آمریکا، بلکه کانادا نیز در مقایسه با اکثر کشورهای پیشرفته جهان از رتبه بالایی برخوردار است.

این سؤال که کدام کشور بهتر است همواره بخشی از بحث های قدیمی میان این دو کشور بزرگ در آمریکای شمالی  بوده است. جوامع کانادا و ایالات متحده بر این عقیده هستند که کشورشان بهترین مکان برای زندگی است و به طور کلی، هیچ یک از این کشورها  همه حقایق  را در مورد یکدیگر نمی دانند.

در این مقاله به بررسی این پرسش می پردازیم: کدام کشور بهتر است کانادا یا ایالات متحده آمریکا؟😉 کدام کشور را برای مهاجرت انتخاب کنیم ؟ مهاجرت به کانادا یا آمریکا !

مهاجرت به کانادا یا آمریکا

این دو کشور از رقبای بزرگ یکدیگر محسوب می شوند اما تا حدود زیادی سعی می کنند  همسایگان خوبی برای یکدیگر باشند ؛ این در حالیست که آن ها از هر سیاستی استفاده می کنند تا با یکدیگر رقابت کنند!😐

اما کدام کشور بر دیگری برتری دارد؟ و کدام کشور برای مهاجرت انتخاب بهتر و مناسب تری است «مهاجرت به کانادا یا آمریکا» ؟

کشور کانادا از نظر جغرافیایی درست بالاتر از ایالات متحده قرار گرفته است و بخش بزرگی از آمریکای شمالی را تشکیل می دهد. در واقع، این دو کشور به قدری به هم نزدیک هستند که در برخی از ایالت های شمالی کانادا، افراد می توانند با چند دقیقه رانندگی به آمریکا برسند!😏

بنابراین به راحتی می توانیم فرض کنیم که آمریکا و کانادا تقریبا یکسان هستند و این فرضیه نمی تواند دور از واقعیت باشد.

برخلاف اکثر آمریکایی ها که معتقدند تفاوت زیادی بین این دو کشور که مرزها و فرهنگ مشترک دارند، مشاهده نمی شود، بسیاری از کانادایی ها فکر می کنند که کشورشان با ایالات متحده کاملاً متفاوت است.

کانادایی ها و آمریکایی ها در بسیاری از موارد شبیه به هم هستند  و در برخی از موضوعات دقیقا برعکس هم عمل می کنند. آمریکایی ها عموماً اجتماعی تر، میهن پرست تر، محافظه کار تر، مذهبی تر و سنتی تر از کانادایی ها هستند. از طرفی کانادایی ها روشن فکر تر و در عین حال لیبرال تر هستند.

هم کانادا و هم ایالات متحده مقاصد محبوبی برای متقاضیان علاقه مند به مهاجرت هستند. اما دوباره این سوال پیش می آید که

 کدام کشور برای شما بهترین است؟

خب، این طبیعی است که برای پاسخ به این سوال گیج شوید!

چرا که تا زمانی که به آن کشور نروید و در جامعه آن کشور زندگی نکنید، نمی‌توانید با اطمینان بگویید که این کشور برای من مناسب تر است. با این حال، اگر شما این امکان را ندارید که به آن کشور مسافرت کنید ، می توانید با کمک از مشاورین با تجربه رویال اپلای که دانش و تخصص در هر دو زمینه را دارند، تصمیم درستی بگیرید.😊

ما در این مقاله تمامی جنبه های مهم و متفاوت این دو کشور بزرگ واقع در آمریکای شمالی را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد؛ از نحوه اخذ ویزا و سبک زندگی گرفته تا  سیستم آموزشی و خدمات بهداشتی و … پس با ما تا انتهای مقاله ی «مهاجرت به کانادا یا آمریکا» همراه باشید .

گرفتن ویزا از کدام کشور آسان تر است؟

یکی از ویژگی‌های مشترک هر دو کشور این است که وب‌سایت‌های بسیار مفیدی دارند که می‌توانند شما را در انجام پروسه اخذ ویزا راهنمایی کنند؛ همچنین شما می توانید با مطالعه مطالب منتشر شده در این وبسایت های رسمی شرایط خود را بررسی کنید و ببینید که آیا معیار های لازم برای مهاجرت را دارید یا خیر.

وزارت امور خارجه ایالات متحده تمامی مطالب مرتبط با زمینه امور خارجه و مهاجرت را در یک سایت منتشر می کند، در حالی که دولت کانادا یک سایت تخصصی برای مهاجرت و شهروندی در نظر گرفته است که مسیر های مختلف مهاجرت و اخذ اقامت را در این سایت ارائه می دهد.

هر دو کشور دوست دارند کارگران ماهر را از مناطق دیگر جذب کنند، اما در ابتدا کارفرمایان می بایست نشان دهند که این پست خالی نمی تواند توسط افراد محلی و بومی آن مناطق پر شود.

کانادا سیستم اکسپرس اینتری را راه اندازی کرده است و با توجه به ویژگی هایی مانند تجربه کار، تسلط به زبان انگلیسی و زبان فرانسوی و سطح تحصیلات متقاضیان به آن ها امتیاز می دهد. البته شایان ذکر است که استان فرانسوی زبان کبک ، امتیازات و الزامات متفاوتی را برای پذیرش متقاضیان در نظر گرفته است.🙄

ایالات متحده آمریکا سیاست دیگری را در پیش گرفته است که دولت تلاش می کند تا از کافرمایان مشاغل تخصصی حمایت کند(مانند ویزای L1 , H1 B). 🗽

سبک زندگی در کانادا و آمریکا چگونه است؟

یک خانواده شاد 4نفره/ سبک زندگی در کانادا و آمریکا چگونه است؟

درباره ی سبک زندگی هم می توان گفت که شباهت ها و تفاوت های قابل توجه زیادی میان ایالت متحده آمریکا و کانادا وجود دارد.

کانادا به عنوان جامعه ای کاملا روشن فکر و پذیرای مهاجران شناخته شده است و نرخ جرایم اسلحه در آن بسیار پایین تر از ایالت متحده است؛ همچنین کشوریست که سیستم سیاسی آن شبیه انگلیس است و ملکه ریاست کل کشور را برعهده دارد.👑

اما وقتی صحبت از کار به میان می آید، کانادا سخاوتمندانه تر رفتار می کند و تعطیلات بیشتر و ساعات کاری کمتری را برای کارکنان خود در نظر می گیرد؛  دقیقا مشابه با رفتاری که در اکثر کشور های اروپایی اتفاق می افتد. در حالی که ایالات متحده تمایل دارد تعطیلات کمتری را برای کارکنان در نظر بگیرد.

 علاوه بر این، طبق آمار، هوای کانادا نسبت به ایالت متحده ، آلودگی کمتری دارد.  جالب است بدانید کانادایی ها به طور متوسط ​​دو سال بیشتر از مقیمان ایالت متحده آمریکا عمر می کنند و اکثرا علاقه دارند که به دور دنیا سفر کنند!

با این حال، این کشور در بیشتر روز های سال از زمستان های طولانی و سرد خود رنج می برد.❄

همچنین برخی از کانادایی ها می گویند که فرهنگ تجارت الکترونیک در این کشور به اندازه ایالات متحده پیشرفته نیست!

البته که شباهت هایی نیز میان این دو کشور دیده می شود، به طور مثال هر دو جذابیت های طبیعی بسیاری دارند که فرصت‌های گردشگری بسیاری را ایجاد می کنند.

هر کدام از این کشور ها فرهنگ غنی دارند و این موضوع تا حدی به این دلیل است که هر دو کشور وسیعی هستند؛ و البته، هر دو کشور عموماً از مهاجران بریتانیایی استقبال می کنند!

هزینه های زندگی در کانادا و آمریکا به چه صورت است؟

هزینه های زندگی در کانادا و آمریکا به چه صورت است؟

وقتی صحبت از هزینه های زندگی به میان می آید، هم کانادا و هم ایالات متحده، کشور های پر هزینه ای برای زندگی هستند؛ آن هم در شرایطی که شما در کلان شهر های آن ها ساکن شوید، اتفاقی که دقیقا در هر جای دنیا صدق می کند!😑

اما به طور کلی، هزینه زندگی در ایالات متحده آمریکا نسبت به کانادا، در مواردی مانند مواد غذایی، اجاره و قیمت رستوران بالاتر است. با این حال، قیمت لباس در ایالات متحده ارزان تر است.

دستمز ها در ایالت متحده بیشتر است و این در حالیست که کانادایی ها مالیات بیشتری را به دولت می پردازند. در نهایت می توان نتیجه گرفت که در بیشتر موارد زندگی در ایالت متحده کم هزینه تر از کانادا است!🙂

مراقبت های بهداشتی در کانادا و آمریکا به چه صورت است؟

مراقبت های بهداشتی در کانادا و آمریکا به چه صورت است؟

یکی از مهم ترین مواردی که مهاجران باید در مورد انتخاب زندگی در کانادا و ایالات متحده در نظر بگیرند دسترسی به مراقبت های بهداشتی است. ایالات متحده آمریکا به دلیل پیچیدگی هزینه های خدمات بهداشتی خود بدنام است، بنابراین داشتن بیمه درمانی در این کشور ضروری است؛ این بیمه در بیشتر مواقع توسط کارفرما ارائه می شود، در غیر این صورت و نیاز به پوشش بیشتر بیمه باید خود فرد توسط مراجع مرتبط اقدام کند.

برخلاف ایالت متحده، سیستم مراقبت های بهداشتی همگانی کانادا (Medicare) از بودجه عمومی تأمین می شود و باعث می شود تا همه به بیمه درمانی عمومی کم هزینه دسترسی داشته باشند. اما توجه داشته باشد، شما فقط در صورتی واجد شرایط دریافت بیمه درمانی هستید که اقامت دائم داشته باشید!😒

ارائه کارت بیمه درمانی ممکن است حدود سه ماه طول بکشد. البته این سیستم مطلقاً تمامی خدمات درمانی را پوشش نمی‌دهد، بنابراین برخی از مهاجران همچنان از بیمه های درمانی خصوصی استفاده می‌کنند.

سیستم آموزشی در کانادا و آمریکا چه تفاوت هایی دارد؟

سیستم آموزشی در کانادا و آمریکا چه تفاوت هایی دارد؟

سیستم مدارس ایالات متحده آمریکا و کانادا بسیار مشابه است و دانش آموزان مراحل یکسانی را دنبال می کنند؛ همچنین در هر دو کشور بیشتر دانش آموزان در مدارس و موسسات دولتی درس می خوانند. هیچ یک از این کشورها از یک استاندارد سراسری پیروی نمی کنند، این به این معناست که استانداردهای آموزشی از ایالتی به ایالتی دیگر و یا از استانی به استان دیگر متفاوت است.

اما در سطوح دانشگاهی همه چیز تغییر می کند! سیستم آموزشی دانشگاه های کانادا بسیار شبیه به انگلستان است و شهریه آن بسیار پایین تر از ایالات متحده است.

با این حال، در ایالات متحده تعداد قابل توجهی از دانشگاه های خصوصی وجود دارد و دانشجویان اغلب با بدهی های سنگینی فارغ التحصیل می شوند. اما با همه ی این تفاسیر آمریکا فرصت‌های بورسیه تحصیلی بسیاری را ارائه می دهد که هزینه های دانشجویی را تا حد زیادی کاهش می دهد. این یکی از دلایل مهمی است که پنج دانشگاه ایالات متحده در بین ۱۰ موسسه برتر جهان قرار گرفته است.

مردم کدام کشور شادترند؟

مردم کدام کشور شادترند؟

بر اساس آخرین گزارش جهانی ،کانادا در هشتمین رتبه و ایالت متحده در هجدهمین رتبه کشور های شاد جهان قرار گرفت. البته در نظر داشته باشید که رتبه هر دو کشور در سال های اخیر کاهش پیدا کرده است😕. علیرغم رقابت در مورد اینکه کدام کشور استاندارد های بهتری را برای زندگی ارائه می دهد، حقیقت این است که هم ایالات متحده و هم کانادا فرصت های استثنایی را برای مهاجران خود فراهم می کنند.

دولت کانادا با آمریکا چه تفاوت هایی دارند؟

دولت کانادا با آمریکا چه تفاوت هایی دارند؟

ایالت متحده آمریکا توسط رئیس جمهور رهبری می شود درحالی که کانادا یک کشور مشترک المنافع است که توسط نخست وزیر اداره می شود. البته در حقیقت ملکه الیزابت رئیس دولت کانادا محسوب می شود!

احزاب سیاسی در این دو کشور نیز متفاوت هستند. در ایالات متحده، دو حزب بزرگ دموکرات و جمهوری خواه حضور دارند اما کانادا دارای چهار حزب بزرگ محافظه‌کاران، لیبرال‌ها، حزب دموکراتیک جدید و حزب سبز است.

کانادا از مهاجران استقبال می کند.

کانادا از مهاجران استقبال می کند.

یکی از تفاوت های خاص این دو کشور این است که کانادایی ها بیشتر از آمریکایی از پناهندگان و مهاجران کشور خود استقبال می کنند.

طبق گزارش NPR،کانادایی ها مهاجرت را برای پیشرفت اقتصادی خود حیاتی می دانند. کانادا مهاجران زیادی را به کشور خود دعوت کرده است بطوری که یک پنجم جمعیتی که در کانادا زندگی می کنند در خارج از این کشور متولد شده اند!

درواقع کانادا مهاجران تازه ورود به کشور خود را ” کانادایی های جدید” می نامد و از آن ها انتظار دارد تا در این کشور بمانند. در مورد پناهندگان نیز برنامه #WelcomeRefugees  را راه اندازی کرده است.

کانادایی ها تعطیلات بیشتری دارند.

کانادایی ها تعطیلات بیشتری دارند.

وقتی صحبت از کار کردن باشد، آمریکایی ها بیشتر از کانادایی ها کار می کنند. تعطیلات درکانادا شبیه کشور های اروپایی است. به گفته  HR Daily Advisor، برای کارمندان کانادایی به ازای هر ۵ ساعت کار ۳۰ دقیقه استراحت داده می شود. اگرچه به کارمندان آمریکایی نیز مرخصی داده می شود، اما کانادایی ها نهایت استفاده را از این فرصت ها می کنند.

در مورد مدت زمان تعطیلات هم  بستگی به این دارد که کارمند چند سال برای آن سازمان کار کرده باشد، اما به طور کلی کانادایی هایی که یک سال سابقه کار دارند، دو هفته مرخصی با حقوق به آن ها تعلق می گیرد. اما برای افرادی که پنج الی شش سال سابقه کاری دارند سه هفته تعطیلات با حقوق در نظر گرفته می شود.

در ایالات متحده معمولاً مدت زمان تعطیلات بسیار کمتر است. در واقع، ایالات متحده از نظر قانونی شرکت ها را ملزم نمی کند که تعطیلات با حقوق برای کارمندان خود در نظر بگیرند؛ جالب است بدانید حتی زمانی که این تعطیلات در اختیار کارمندان گذاشته می شود، اکثر آمریکایی ها از آن استفاده نمی کنند!😶

دوره راهنمایی در سیستم مدارس کانادا وجود ندارد.

در ایالات متحده، سیستم مدارس دولتی به گونه‌ای تنظیم شده است که کودکان تحصیلات خود را از مهدکودک شروع می‌کنند، سپس وارد دوره راهنمایی می شوند که کلاس پنجم تا کلاس هشتم را پوشش می دهد و در نهایت  دوره دبیرستان که از کلاس هشتم تا کلاس دوازدهم را در بر می گیرد.

اما در کانادا چیزی به نام مدرسه راهنمایی وجود ندارد!😁

بچه ها تا کلاس هفتم به دبستان می روند، سپس وارد دبیرستان می شوند. در استان کبک، دانش‌آموزان، دوره دبیرستان را پس از کلاس یازدهم به پایان می‌رسانند و سپس به مدت دو سال باید در یک دوره فنی شرکت کنند.

آمریکایی ها بیشتر از کانادایی ها آنلاین خرید می کنند.

خرید انلاین در کانادا و امریکا

خرید آنلاین در کانادا به اندازه آمریکا محبوب نیست. بر اساس آمار، تجارت الکترونیک در کانادا تنها حدود ۴.۵ درصد از کل خرده فروشی ها در این کشور را نشان می دهد، در حالی که در ایالت متحده این رقم ۷.۷ درصد است. علاوه بر این، محصولات کمتری در آمازون کانادا نمایش داده می شود. یک اینفوگرافیک نشان می دهد که کمتر از نیمی از مشاغل کانادایی وب سایت دارند، این به این معناست که حتی امکان خرید آنلاین بسیاری ازمحصولات در این کشور وجود ندارد!

کانادایی ها از سکه های پنی استفاده نمی کنند!

کانادایی ها و آمریکایی ها واحد پولی مشترک ندارند. کانادا از واحد پولی متمایزی استفاده می کند که رنگارنگ و منحصر به فرد است. در سال ۲۰۱۳، کانادا از شر سکه های پنی خلاص شد زیرا هزینه های تولید آن بسیار بیشتر از ارزش خود سکه بود. کانادایی ها به جای اسکناس از سکه های یک دلاری و حتی از سکه های دو دلاری به نام toonies استفاده می کنند.💰

کانادایی ها تأکید بیشتری بر آموزش عالی دارند.

بر اساس گزارش سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه (OECD)، کانادا بیشترین درصد بزرگسالانی را دارد که به دنبال تحصیلات عالی هستند؛  ۵۵.۲ درصد از بزرگسالان کانادایی (۲۵ تا ۶۴ سال) دارای تحصیلات دانشگاهی هستند. همچنین این گزارش نشان داد که کانادا بالاترین درصد زنان با تحصیلات دانشگاهی را دارد. در مقایسه، اداره سرشماری اعلام کرد که ۳۳.۴ درصد از آمریکایی‌های ۲۵ سال به بالا، مدرک لیسانس یا بالاتر را به پایان رسانده‌اند.

آمریکایی ها از سیستم اندازه گیری جهانی استفاده نمی کنند.

کانادا نیز مانند اروپا از سیستم متریک استفاده می کند. درحالی که آمریکایی ها از سیستم اندازه گیری امپراتوری قدیمی استفاده می کنند! در حقیقت بسیاری از آمریکایی ها فکر می کنند این سیستم بهترین روش اندازه گیری است و یکی از تنها کشورهای جهان هستند که از این سیستم قدیمی استفاده می کند.📐

کانادا دو زبان رسمی دارد.

کانادا دو زبان رسمی دارد.

در ایالات متحده، انگلیسی زبان اصلی و رسمی در نظر گرفته می شود. البته، ممکن است درصد بسیاری از مردم اسپانیایی صحبت کنند، اما باز هم انگلیسی زبان اصلی این ایالات است. در کانادا دو زبان رسمی وجود دارد: فرانسوی و انگلیسی. در سال ۲۰۱۶، ۲۹.۸ درصد از کل کانادایی ها و در استان کبک، ۹۴.۵ درصد از مردم به زبان فرانسه صحبت می کردند. همچنین بر اساس گزارشات تهیه شده در سال ۲۰۱۶ ، حدود سی میلیون نفر در کانادا به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

بررسی مزایا و معایب مهاجرت به کانادا یا آمریکا

در انتهای این مقاله ما به بررسی کلی مزایا و معایب «مهاجرت به کانادا یا آمریکا» پرداختیم.

بررسی مزایا و معایب مهاجرت به کانادا یا آمریکا

مزایای مهاجرت به آمریکا

از نظر شرایط زندگی، ایالات متحده یک مقصد محبوب برای مهاجران است. اقتصاد این کشور در حال رونق است و گزینه های شغلی زیادی مطابق با ترجیحات همه وجود دارد. درواقع، ایالات متحده به دلیل دستمزد بالاتر و هزینه زندگی پایین تر نسبت به اکثر کشورها، اولین گزینه برای بیشتر مهاجران است.

همانطور که میدانید دریافت گرین کارت به عنوان یکی از با ارزش ترین مدارک مهاجرتی جهان شناخته می شود!

هم چنین امکان درخواست شهروندی آمریکا پس از ۵ سال دریافت گرین کارت امکان پذیر است.

معایب مهاجرت به آمریکا

با توجه به این موضوع که گرین کارت آمریکا از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است، تعداد محدودی از آن به مهاجران ارائه می شود و دریافت آن به قدری دشوار است که ممکن است تا چندین سال طول بکشد.

جالب است بدانید ایالات متحده آمریکا سالانه تقریباً ۶ میلیون درخواست برای دریافت گرین کارت دریافت می کند.😮

مسیرهای مهاجرتی محدودی برای دریافت اقامت دائم و یا گرین کارت ایالت متحده وجود دارد.

حتی کارگرانی که ویزای موقت دارند ممکن است برای دریافت اقامت دائم با چالش های مواجه شوند. دریافت گرین کارت مبتنی بر اشتغال حدود ۴ الی ۶ سال طول می کشد!

مزایای مهاجرت به کانادا

کانادا کشوری با امکان دریافت اقامت دائم از طریق بیش از ۸۰ مسیر!😎

کانادا برای هر نوع شرایط مهاجرتی، مسیری را نظر می گیرد؛ چه برای کار، تحصیل، یا راه اندازی کسب و کار، پیوستن به خانواده و موارد دیگر!

به طور مثال اکسپرس اینتری یک فرآیند مهاجرتی محبوب ارائه شده توسط دولت کانادا است که افراد را بدون هیچ گونه تبعیضی و بر اساس تجربه، تحصیلات، مهارت‌های زبانی و سایر ویژگی‌ها انتخاب می‌کند، و به دلیل زمان پردازش سریع آن (کمتر از ۶ ماه) معروف شده است.

در مقایسه با ایالات متحده، معایب مهاجرت به کانادا به طرز قابل توجهی کمتر است😇.

در کلام آخر باید گفت این شما هستید که انتخاب می کنید که به چه کشور مهاجرت کنید. برای پاسخ به «مهاجرت به کانادا یا آمریکا» ما تمام تلاش خود را کردیم که تمامی شرایط زندگی در این دو کشور را بررسی کنیم . برای اطلاعات جامع از ویزاهای مختلف برای مهاجرت به آمریکا و کانادا بر روی این کلمات کلیک کنید.

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و امریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *