اخبار

برگزاری دراو اسپانسرشیپ والدین کانادا

برگزاری دراو اسپانسرشيپ والدين كانادا

برگزاری دراو اسپانسرشیپ والدین کانادا

کانادا در سال جاری، از ۲۳۱۰۰ متقاضی ویزای اسپانسرشیپ والدین (و/یا پدربزرگ و مادربزرگ) دعوت خواهد کرد.

طی گزارشی که در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا منتشر شده است، کانادا بار دیگر ” دراو PGP”  را برگزار می کند؛ متقاضیانی در این دراو شرکت خواهند کرد که فرم علاقه مندی خود را به اسپانسری از ۱۳ اکتبر ۲۰۲۰ تا ۳ نوامبر ۲۰۲۰ ارسال کرده باشند.

اداره مهاجرت کانادا (IRCC) طی دو هفته آینده برای ۲۳۱۰۰ متقاضی ویزای اسپانسرشیپ والدین، دعوت نامه صادر خواهد کرد. همچنین اعلام کرده است که این دراو برای رسیدن به هدف پذیرش حداکثر ۱۵۰۰۰ درخواست ویزای اسپانسری تحت برنامه PGP  در سال ۲۰۲۲ صورت می گیرد. پروسه ارسال دعوت‌نامه‌ها اواخر این هفته آغاز خواهد شد.

در سال ۲۰۲۰ به متقاضیان سه هفته فرصت داده شد تا با تکمیل فرمی در وب سایت اداره مهاجرت، درخواست خود را برای شرکت در این برنامه ارسال کنند. سپس اداره مهاجرت کانادا دراو خود را برگزار کرد و حدود ۱۰۰۰۰ دعوت نامه ارسال کرد. همچنین در سال ۲۰۲۱ از همان استخر متقاضیان سال ۲۰۲۰  دراو برگزار کرد و حدود ۳۰۰۰۰ درخواست جدید را برای اخذ ویزای اسپانسرشیپ والدین پذیرفت.

*در برنامه اسپانسرشیپ والدین، به فردی که در کانادا زندگی می کند و زمینه را برای مهاجرت والدین خود به کانادا فراهم می کند، «اسپانسر» گفته می شود.*

درباره ویزای اسپانسرشیپ والدین

PGP   مخفف عبارت  Parents and Grandparents Program  است. این برنامه مهاجرتی برای شهروندان و دارندگان اقامت دائم کانادا است که مایلند والدین (مادر، پدر، مادربزرگ و پدربزرگ) خود را به کانادا بیاورند.

*در برنامه اسپانسرشیپ والدین، به فردی که در کانادا زندگی می کند و زمینه را برای مهاجرت والدین خود به کانادا فراهم می کند، «اسپانسر» گفته می شود.*

درواقع اگر شخصی والدین خود را  از طریق این برنامه به کانادا بیاورد، آنها از مزایای اقامت دائم درکانادا بهره مند خواهند شد. مزایایی همچون امکان کار در کانادا، مراقبت های بهداشتی و….؛ در نهایت اگر شرایط لازم را فراهم کنند می توانند شهروندی کانادا را دریافت کنند.

*شما می توانید اسپانسر بیشتر از یک نفر باشید.*

توجه داشته باشید که در برنامه اسپانسرشیپ والدین اگر والدین شما همسر یا فرزند وابسته ای دارند که همراه با خود به کانادا می آورند، شما به عنوان اسپانسر باید حمایت مالی آن ها را نیز بر عهده بگیرید.

در برنامه برگزاری دراو اسپانسرشیپ والدین کانادا PGP، شما می توانید اسپانسر چه کسانی شوید؟

۱- اسپانسر پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ (چه نسبت شما بیولوژیک باشد چه از طریق سرپرستی و فرزند خواندگی).

۲- خواهر و برادر تنها در صورتی که زیر ۲۲ سال و مجرد باشند.

البته در صورت جدایی والدین، شما می توانید همسر هر یک از والدین خود را نیز به کانادا بیاورید. چنانچه همسر والدین شما فرزندی زیر ۲۲ سال و مجرد داشته باشند در پرونده اسپانسری شما قرار خواهند گرفت.

*تعداد کسانی که از طریق ویزای اسپانسرشیپ والدین به کانادا می آورید تنها به درآمد شما بستگی دارد و شما  باید مدارک مربوط به تمکن مالی برای تأمین زندگی آنها را نیز به اداره مهاجرت ارائه دهید.*

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و امریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای 

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *