مهاجرت + ویزا (کانادا)

وکیل مهاجرتی کانادا

وکیل مهاجرتی کانادا / رویال اپلای

در مقاله وکیل مهاجرتی کانادا ما اهمیت داشتن یک وکیل مجرب را در پروسه های مهاجرتی مورد ارزیابی قرار می دهیم .

 

 

آیا برای مهاجرت به کانادا باید از وکیل کمک گرفت؟

برای مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگری افراد مجبور به کمک گرفتن از وکیل نیستند اما از آنجا که با قوانین کشوری دیگر سر و کار دارید، توصیه میشود برای تسهیل این امر و آشنایی با قوانین مهاجرت از وکلای مهاجرتی کمک بگیرید. چرا که مهاجرت فقط تغییر مکان زندگی نیست بلکه تغییر تمام جنبه های زندگی است.

اگر مانند سایر افراد احساس میکنید نیازی به استخدام وکیل ندارید، یا از عهده این کار بر نمیآیید، به خاطر داشته باشید قوانین مهاجرتی هر کشور با پیچیدگی های بسیاری همراه است و افراد با این قوانین آشنایی ندارند مگر وکلای رسمی اداره مهاجرت .

سالانه هزاران نفر برای پروسه های مهاجرتی خود از وکلا کمک می گیرند تا از چالش های پیش رو آگاه باشند و پروسه را در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسانند. مجموعه رویال اپلای با مشاوران و وکلای مجرب مهاجرتی مقیم کانادا میتواند از صفر تا صد پروسه های مهاجرتی همراه شما باشد.

 

پس نتیجه میگیریم کمک گرفتن از وکلا کمک های شایانی به پروسه های مهاجرتی میکند اما چگونه؟  

اول از همه همانطور که گفتیم افراد هیچ الزامی برای اقدام از طریق وکیل یا مشاور ندارند و هر یک از متقاضیان میتوانند برای اخذ اقامت دائم، مجوز کار، ویزای تحصیلی یا توریستی اقدام کنند پس اگر قصد دارید این کار را به تنهایی انجام دهید باید با استراتژیای پیش بروید که شما را ملزم به آگاهی کامل از تمام فرصتهای موجود، فرمها و برنامه‎ها میکند.

 

 

مزایای داشتن وکیل مهاجرتی کانادا

مزایای داشتن وکیل مهاجرتی کانادا

  • صرفه جویی در زمان برای پروسه های مهاجرتی :

با کمک گرفتن از وکلای مهاجرتی کانادا می توان زمان بیشتری برای آمادگی در آزمون زبان داشت. از آنجا که اکثر مردم کانادا به زبان انگلیسی صحبت میکنند پس متقاضیان ملزم به یادگیری این زبان هستند. با مهاجرت به کشوری دیگر، فراموش نکنید که برای رفع نیازهای خود اول از همه باید بتوانید با اطرافیان ارتباط برقرار کنید. پس می توانید با خیال آسوده کار خود را به وکیل بسپارید و خودتان را برای شرکت در آزمون و آشنایی با این زبان آماده کنید. برای آشنایی بیشتر با آزمون های زبان انگلیسی و فرانسوی که مناسب مهاجرت به کانادا هستند اینجا کلیک کنید . ➡ 

 

  • آسودگی خاطر برای پر کردن فرم :

احتمالا هنگام شروع پروسه مهاجرتی خود، اولین بار است که با فرم های مهاجرتی روبرو هستید، این در حالی است که مشاورین و وکلای مهاجرتی با تک تک سؤالات آشنا هستند و از تمام الزامات و مدارک مورد نیاز به خوبی آگاه هستند. وکیل مهاجرتی کانادا میتواند شما را در این پروسه همراهی کند و شما را از قبل از الزامات و مدارک مورد نیاز آگاه سازند.

 

  • اگر قبلا سابقه ریجکت از کانادا داشته اید یک وکیل مهاجرتی متخصص می تواند در این امر شما را یاری کنند :

اگر قبلا مانع ورود شما به این کشور شده اند، باید نام های از اداره مهاجرت کانادا مبنی بر دلیل ریجکت شدن درخواست خود دریافت کرده باشید. اغلب درخواست ها به دلیل عدم ارائه مدارک کافی یا مشخصات اشتباه رد میشوند. در برخی از موارد رد درخواست ورود به کانادا در پی تصمیم آفیسر اداره مهاجرت اتخاذ می شود بدین معنا که آفیسر با بررسی شرایط شما اجازه ورود به این کشور را به شما نمیدهد. این تصمیم میتواند به دلیل عدم ارائه مدارک لازم و کافی مبنی بر قصد ترک این کشور با اخذ ویزای موقت همچون ویزای توریستی و تحصیلی اتخاذ شده باشد. به هر حال فرقی ندارد به چه دلیل درخواست شما رد شده است، ممکن است این اشتباه را بارها و بارها تکرار کنید و هر بار با جواب منفی برای ورود به کانادا روبرو شوید، اینجاست که یک مشاور یا وکیل مهاجرتی با تجربه میتواند با بررسی موشکافانه سابقه ریجکت شما مشکل را حل کند تا بتوانید پروسه مهاجرتی خود را به سرانجام برسانید.

 

  • اگر مرتکب جرمی شدهاید یا به آن محکوم شده اید :

اگر مرتکب جرم و جنایتی شده اید، ممکن است به دلیل سابقه کیفری برای ورود به کانادا واجدالشرایط نباشید. منظور از جرم صرفا سرقت بانکی یا قتل نیست، برخی از جرایم جزئی مانند رانندگی خطرناک یا سرقت های کوچک می تواند شما را در لیست سیاه اداره مهاجرت کانادا قرار دهد و آژانس خدمات مرزی کانادا CBSA مانع ورود شما به کانادا شود! پس در دردسر افتاده اید! برای غلبه بر محکومیت کیفری و تائید صلاحیت برای ورود به کانادا نیاز به دانش تخصصی در این زمینه دارید.

 

  • ممنوعیت ورود به دلایل مشکلات پزشکی :

سیاست های مهاجرتی کانادا به گونه ای است که ورود افرادی را که وضعیت سلامتیشان ممکن است خطری برای سلامت عمومی جامعه یا نیاز بیش از حدی به خدمات بهداشتی و اجتماعی داشته باشد، ممنوع می کند. از سال ۲۰۱۸، سقف هزینه های دریافتی برای خدمات اجتماعی به شدت افزایش یافت و این مبلغ به ۱۰۲۵۸۵ دلار در هر پنج سال یا به عبارتی ۲۰۵۱۷ دلار در هر سال تعیین شد. تنها یک وکیل مهاجرتی حرفه ای میتواند شما را از تمام شرایط برای ورود به کانادا و به سرانجام رساندن پروسه مهاجرتی تان کمک کند. مشاوران و وکلای مهاجرت کانادا، پزشک نیستند، اما اغلب در ارزیابی عدم پذیرش بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط پزشک، تجربه دارند.

 

  • پروسه های پر مخاطب برای مهاجرت به کانادا

برخی از پروسه های مهاجرتی مانند اکسپرس اینتری داوطلبان زیادی دارند، اگر قصد دارید از این طریق به کانادا مهاجرت کنید، باید شانس خود را برای پیروزی در این پروسه افزایش دهید :

یک وکیل یا مشاور مهاجرتی می تواند شما را از تمام الزامات و راه های پیروزی در دراوهای اکسپرس اینتری مطلع سازد. پروسه اکسپرس اینتری یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های ورود به کاناداست.

در این پروسه چنانچه متقاضی حداقل امتیاز لازم برای پیروزی در یکی از دراوها را کسب کند، دعوتنامه اخذ اقامت دائم دریافت کرده و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به اقامت دائم این کشور برسد. اما این پروسه بر اساس چه معیارهایی از افراد دعوت بعمل می آورد؟ این پروسه بر اساس معیارهایی همچون سن، سابقه کار، سطح تحصیلات، داشتن پیشنهاد شغلی، تسلط به زبان های انگلیسی و فرانسوی و مواردی از این قبیل به افراد در سیستم امتیاز می دهد. یک وکیل یا مشاور امور مهاجرتی میتواند شما را در تشکیل پروندهای غنی برای پیروزی در یکی از دراوهای اکسپرس اینتری یاری کند. از طرفی این معیارها ممکن است تغییر کنند چه کسی می تواند شما را از این تغییرات مطلع سازد؟

 

 

برای دریافت اطلاعات درباره پروسه اکسپرس اینتری اینجا کلیک کنید. :arrow

برای دانلود جدول امتیاز بندی اکسپرس اینتری اینجا کلیک کنید .

 

 

صلاحیت های یک وکیل یا مشاور مهاجرتی خوب چیست؟

  • وکیل منتخب شما دانش کافی از پروسه مهاجرتی شما دارد ؟
  • آیا توصیه های وی با توجه به شرایط شما منطقی هستند ؟
  • وی از طریق قانونی پروسه را پیش می برد ؟
  • باید بدانید که آیا وکیل منتخب شما صلاحیت تکمیل پرونده تان را به بهترین شکل دارد ؟
  • سوابق وکیل منتخب شما در پروسه های مهاجرتی درخشان بوده است ؟

به خاطر داشته باشید که بهترین وکیل مهاجرتی کسی می تواند باشد که شما بتوانید با او ارتباط برقرار کرده و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما پیرو پروسه مهاجرتیتان باشد. هنگام انتخاب وکیل مهاجرتی کانادا باید از صلاحیت وی اطمینان حاصل نمایید برای این امر می توانید درمورد تجربه حرفه ای آنها در مورد پروسه های مهاجرتی و تحصیلات وی بپرسید. البته مراجعه به منابع معتبر برای اطمینان حاصل پیدا کردن از دانش وی را نیز در نظر داشته باشید. اما مهم ترین نکته استعلام وکیل در سایت اداره مهاجرت کاناداست.

 

 

چگونه بهترین وکیل مهاجرتی کانادا را بشناسیم ؟

چگونه بهترین وکیل مهاجرتی کانادا را بشناسیم ؟

 

  • هویت وکیل چیست ؟

آیا وکیل مهاجرتی شما کانادایی است؟ آیا تابعیت وکیل مهم است؟ در نظر داشته باشید در صورتی که وکیل مهاجرتی شما در کانادا حضور داشته باشد پس می توانید مطمئن باشید که وی با قوانین این کشور به خوبی آشنایی دارد و چه بسا اگر در این کشور تحصیلات مربوطه گذرانده باشد مراحل بسیاری را برای اخذ مجوز خود طی کرده اند و تحت نظارت جامعه حقوقی کانادا و قوانین سختگیرانه این کشور بوده، پس با خیال راحت میتوانید پروسه مهاجرتی خود را به او بسپارید. آینده کانادایی خود را به کسی که هرگز تجربه زندگی در این کشور را نداشته نسپارید !

 

  • صلاحیت وکیل چیست ؟

با سوالی ساده شروع میکنیم: آیا وکیل شما تحصیلات حقوقی دارد؟

همه ی وکلای کانادایی باید مدرک حقوق از دانشکده های حقوق کانادا داشته باشند. این افراد ملزم به گذراندن دورهای ۳ ساله هستند پس از به اتمام رساندن این دوره افراد میتوانند مجوز وکالت بگیرند. برخی از افراد دارای مدرک حقوقی از یک دانشکده حقوق غیر کانادایی هستند پس اطلاعات مربوط به مدارک تحصیلی وکیل را با دقت بررسی کنید.

 

  • ملاقات با وکیل :

یکی از بزرگترین معضلات صنعت مهاجرت، وکلای غیر واقعی هستند. امروزه هیچ بهانه ای وجود ندارد که نتوانید با افراد در نقاط مختلف جهان ملاقات داشته باشید. پس حتما شرایطی را فراهم کنید که بتوانید با وکیل خود قرار ملاقاتی داشته باشید حتی به صورت آنلاین. تمامی اطلاعات هویتی وی را یادداشت کنید و آنها را استعلام بگیرید. هدف این کار اطمینان حاصل کردن از حرفه ای بودن وکیل و اعتبار وی می باشد.

 

  • معیارهای اخلاقی وکیل را بررسی کنید.

هنگام ملاقات با وکیل خود جنبه های اخلاقی و شخصیتی وی را نیز بررسی کنید. به خاطر داشته باشید در این پروسه نمی توانید به جعل مدرک و سند متکی باشید.

برای اطمینان حاصل کردن از معیارهای اخلاقی وی می توانید نکات زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • آیا در طول همکاری با وکیل مهاجرتی خود مشکل اخلاقی پیدا کرده اید؟
  • آیا وکیل چیزی بیان میکند که اشتباه است؟
  • آیا وکیل از برخی از اطلاعات شما چشم پوشی میکند؟
  • آیا یک وکیل پیشنهاد میکند اطلاعاتی را که در مورد شما نادرست است را در درخواست مهاجرت خود قید کنید؟

 

سخن پایانی وکیل مهاجرتی کانادا

شایان ذکر است که در برخی از موارد وکیل نمی تواند پروسه مهاجرتی شما را به سرانجام برساند. در صورتی که واجد الشرایط اخذ ویزا نباشید، چرا که هر گونه جعل سند غیر قانونی است. که یک وکیل با تمامی این قوانین آشناست و به خوبی می تواند شما را راهنمایی کند . همچنین به خاطر داشته باشید هیچ وکیلی نمیتواند ضمانت کند که پروسه شما حتما به نتیجه مثبت میرسد . زیرا برخی از مشکلات و ریجکت شدن پرونده ها دست وکیل مهاجرتی شما نمی باشد . به همین امر وکیل نمی تواند در تسریع زمان اخذ ویزا کمکی به شما کند چرا که وی آفیسر اداره مهاجرت نیست بلکه فقط موظف است شما را راهنمایی کند. او می تواند شما را از الزامات زودتر آگاه کند تا در ارائه مدارک مشکلی نداشته باشید.

امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب وکیل مهاجرتی مناسب کمک کند. به خاطر داشته باشید اینکه چه کسی را به عنوان مشاور خود در زمینه مهاجرت انتخاب میکنید، سرنوشت و آینده شما را رقم میزند. شرکت مهاجرتی رویال اپلای با داشتن کارشناسان و وکلای مجرب مقیم کانادا شما را در همه پروسه های مهاجرتی کانادا به طور کامل همراهی می کند . و در تمامی مراحل اخذ ویزا تا اقامتتان در کانادا همراه شماست .

باید بدانید شرکت مهاجرتی رویال اپلای نه تنها در زمینه مهاجرتی و اقامت کشور کانادا کار می کند بلکه در زمینه مهاجرت و اقامت کشورهای استرالیا و آمریکا هم در خدمت شما همراهان عزیز است . اگر با مجموعه ما آشنا نیستید می توانید با کلیک بر روی شرکت مهاجرتی رویال اپلای اطلاعات کاملی درباره ما بدست اورید.

 

 

 

 

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و آمریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم ارزیابی مهاجرتی و درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *