اخبار

نهمین دراو اکسپرس اینتری کانادا

نهمین دراو اکسپرس اینتری/ خانمی که پرچم کانادا را در دست دارد

نهمین دراو اکسپرس اینتری کانادا : امتیاز اکسپرس اینتری به ۴۹۶ کاهش پیدا کرد .
پس از دسامبر ۲۰۲۰ این اولین باری است که امتیاز دراو در تمامی برنامه ها به زیر ۵۰۰ امتیاز رسیده است همچنین این نهمین دراو اکسپرس اینتری است که پس از ۶ جولای برگزار می شود.

بررسی نهمین دراو اکسپرس اینتری

در نهمین دراو اکسپرس اینتری کانادا برای ۴۷۵۰ متقاضی با حداقل امتیاز ۴۹۶  دعوت نامه صادر شده است . متقاضیان  کلاس تجربه کانادایی (CEC) ، برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP) و برنامه نیروی متخصص فنی فدرال (FSTP) همگی در این دراو شرکت کردند .
از دسامبر ۲۰۲۰ ، تمام دراو های اکسپرس اینتری برای بیش از ۱۸ ماه متوقف شده بودند . این توقف به دلیل محدودیت‌های سفر  به دلیل همه گیری کرونا در نظر گرفته شده بود . به همین دلیل حجم درخواست ها برای دریافت اقامت دائم به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است .

می توان گفت ، این اولین دراو از زمان شروع دوباره برنامه اکسپرس اینتری است که امتیاز زیر ۵۰۰ را در نظر می گیرد . قبل از این در دراو ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ حداقل امتیاز ۴۶۸ بود .

با کاهش حداقل امتیاز فدرال، اداره مهاجرت می‌تواند تعداد دعوتنامه هایی را که صادر می‌کند را افزایش دهد، دقیقا همانطور که در هشت دراو قبلی با کاهش تدریجی امتیاز ، تعداد متقاضیان پذیرفته شده را افزایش داد .

درحقیقت ، اداره مهاجرت کانادا ، هر سال برنامه جدیدی را برای علاقه مندان ورود به کشور خود ارائه می دهد . از ژانویه تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۲ ، کانادا بیش از ۲۸۰۰۰ مقیم دائم جدید را از طریق برنامه های اکسپرس اینتری پذیرفته است . در نتیجه می توانیم انتظار داشته باشیم که کانادا تا اول نوامبر سال جاری برنامه جدید مهاجرتی خود را معرفی کند .

پروسه اکسپرس اینتری کانادا چیست؟

برنامه اکسپرس اینتری کانادا یکی از سریع‌ترین و کم ریسک‌ترین پروسه‌های مهاجرتی برای اخذ اقامت دائم این کشور است . این پروسه با توجه به سن ، تحصیلات ، تجربه کاری ، مهارت‌های زبانی و سایر فاکتورهای تعریف شده در سیستم رتبه بندی جامع (CRS)  به متقاضیان امتیاز می‌دهد . با برگزاری دراوهایی که به صورت هفتگی برگزار می‌شود ، کانادا برای متقاضیانی که امتیاز بالایی در این سیستم کسب کرده‌اند ، دعوت نامه اقامت دائم (ITA) صادر می‌کند .

اکسپرس اینتری در سه زیر شاخه از افراد واجدالشرایط برای اخذ اقامت دائم دعوت بعمل می‌آورد :

  • افراد با تجربه کار کانادایی (CEC )
  •  کارگران ماهر فدرال ( FSWP )
  •  نیروی متخصص فنی فدرال ( FSTP )

 

سخن پایانی

اگر اطلاعی از پروسه مهاجرتی اکسپرس انتری کانادا ندارید . نگران نباشید . اول باید بدانید پروسه اکسپرس اینتری جز سریع ترین و بهترین روش های مهاجرتی کانادا برای پذیرش مهاجران و اخذ اقامت دائم کشور کانادا می باشد. کارشناسان مهاجرتی رویال اپلای مقالات زیادی درباره اکسپرس انتری کانادا در بخش وبلاگ های سایت منتشر کرده اند . یکی از پر طرفدارترین مقالات اکسپرس انتری ( مهاجرت با اکسپرس اینتری کانادا و بررسی کامل این پروسه ) می باشد . برای مطالعه این مقاله کافیست اینجا کلیک کنید .

اگر بعد از مطالعه کردن مقالات سایت درباره اکسپرس انتری کانادا یا دیگر پروسه های مهاجرت به کانادا سوالی برایتان به وجود آمد از طریق تماس های تلفنی که در انتهای این مقاله درج شده است با ما در ارتباط باشید . همچنین شما می توانید از طریق پر کردن فرم ارزیابی مهاجرتی وضعیت خود را برای مهاجرت به کانادا بسنجید . لینک فرم درخواست مشاوره و ارزیابی در پایان این مقاله درج شده است . کارشناسان ما در اولین فرصت برای مشاوره ی رایگان و پاسخ به تمامی سوالات مهاجرتیتان با شما تماس می گیرند .

 

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و امریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید .

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم ارزیابی مهاجرتی و درخواست مشاوره و رایگان کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *