مهاجرت + ویزا (آمریکا)

هزینه های مهاجرت به آمریکا و پاسخ “برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول نیاز داریم؟”

برای مهاجرت به آمریکا چقدر پول نیاز داریم؟

هر سال هزاران نفر از خود می پرسند “چگونه می توانم به آمریکا مهاجرت کنم؟” ، در حالی که بسیاری از آن ها به هزینه ها فکر نمی کنند. در واقع مهاجرت به آمریکا، مانند مهاجرت به هر کشور دیگری، هم از نظر زمانی و هم از نظر بودجه می تواند بسیار سخت باشد. برای اطلاع از هزینه های مهاجرت به آمریکا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید .

 

 

” برای مهاجرت به امریکا چقدر پول نیاز داریم؟ “

ایالات متحده آمریکا یکی از محبوب ترین کشورهای جهان برای مهاجران است؛ اما با وجود محبوبیت آن، تبدیل شدن به یک مقیم دائم یا شهروند ایالات متحده فرآیندی طولانی و پرهزینه است؛ بنابراین داشتن تمکن مالی از جنبه های مهم مهاجرت به آمریکا است.

اگر چه که ایالات متحده آمریکا کشوری زیبا با جاذبه های دیدنی فراوانی است، اما برای همه مناسب نیست. اگر می خواهید مسیری کوتاه تر و البته ارزان تر را امتحان کنید،  می توانید برنامه J 1 را انتخاب کنید. چرا که این برنامه به شما این امکان را می دهد تا برای یک دوره ۱۲ ماهه در آمریکا زندگی کنید، سپس با در نظر گرفتن تمامی جوانب و آگاهی از شرایط زندگی در این کشور ، در مورد اینکه آیا مهاجرت به آمریکا برای شما مناسب است یا خیر تصمیم بگیرید. برنامه J 1 به شما این امکان را می دهد تا در محیط ها و موقعیت های شغلی مختلف در ایالات متحده کار کنید.

بطور کلی، نمی توان رقم خاصی را به عنوان هزینه مهاجرت به ایالت متحده در نظر گرفت؛ اما ما در این مقاله به برخی از مهم ترین هزینه های مهاجرت به این کشور می پردازیم.

این هزینه ها به صورت زیر برآورد می شوند:

 

 

بررسی تمامی هزینه های مهاجرت به آمریکا

در ادامه به تک تک هزینه هایی که برای مهاجرت به امریکا نیاز است را مورد بررسی قرار دادیم .

 

  • هزینه فرم های درخواستی اداره مهاجرت “USCIS”

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده آمریکا (The United States Citizenship and Immigration Services)  بخشی از وزارت امنیت داخلی ایالات متحده است. وقتی به اداره مهاجرت درخواست می دهید، هزینه های مختلفی وجود دارد که برای انجام پروسه باید بپردازید. هزینه تشکیل پرونده متقاضیان کاملا بستگی به نوع فرم درخواست اقامت آن ها دارد.

اگر برای اقامت دائم قانونی به ایالات متحده مهاجرت کنید، باید هزینه اداره مهاجرت آمریکا “USCIS” را به صورت آنلاین پرداخت کنید، مگر اینکه با توجه به شرایطتان از پرداخت این هزینه معاف شوید.
اداره مهاجرت آمریکا از این هزینه برای بررسی پرونده های مهاجرتی و صدور کارت اقامت دائم (که معمولاً به عنوان گرین کارت شناخته می شود) استفاده می کند. پیشنهاد ما این است که پس از دریافت ویزا ، پیش از رفتن به ایالات متحده، این هزینه را پرداخت کنید.

البته پرداخت این هزینه پس از ورود به ایالت متحده نیز امکان پذیر است اما اگر وارد خاک این کشور شده اید و هنوز هزینه فرم درخواستی خود را پرداخت نکرده اید، اداره مهاجرت آمریکا یک اخطار حاوی دستورالعمل های مربوط به پرداخت هزینه را برای شما ارسال می کند. به یاد داشته باشید تا زمانی که هزینه درخواست خود را پرداخت نکرده اید، گرین کارت خود را دریافت نخواهید کرد!

درخواست فرم اداره مهاجرت برای  متقاضیان غیر مهاجرتی معمولاً ارزانتر از درخواست متقاضیان مهاجر به ایالت متحده است.
به عنوان مثال، هزینه درخواست فرم برای یک کارگر غیرمهاجر در سال ۲۰۱۹، ۳۲۵ دلار بود در حالی که درخواست فرم برای یک کارگر خارجی مهاجر، ۵۸۰ دلار هزینه داشت.

 

  • چگونه هزینه فرم های درخواستی اداره مهاجرت “USCIS” را پرداخت کنیم ؟

اگر نمی دانید که چگونه باید این هزینه را بپردازید، می توانید از یکی از اعضای خانواده، دوست، کارفرما، وکیل یا نماینده معتبر مهاجرتی که با این امور آشناست بخواهید تا فرآیند پرداخت را برای شما انجام دهد. شما برای پرداخت هزینه در درگاه اینترنتی، به شماره (A Number)  و شناسه پرونده وزارت امور خارجه (DOS) نیاز دارید.

در زمان مصاحبه با سفارت یا کنسولگری ایالات متحده امریکا، آفیسر مصاحبه کننده ، چکیده ای از هزینه فرم های درخواستی اداره مهاجرت “USCIS” را در اختیار شما قرار می دهد. این چکیده دستورالعمل‌هایی را درباره نحوه پرداخت هزینه مهاجرت به شما ارائه می‌کند؛ علاوه بر این، A Number و شناسه پرونده DOS شما را در گوشه سمت راست بالا (همانطور که در عکس زیر نشان داده شده است) را شامل می‌شود.

فراموش نکنید که حتما یک کپی  از آن تهیه کنید  و A Number و شناسه پرونده DOS خود را در جایی یادداشت کنید. اگر این اطلاعات پرونده مهاجرتی را همراه با ویزای خود دریافت نکردید، با سفارت یا کنسولگری ایالات متحده که ویزای شما را صادر کرده است تماس بگیرید تا یک کپی از آن برای شما ارسال کنند.

 

هزینه فرم های درخواستی اداره مهاجرت "USCIS" امریکا

  • هزینه های تقاضا نامه

هزینه های تقاضا نامه و درخواست متقاضیان با توجه به برنامه های مهاجرتی آن ها متفاوت است. معمولاً این هزینه ها بستگی به نوع درخواست ارسالی شما دارد و بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار امریکا متغیر است.

 

  • هزینه های وکیل

کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرتی می تواند تأثیر به سزایی در پیشبرد روند پرونده شما داشته باشد به ویژه در شرایطی که قوانین مهاجرتی، دائما در حال تغییر هستند.

هزینه قانونی یک وکیل مهاجرتی از ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار آمریکا برای انجام پروسه H 1B در نظر گرفته می شود. این ویزا بر اساس بخش ۱۰۱ قانون مهاجرت و ملیت اجرا می شود که به کارفرمایان ایالات متحده اجازه می دهد تا به طور موقت کارمندان خارجی را در مشاغل تخصصی استخدام کنند.

در صورت داشتن سابقه دیپورت، هزینه ها ممکن است به راحتی تا ۱۰۰۰۰ دلار افزایش یابد! هزینه وکیل برای انجام درخواست های خانوادگی معمولا بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار برآورد می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وکیل مهاجرتی آمریکا اینجا کلیک کنید . ➡ 

 

  • هزینه های پزشکی و واکسیناسیون

درخواست ایالات متحده امریکا از متقاضیان این است که حتما پیش از مهاجرت به این کشور، تحت معاینه پزشکی قرار بگیرند و واکسیناسیون برخی بیماری ها را دریافت کنند.

در حقیقت شما باید برای بیماری هایی مانند اوریون، سرخک، سرخجه و فلج اطفال واکسینه شوید. انجام کل این واکسیناسیون و معاینه پزشکی می تواند حدود ۱۰۰۰ دلار برای شما هزینه داشته باشد.

 

  • هزینه درخواست شهروندی

شما می توانید پس از دریافت اقامت دائم خود برای دریافت شهروندی آن کشور اقدام کنید. شما به عنوان یک شهروند حق رأی خواهید داشت؛ همچنین می توانید برای مهاجرت خانواده نیز خود درخواست دهید. در حال حاضر هزینه اخذ شهروندی، ۷۲۵ الی ۶۴۰ دلار برای بررسی درخواست و ۸۵ دلار برای انجام بایومتریک (انگشت نگاری) است. متقاضیان زیر ۱۴ سال و بالای ۷۰ سال نیازی به پرداخت هزینه بایومتریک ندارند.

 

  • هزینه آمادگی برای آزمون شهروندی

قبل از شرکت در آزمون شهروندی، بهتر است که برای آن آمادگی داشته باشید. خدمات شهروندی و مهاجرت ایالت متحده “USCIS”  فهرستی از کالج‌ها و سازمان‌هایی که دوره‌های آموزشی برای آمادگی در این آزمون را  ارائه می‌دهند در وبسایت خود قرار داده است؛ ثبت نام در برخی از این برنامه‌ها با پرداخت هزینه و در برخی دیگر به صورت رایگان صورت می گیرد. هزینه های خدمات آموزشی هر موسسه ای با موسسه دیگر متفاوت است. بنابراین متقاضیان قبل از اینکه برنامه ای را خریداری کنند، باید به خوبی گزینه های پیش رو را بررسی کنند و در نهایت بهترین موسسه را انتخاب کنند.

 

  •  هزینه ترجمه مدارک

شما باید تمامی مدارک خواسته شده را که به هر زبانی غیر از زبان انگلیسی است، توسط مترجمان تأیید شده ترجمه کنید. هزینه ترجمه مدارک کاملا بستگی به مدارک شما دارد. برای مثال، ترجمه یک شناسنامه یک صفحه ای ممکن است بین ۲۰ تا ۴۰ دلار هزینه داشته باشد.

 

  • هزینه درخواست گرین کارت چقدر است؟

چند دلار در دست یک ادم

 

هزینه ای که دولت برای ثبت نام گرین کارت خانوادگی دریافت می کند ۱۷۶۰ دلار برای متقاضی ساکن در ایالات متحده و ۱۲۰۰ دلار برای متقاضی ساکن خارج از ایالات متحده است. البته این هزینه شامل معاینه پزشکی نمی شود.

  • هزینه عکاسی حرفه ای

 برای تأیید هویت و بررسی پیشینه شما، دولت ایالات متحده از شما می خواهد که دو عکس جدید ۲*۲ اینچ را ارائه دهید که قیمت آنها با توجه به ارائه دهنده خدمات متفاوت است.

 

سایر هزینه های مهاجرت به آمریکا

اگر سابقه دیپورتی و یا سابقه کیفری دارید، ممکن است مجبور شوید که مدارک اضافی ارائه دهید؛ در این حالت باید هزینه های پست، حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی کشور خود را بپردازید.

مهاجرت به ایالات متحده ممکن است دشوار به نظر برسد، اما نگران نباشید چرا که تیم مهاجرتی رویال اپلای اینجاست تا به شما کمک کند و راهنمای مسیر شما باشد. اگر می خواهید رویای آمریکایی خود را به واقعیت تبدیل کنید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله های مهاجرتی سایت را با دقت مطالعه کنید.

 یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به آمریکا، اخذ ویزای F 1 است. دلیل این محبوبیت این است که  شما می توانید مدت زمان طولانی را در این کشور زندگی کنید و  تا ۲ سال در یک دوره کارآموزی با حقوق شرکت کنید! درنتیجه این ویزا فرآیند اخذ شهروندی را سریع‌تر و ارزان تر می‌کند.

مهاجرت به آمریکا یک تعهد مالی بزرگ است. قبل از تصمیم گیری، تمام هزینه های مربوط به فرآیند را بسنجید، به خصوص اگر از هیچ جنبه ای حمایت مالی نمی شوید.

پیامدهای مالیاتی را نیز در نظر بگیرید! حتی اگر دارایی های قابل توجهی در کشور خود دارید، پیامدهای مالیاتی می تواند پیچیده باشد.

 

سخن پایانی

 

شرکت مهاجرتی رویال اپلای با چندین سال سابقه در کنار وکلای مجرب مقیم امریکای خود شما را در همه پروسه های مهاجرت به امریکا همراهی می کند . همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های زندگی در امریکا می توانید به مقاله بررسی هزینه های امریکا مراجعه کنید . برای خواندن مقاله ی بررسی هزینه های امریکا اینجا کلیک کنید . ➡  همچنین برای ارزیابی وضعیت مهاجرتی خود می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی رویال اپلای را پر کنید و برای ما ارسال کنید.

 

 

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و آمریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم ارزیابی مهاجرتی و درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *