آزمون های زبان

چرا در آزمون آیلتس شرکت کنم؟!

دو مداد زرد بر روی کاغذ پاسخنامه ی آزمون آیلتس

چرا در آزمون آیلتس شرکت کنم؟!

آیا قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید؟ می خواهید به یک دانشگاه بین المللی درخواست دهید؟ مایل به کار در یک کشور انگلیسی زبان هستید؟  بنابراین شما به مدرک آیلتس نیاز دارید! همانطور که می دانید آیلتس یکی از رایج ترین آزمون های ارزیابی زبان انگلیسی است که به شکل گسترده ای برای حضور در بسیاری از مدارس و موسسات الزامی است؛ در نتیجه شرکت در آزمون آیلتس به پیشرفت شما در آینده کمک بسزایی می کند.

 

 

در ادامه به مزایای شرکت در آزمون آیلتس می پردازیم :

 

مزایای شرکت در آزمون آیلتس

 

  • آیلتس برای تمامی مراحل زندگی شما مفید خواهد بود.

شما پس از شرکت در آزمون آیلتس، می‌توانید برای تحصیل در بسیاری از مدارس بین‌المللی، دانشگاه‌ها و موسسات اقدام کنید؛ همچنین در صورت تمایل می توانید مهاجرت کنید و یا برای کار در موقعیت های شغلی مختلفی که این آزمون زبان انگلیسی را می پذیرند، درخواست دهید.

 

  • آیلتس شناخته شده ترین آزمون زبان انگلیسی است.

آیلتس به عنوان یک مدرک معتبر برای سنجش مهارت های زبان انگلیسی توسط بیش از ۱۱۰۰۰ سازمان و در بیش از ۱۳۵ کشور جهان برای مقاصد تحصیلی، مهاجرتی و کاری پذیرفته می شود. علاوه بر محبوبیت بالای آن در سطح بین المللی، این آزمون شناخته‌شده‌ترین آزمون انگلیسی در سراسر جهان است چرا که کیفیت سوالات آن بسیار بالاست.

این آزمون توسط مقامات مهاجرتی استرالیا، نیوزلند، بریتانیا و کانادا معتبر است.

 

  • استفاده از مهارت های زبان انگلیسی در زندگی روزمره.

با شرکت در آزمون آیلتس، دانش زبان انگلیسی شما بالا می رود و در موقعیت های روزمره و برقراری ارتباط با افراد بومی زبان عملکرد  بهتری از خود نشان خواهید داد. این آزمون مهارت های زبانی شما را در چهار بخش صحبت کردن، گوش دادن، نوشتن و خواندن ارزیابی می کند. به عنوان مثال مصاحبه ای که برای بخش مکالمه طراحی شده است شما را برای موقعیت های واقعی زندگی مانند صحبت با همکاران و مشتریان خود در محل کار  و یا حتی در سفر به کشور های انگلیسی زبان آماده می کند.

 

  • نتایج آزمون آیلتس دقیق هستند.

سازمان برگزارکننده این آزمون با اعمال معیارهای سختگیرانه، نتایج ارزیابی خود را تضمین می کند! این بدین معناست که نتایج این آزمون دقیقاً سطح زبان انگلیسی شما را نشان می دهد. علی رغم اینکه چیزی با عنوان “شکست ” یا “موفقیت”  در آزمون آیلتس وجود ندارد، اکثر داوطلبان و موسسات نتایج حدود ۶-۷ و بالاتر را نشانه موفقیت در این آزمون در نظر می گیرند. اگر نمره آزمون شما کمتر از ۵ شود، به شما پیشنهاد می کنند تا با دانش زبانی بالاتری دوباره در آزمون شرکت کنید. سیستم ۹ امتیازی آیلتس در سراسر جهان استفاده می شود، بنابراین معادل سازی و تفسیر نتایج آزمون نسبتاً برای موسسات راحت تر است.

 

  • دو نوع آزمون برای انتخاب وجود دارند.

با توجه به اهداف شخصی شما برای شرکت در آزمون و همچنین نوع موسسه ای که می خواهید نتایج خود را به آن ها ارائه دهید، می توانید بین آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال یکی را انتخاب کنید. برای دوره های دانشگاهی، چه برای لیسانس یا فوق لیسانس، و چه برای کار در یک کشور انگلیسی زبان، آیلتس آکادمیک معتبر است. اما کسانی که می خواهند در یک دوره آموزشی ( خارج از سطوح آموزش عالی) تحصیل کنند، برای کار، مسافرت و یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان باید مدرک آیلتس جنرال دریافت کنند.

 

  • آزمون آیلتس هر دو زبان انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتانیایی را پوشش می دهد.

آزمون آیلتس از نظر املاء، دستور زبان و انتخاب کلمات، هر دو انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی آمریکایی را پوشش می دهد. این به این معناست که شما اگر بخواهید در ایالات متحده، بریتانیا  و یا حتی در کشورهای انگلیسی زبان دیگری مانند استرالیا، کانادا یا نیوزلند تحصیل کنید، آیلتس به شما این فرصت را می دهد که خود را برای رویارویی با لهجه های مختلف انگلیسی آماده کنید. این جنبه ی آزمون به این دلیل است که توسط استرالیایی‌ها، نیوزیلندی‌ها، بریتانیایی‌ها و آمریکایی‌ها طراحی شده است.

 

  • ۱۴۰ کشور در سراسر جهان آزمون آیلتس را برگزار می کند.

کشورهای مختلف جهان که ازمون ایلتس برگزار می کنند

 

با توجه به اینکه آزمون آیلتس به طور منظم در طول سال برگزار می شود و در مناطق مختلفی در دسترس داوطلبان قرار گرفته است، این امکان برای شما وجود دارد که آزمون خود را در ۹۰۰ دفتر معتبر شورای بریتانیا در سراسر جهان شرکت کنید.در واقع شما می توانید به راحتی به صورت آنلاین ثبت نام کنید، سپس ثبت نام شما مورد بررسی قرار می گیرد و به نزدیکترین مرکز آزمون دهی ارسال می شود. نتایج آزمون ۱۳ روز پس از تاریخ آزمون صادر می‌شود؛ البته شما می توانید با ارسال درخواست آن را مستقیماً از موسسه یا سازمان مورد تائیدتان دریافت کنید.

 

  • شرکت در آزمون آیلتس می تواند در آینده شغلی شما نقش بزرگی داشته باشد.

در این روزها داشتن مهارت های ارتباطی عالی در زبان انگلیسی ضروری است زیرا پنجاه و پنج کشور این زبان را به عنوان زبان اول صحبت می کنند؛ بنابراین داشتن تسلط بالا در زبان انگلیسی می تواند گزینه هایی شغلی خوبی را برای کار در یک کشور خارجی برای شما ایجاد کند!

بسیاری از کشورها مانند نیوزلند و کانادا از شما می خواهند که  مهارت های بالایی در این زبان داشته باشید. بطور کلی شما برای به دست آوردن شغل مناسب در این کشورها، باید با کسب نمره بالا در آزمون آیلتس، نشان دهید که مهارت های لازم را برای کار کردن دارید!

 

  • آیلتس مهارت های زبان انگلیسی شما را تقویت می کند.

آزمون آیلتس چهار مهارت زبانی شما را ارزیابی می کند. درواقع شما پیش از شرکت در آزمون و در دوره آمادگی آزمون نکات تحصیلی مختلفی را یاد خواهید گرفت که به افزایش مهارت های زبان انگلیسی شما کمک می کند.

 

  • آیلتس به شما کمک می کند تا به اهداف خود در زندگی دست یابید

آزمون آیلتس به شما کمک می کند تا اهداف بزرگی را برای خود تعیین کنید؛ سپس به شما انگیزه می دهد تا بیشتر مطالعه کنید و به اهداف خود برسید. تا زمانی که اهداف مشخصی نداشته باشید، به خوبی مطالعه نخواهید کرد و تا آخرین لحظه شروع آزمون منتظر خواهید ماند. آزمون آیلتس به شما کمک می کند تا انگیزه مطالعه روزانه را داشته باشید و همین کار مهارت های زبان انگلیسی شما را بهبود می بخشد.

 

 

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و آمریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای 

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *