آزمون های زبان

“یادگیری زبان فرانسوی”

یادگیری زبان فرانسوی

این مقاله را تا انتها بخوانید تا با دلایل یادگیری زبان فرانسوی آشنا شوید.

یادگیری هر زبان جدیدی چالش برانگیز است و می تواند ذهن شما را به روی دیدگاه های جدید باز کند و به شما کمک کند تا با سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. وقتی صحبت از یادگیری زبان جدیدی در میان است، اول باید از خود بپرسیم که چرا می خواهیم این زبان را یاد بگیریم؟

هنگامی که شروع به یادگیری زبان فرانسوی می کنید، خود را در جمع کثیری از فرانسوی زبانان در دنیا خواهید یافت؛ چرا که بیش از سیصد میلیون نفر روی کره زمین تا حدودی به زبان فرانسوی مسلط هستند !

فرانسوی از جمله زبان های پرمخاطب برای یادگیری در اروپا است. تعداد زیادی از سخنرانان فرانسوی زبان در بلژیک، سوئیس و لوکزامبورگ، لهستان، یونان و جمهوری چک زندگی می کنند.

در کنار اقیانوس اطلس، در کانادا  بیش از  ۱۰ میلیون فرانسوی زبان بومی در استان کبک زندگی می کنند؛ فرانسوی، زبان رسمی استان کبک است در حالی که در استان های دیگر کانادا، زبان انگلیسی، زبان اول و رسمی در نظر گرفته شده است. فرانسوی چهارمین زبان پرگفتار در ایالات متحده است و گویش های بومی فرانسوی بسیاری در این مناطق زندگی می کنند. در نتیجه شما به عنوان یک فرانسوی زبان امکان سفر به تمامی نقاط کره زمین را خواهید داشت!

 

چرا زبان “فرانسوی” را یاد بگیریم؟

زبان های زیادی برای یادگیری وجود دارند، چرا زبان فرانسوی؟!

در واقع دلایل بی شماری برای یادگیری این زبان وجود دارد. شک نکنید که یادگیری فرانسوی مانند هر زبان دیگری، زندگی شما را بهبود می بخشد. بنابراین من می‌توانم چندین روز در مورد فواید بی‌شمار صحبت کردن به یک زبان خارجی بنویسم! اما، این مقاله را به دلایل یادگیری زبان فرانسه اختصاص می دهم.

این که چرا باید این زبان را یاد بگیریم؟ چگونه تسلط به این زبان کیفیت زندگی ما را بهبود می بخشد؟ یادگیری زبان فرانسه چه فایده ای دارد؟ این زبان جدید چه چیزی را برای من به ارمغان خواهد آورد؟! چرا باید یادگیری زبان فرانسه را شروع کنم؟

این ها سوالاتی هستند که زبان آموزان علاقه مند به این زبان از خود می پرسند اما هنوز نمی دانند که این زبان جدید برای آن ها چه خواهد کرد و چه فرصت هایی را برای آن ها به وجود خواهد آورد! پس این مقاله، هدیه من به تمام علاقه مندان زبان فرانسه است که هنوز برای شروع این زبان زیبا مردد هستند. ☺

 

دلایل یادگیری زبان فرانسه :

دلایل یادگیری زبان فرانسوی

یادگیری زبان فرانسوی

۱. “فرانسوی” یک زبان جهانیست

بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در پنج قاره کره زمین به زبان فرانسوی صحبت می کنند. “OIF”، یک سازمان بین المللی برای کشورهای فرانسوی زبان است که از ۸۸ کشور و دولت تشکیل شده است. جالب است بدانید زبان فرانسوی بعد از زبان انگلیسی دومین زبان خارجی بین المللی و پنجمین زبان پرکاربرد در جهان شناخته شده است !

همچنین فرانسوی تنها زبانی است که در کنار انگلیسی در تمامی کشورهای جهان تدریس می شود. از طرفی کشور فرانسه بزرگترین شبکه بین المللی موسسات فرهنگی را اداره می کند که دوره های آموزش زبان فرانسه را برای نزدیک به یک میلیون زبان آموز در سراسر جهان برگزار می کنند .

با این شرایط شما می توانید به راحتی کشوری را پیدا کنید که مردم آن به زبان فرانسوی صحبت می کنند و یا دانش بسیار خوبی از این زبان دارند.

 

۲. “فرانسوی” ، زبانی برای آینده

طبق جدید ترین مطالعات زبان شناسان، فرانسوی مهم ترین زبان جهان در ۵۰ سال آینده خواهد بود!

در واقع، به لطف رشد جمعیتی قاره آفریقا و حضور زبان فرانسوی در پویاترین مناطق جهان، زبان فرانسه می تواند رقبای خود را از لیست رتبه بندی پرمخاطب ترین زبان های جهان خلع کند و خود را به عنوان مهم ترین زبان معرفی کند !

 

۳. “فرانسوی”  زبانی برای حضور در بازار کار بین المللی

باید بدانید که توانایی صحبت به زبان های فرانسه و انگلیسی یک مزیت مهم در بازار کار بین المللی می باشد. داشتن دانش و مهارت در زبان فرانسه، درهای شرکت های فرانسوی را در فرانسه و سایر نقاط فرانسوی زبان جهان به روی شما باز می کند. به طور کلی، فرانسه به عنوان یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی جهان و مقصد محبوب سرمایه گذاران خارجی است؛ در نتیجه کار در شرکت های بزرگ این کشور حائز اهمیت بالایی است.

 

۴. “فرانسوی”  زبانی برای تحصیل در مقاطع عالی

با تسلط به زبان فرانسوی شما می توانید در دانشگاه‌ها و مدارس معروف فرانسه که در بین برترین موسسات آموزش عالی در اروپا و جهان قرار دارند تحصیل کنید؛ این یک فرصت عالی برای زبان آموزان فرانسه است!

 

۵. “فرانسوی”  زبان رسمی سازمان ملل

زبان فرانسه یک زبان ارزشمند برای برقراری ارتباطات بین المللی است. این زبان جزو شش زبان رسمی سازمان ملل است و به همین دلیل است که هیچ وقت از ارزش و اهمیت این زبان کاسته نمی شود!

همچنین رسانه های بی شماری اخبار و مقالات خود را به زبان فرانسوی منتشر می کنند که شما با دانستن این زبان می توانید به راحتی از اخبار بین المللی مطلع شوید و به اتفاقات روز دسترسی داشته باشید.

 

۶. “فرانسوی”  همراه با فرهنگ های باورنکردنی

فرانسوی زبانی بین المللی در زمینه آشپزی، مد، تئاتر، هنرهای تجسمی، رقص و معماری است. به همین دلیل با داشتن دانش زبان فرانسوی امکان دسترسی به آثار ادبی بزرگ به زبان فرانسوی اصیل و همچنین فیلم ها و آهنگ ها برای شما فراهم می شود. فرانسوی، زبان ویکتور هوگو، مولیر، لئوپولد سندار سنقر، ادیت پیاف، ژان پل سارتر، آلن دلون و زین الدین زیدان است! درنتیجه شما می توانید آثار این بزرگان را با زبان اصلی و بدون نیاز به ترجمه بخوانید.

 

۷. “فرانسوی” زبانی برای رونق شغل و کسب و کار

یادگیری زبان فرانسوی برای رونق شغل و کسب و کار

 

همانطور که می دانید صحبت کردن به زبان دوم شانس شما برای استخدام را افزایش می دهد. همچنین به شما اهرمی می دهد که بتوانید دستمزد بالاتری دریافت کنید. پس صحبت کردن به زبان فرانسوی می تواند برای  کار و حرفه شما مفید باشد. هزاران شرکت به دنبال افرادی هستند که به این زبان مسلط باشند؛ چرا که این شرکت ها برای انجام معاملات، تجارت و برقراری ارتباط با شرکت های بزرگ فرانسه، به افراد مسلط به زبان فرانسوی نیاز دارند. درنتیجه فرصت های شغلی بی شماری برای شما ایجاد می شود و شما می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

 

۸. “فرانسوی” ، زبان عشق

یادگیری زبان فرانسه با لذت یادگیری یک زبان زیبا، غنی و آهنگین همراه است که اغلب به آن ” زبان عشق” می گویند. همچنین فرانسوی یک زبان تحلیلی است که تفکر انتقادی شما را توسعه می دهد و به عنوان یک زبان ارزشمند برای بحث و مذاکره استفاده می شود.

 

۹. “فرانسوی”  پایه یادگیری زبان های دیگر

زبان فرانسوی پایه خوبی برای یادگیری زبان های دیگر به ویژه زبان های رومی (اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی و رومانیایی) و همچنین انگلیسی است؛ چرا که درصد قابل توجهی از واژگان انگلیسی از زبان فرانسوی مشتق شده اند!

 

۱۰. “فرانسوی”  زبانی برای سفر

فرانسه از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان است و سالانه بیش از ۸۷ میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. توانایی صحبت کردن به فرانسوی هر چند کم، بازدید از پاریس و تمام مناطق این کشور را برای شما بسیار لذت بخش تر می کند و شما را با فرهنگ و شیوه زندگی مردم فرانسه آشنا می کند.

 

۱۱. “فرانسوی” زبانی برای یافتن دوستان جدید

شک نکنید که داشتن دوستان بین المللی شگفت انگیز است. داشتن دوست از سراسر جهان، فرهنگ های مختلف زندگی شما را غنی می کند. شما با یادگیری زبان فرانسوی راه های جدیدی برای دیدن جهان، آداب و رسوم و سنت های جدید کشف می کنید .دوستان فرانسوی بسیار وفادارهستند و هیجان زیادی را وارد زندگی شما می کنند! جالب است بدانید که پیدا کردن دوستان جدید از دلایلی است که بسیاری از زبان آموزان برای یادگیری زبان فرانسه در نظر می گیرند.

 

۱۲. “فرانسوی”  زبانی آسان برای یادگیری

اگر می خواهید یک زبان خارجی یاد بگیرید، فرانسوی را به عنوان یکی از آسانترین زبان ها برای یادگیری انتخاب کنید! به جز چند استثنا، انگلیسی و فرانسوی الفبای مشترکی دارند، و چیزی بین ۲۰ تا ۲۵ درصد از واژگان انگلیسی و فرانسوی مشترک هستند. ساختار جمله و دستور زبان در هر دو زبان به طور قابل ملاحظه ای مشابه است، بنابراین اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، یادگیری زبان فرانسه برای شما بسیار ساده و آسان خواهد بود.

 

۱۳. “فرانسوی”  زبانی برای زندگی در مناطق فرانسوی زبان

با حدود شصت کشور که به زبان فرانسوی صحبت می کنند، شما گزینه های زیادی برای انتخاب محل زندگی خود خواهید داشت. کبک، بلژیک، فرانسه، برخی از کشورهای آفریقایی، پلی‌نزی فرانسه و ……

بنابراین فرانسوی این فرصت را به شما می دهد تا چمدان خود را ببندید و به کشورهای مختلف سفر کنید.

 

 

 

 

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و امریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای 

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *