مهاجرت + ویزا (آمریکا)

وکیل مهاجرتی آمریکا

American immigration attorney1

قوانین مهاجرت به آمریکا بسیار پیچیده است به طوری که این قوانین از نظر پیچیدگی رتبه دوم را پس از قوانین مالیاتی به خود اختصاص داده است. در این مقاله به بررسی قوانین و وکیل مهاجرتی آمریکا می پردازیم.

وکیل مهاجرتی آمریکا

آمریکا هر ساله شاهد هجوم مداوم افرادی است که قصد دارند وارد این کشور شوند و از مزایای زندگی در این کشور بهره ببرند. پس با این حساب، کوچکترین اشتباه هنگام ثبت درخواست یا اخذ گرین کارت، می‌تواند منجر به تأخیر طولانی مدت یا حتی رد درخواست و اخراج افراد از آمریکا شود. با این اوصاف، این موضوع برای افرادی که خارج از از آمریکا متولد شده‌اند و چیزی در این باره نمی‌دانند چالش برانگیزتر خواهد بود.

وکیل مهاجرت کیست و چه می‌کند؟

وکیل مهاجرتی قوانین را تفسیر می‌کند، به شما کمک می‌کند تا حقوق، امکانات و استراتژی‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید و  یا در صورت لزوم اعضای خانواده یا کارفرمای شما را در مراحل و فرآینده پیچیده مهاجرت راهنمایی می‌کند. پس اگر قصد دارید به آمریکا مهاجرت کنید، باید بدانید برای تسهیل این فرآیند نیاز به وکلای باتجربه‌ای در این زمینه دارید. در انتخاب وکیل مهاجرتی خود دقت داشته باشید چرا که اخذ گرین کارت آمریکا و مهاجرت به این کشور از قوانین پیچیده‌ای پیروی می‌کند.

مجموعه رویال اپلای با مشاوران مجرب و وکلای رسمی اداره مهاجرت می‌تواند شما را از صفر تا صد این پروسه همراهی و یاری  نماید.

اکثر وکلای مهاجرتی کارآمد و حرفه‌ای عضو انجمن (AILA) – American Immigration Lawyers Association هستند اما این امر اجبار نیست چرا که سایر افراد نیز می‌توانند با این وکلا در ارتباط بوده تا از قوانین و خط مشی‌های سازمانی همیشه در حال تغییر مطلع بوده و بتوانند با چالش‌ها مقابله کنند. قبل از انتخاب وکیل مد نظر خود به خاطر داشته باشید که باید با چند وکیل معتبر در ارتباط باشید تا از انتخاب خود مطمئن شوید. پس اگر قصد دارید از اعتبار وکیل مهاجرتی خود در آمریکا اطمینان حاصل نمایید می‌توانید اطلاعات وی را در سایت https://www.aila.org استعلام بگیرید.

انجمن (AILA) چیست؟

انجمن وکلای مهاجرت آمریکا متشکل از بیش از ۱۶۰۰۰ وکیل و اساتیدی است که قوانین مهاجرتی را بررسی و تدریس می‌کنند. این وکلا نماینده خانواده‌هایی هستند که به دنبال اخذ اقامت دائم آمریکا و یا اشتغال در این کشور هستند. این انجمن غیر حزبی و غیر انتفاعی در سال ۱۹۴۶ با هدف آموزش حقوقی، اطلاع رسانی و خدمات حرفه‌ای و تخصصی به متقاضیان مهاجرت به آمریکا تأسیس شد.

ماموریت انجمن (AILA) چیست؟

این انجمن در راستای ترویج عدالت، حمایت از قوانین و سیاست‌های مهاجرتی به طور منصفانه و معقول، ارتقای کیفیت قوانین و عملکرد سیستم مهاجرتی می‌کوشد.

اهداف استراتژیک انجمن (AILA):

  • افزایش مشارکت اعضا درحمایت از کنگره، قوه قضاییه، آژانس‌های فدرال و رسانه‌ها همسو با منافع مهاجران
  • ارائه آموزش‌های لازم درمورد قوانین و سیاست‌های مهاجرت به آمریکا
  • احترام به قوانین مهاجرتی و به رسمیت شناختن این انجمن توسط دولت، جامعه و مهاجران
  • افزایش دانش تخصصی و حرفه‌ای اعضا
  • افزایش حمایت از مهاجران با ترویج نمایندگی‌های مجاز
  • ترویج و حمایت از ارائه خدمات مهاجرتی قانونی توسط وکلا و نمایندگان معتبر

به خاطر داشته باشید وقتی صحبت از گرین کارت و اخذ اقامت دائم می‌شود ریسک پروسه بالا می‌رود و طبعا جایی برای اشتباه وجود ندارد. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد در تلاش برای اخذ گرین کارت بدون مشاوره‌ای حرفه‌ای هستند اما غافل از اینکه این پروسه ملزم به ارائه مدارک معتبر بوده و از قوانین خاص و پیچیده‌ای پیروی می‌کند.

اما استخدام وکیل چه مزایایی دارد؟

وکیل مهاجرتی امریکا /شرکت رویال اپلای

  1. با استخدام وکیل از اشتباهات جلوگیری کنید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد برای پروسه مهاجرتی خود وکیل استخدام می‌کنند این است که از اشتباهات پیشگیری کنند تا شانس خود را برای پیشبرد اهداف مهاجرتی افزایش دهند. چرا که یکی از دلایل رد درخواست ویزای افراد پر کردن اطلاعات نادرست یا ناقص است. درک تمام نکات مهاجرتی آمریکا غیر ممکن است مگر اینکه سال‌‌ها برای مطالعه آن‌ها وقت گذاشته باشید. پس اگر می‌خواهید از انجام هر گونه کار اشتباهی که ممکن است اخذ گرین کارت یا اقامت دائم شما را به خطر بیندازد، اجتناب کنید استخدام وکیل مهاجرتی را  فراموش نکنید.

  1. به شما کمک می‌کنند تا پروسه با موفقیت به سرانجام برسد.

یک وکیل مهاجرت کار کشته به خوبی می‌داند که سیستم و قوانین مهاجرتی چگونه کار می‌کنند و از نقاط ضعف و پیچیدگی‌های پروسه‌ی مهاجرتی شما به خوبی آگاه است. سطح دانش و تجربه وکلا که در طی سالیان طولانی به دست آمده، با سایر افراد قابل قیاس نیست این افراد درک بیشتری از نحوه عملکرد سیستم مهاجرتی دارند. علاوه بر این ، آن‌ها تجربه کشف راه حل‌هایی را دارند که بسته به موقعیت شما می‌توانند کارآمد باشند. وکلا تجربه و دانش ارائه مدارک و شواهدی را دارند که می‌توانند شانس شما را برای اخذ ویزای مد نظر افزایش دهد.

  1. وکیل می‌تواند به شما در درک صحیح پروسه های مهاجرتی کمک کند.

یکی دیگر از مزایای استخدام وکیل این است که آن‌ها می‌توانند توضیحی پیرو هر یک از مراحل مهاجرتی و مدارک مورد نیاز و فرآیند اخذ اقامت یا گرین کارت به شما ارائه دهند. این بدان معناست که اگر در طی این پروسه سؤالی دارید، متخصصی در کنار شماست تا پاسخگوی تمام سوالات و ابهامات شما باشد.

  1. وکیل می‌تواند به وکالت از شما در دادگاه حضور یابد.

پس از اتمام پرونده مهاجرت، ممکن است همچنان لازم باشد که پرونده مهاجرتی خود را به قاضی ارائه دهید. یک وکیل مهاجرت تجربه و آموزش‌های لازم برای تشکیل بهترین پرونده در دادگاه را دارد.

  1. وکیل می‌تواند مجوزها و مدارک لازم را در اسرع وقت تهیه کند.

وکلای با تجربه مهاجرت می‌دانند که چگونه و چه زمانی برای اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند. آن‌ها می‌توانند مراحل بعدی را پیش بینی کنند تا در اسرع وقت برای اخذ هر یک از مجوزهای لازم اقدام کنند و پروسه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانند.

  1. هزینه استخدام وکیل مقرون به صرفه است.

اکثر افراد این تصور را دارند که عقد قرارداد با وکیل می‌تواند هزینه‌های گزافی به بار آورد پس از مشورت با  وکلا طفره می‌روند و تصمیم می‌گیرند بدون هیچ کمکی این روند را پیش ببرند. از آن‌جا که جریان مهاجرت به آمریکا بسیار پیچیده است، بهره بردن از راهنمایی های وکیل برای رسیدن به اهداف مهاجرتی مقرون به صرفه خواهد بود. اکثر وکلا تنها پس از اتمام پروسه تمام مبالغ مورد نیاز را از شما می‌گیرند.

مجموعه رویال اپلای با به کار گیری وکلای مجرب و مشاورین متخصص در زمینه پروسه‌های مهاجرتی از صفر تا صد اخذ ویزا و اقامت همراه شماست.

  1. وکیل می‌تواند به پروسه مهاجرتی سرعت ببخشد.

پروسه مهاجرتی می‌تواند بسیار خسته کننده و طولانی باشد به خصوص اگر قصد دارید به تنهایی این پروسه را پیش ببرید. کاغذ بازی‌های های پروسه های مهاجرتی وقت زیادی می‌گیرد چرا که این امر ملزم به ارائه اطلاعات بسیاری می‌باشد.

اگرچه ممکن است وکیل نتواند طی چند روز به تمام امور شما رسیدگی کند، مطمئن باشید آن‌ها پروسه‌ها را سریع‌تر پیگیری می‌کنند و از حل و فصل پروسه مطمئن هستند.

  1. در صورت رد درخواست، وکیل می‌تواند برای درخواست تجدید نظر به شما کمک کند.

همه‌ی پرونده‌های مهاجرتی با یک بار به سرانجام نمی‌رسند. اگر احساس کردید که درخواست شما بنا به دلایلی غیر منطقی رد شده‌ است، پس حق دارید درخواست تجدید نظر داشته باشید. یک وکیل مهاجرت می‌تواند دلایل رد درخواست را بررسی کند و در روند درخواست تجدید نظر به شما کمک کند. وی تلاش می‌کند تا شواهد و مدارک کافی برای لغو تصمیم اتخاذ شده به دادگاه ارائه دهد.

  1. حفظ حقوق مهاجران

یک وکیل می‌تواند از تمام حقوق شما در این پروسه دفاع کند. هیچ یک از آفیسران اداره مهاجرت حق ندارند با شما با بی احترامی یا به عنوان شهروند درجه دوم رفتار کنند. نقض هر گونه حقوق شما می‌تواند منجر به شکایت از آفیسر شود.

  1. آرامش خاطر

هنگامی که کار را به متخصص می‌سپارید دیگر لازم نیست نگران اموری همچون تغییر قوانین و سیاست‌ها باشید. مطمئن باشید مدارک و اطلاعات بدون هیچ سهل انگاری به درستی بررسی و تکمیل می‌شوند.

چه زمانی باید وکیل مهاجرتی استخدام کرد؟

  • در صورتی که سابقه کیفری دارید .
  • در صورتی که متقاضی سابقه ریجکت شدن دارد .
  • در صورتی که بنا به دلایلی ممنوع الخروج هستید .
  • در صورتی که از آمریکا دیپورت شده‌اید.

در نظر داشته باشید که در برخی از موارد وکیل نمی‌تواند کار خاصی برای پروسه مهاجرتی شما انجام دهد:

  • در صورتی که واجد شرایط اخذ ویزا نباشید، وکیل نمی‌تواند کاری برای شما انجام دهد. چرا که هر گونه جعل سند غیر قانونی است.
  • وکیل نمی‌تواند ضمانت کند که پروسه شما حتما به نتیجه می‌رسد.
  • وکیل نمی‌تواند در تسریع زمان اخذ ویزا کمکی به شما کند چرا که وی آفیسر اداره مهاجرت نیست بلکه فقط موظف است شما را راهنمایی کند.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای با داشتن کارشناسان مهاجرتی و وکلای مهاجرتی مقیم آمریکا شما را در همه پروسه های مهاجرتی آمریکا از جمله : سرمایه گذاری در آمریکا ، تحصیل در آمریکا ، مهاجرت به آمریکا از طریق کار و … از صفر تا صد همراهی می کند . همچنین شما می توانید با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرتی رویال اپلای وضعیت خود را نه تنها برای مهاجرت به آمریکا بلکه برای مهاجرت به استرالیا و یا کانادا بسنجید . فقط کافیست این فرم را پر کنید و برای ما ارسال کنید . مشاوران و کارشناسان ما در اولین فرصت برای مشاوره مهاجرتی با شما تماس می گیرند .

با خیال راحت کارهای حقوقی و مهاجرتی خود را به ما بسپارید .

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱ ۲۲۴۰۸۱۸۱ –۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *