مهاجرت + ویزا (کانادا)

تصورات غلط در مورد مهاجرت به کانادا

تصورات غلط در مورد مهاجرت به کانادا

بسیاری از تصورات غلط در مورد مهاجرت به کانادا و افسانه هایی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، باعث گمراهی بسیاری از متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به کانادا شده است و همچنین مانع مهاجرت آن ها به این کشور شده است. به همین دلیل است که قبل از شروع برنامه ریزی یا درخواست ویزای کانادا مطالب مفیدی را درباره کشور مقصد مطالعه کنید و بدانید که دقیقا چه می خواهید و چه انتظاراتی دارید.

در واقع، در بیشتر موارد، حقیقت، دقیقاً برعکس حرف هایی است که در مورد مهاجرت به کانادا گفته می شود. تنها با بررسی واقعی آمار در مورد مهاجرت به این کشور بزرگ و موقعیت های طلایی آن، می توانیم به حقایق پی ببریم و افسانه ها را از حقایق تشخیص دهیم.

کانادا همواره میزبان میلیون ها مهاجر است. در دو سال گذشته حدود ۲۸۴ هزار و ۳۸۷ نفر به این کشور مهاجرت کردند. البته در نظر داشته باشید که این ارقام روز به روز در حال افزایش هستند!

برخلاف ایالت متحده که پس از سال ۲۰۱۶ برنامه های مهاجرتی خود را برای پناهندگان و کارگران موقت محدود کرد، کانادا در تلاش است تا با ارائه سیاست های مهاجرتی جدید از مهاجران به ویژه پناهجویان و پناهندگان استقبال کند.

با این حال، هر چیزی را که می شنوید باور نکنید! بیشتر این حرف ها افسانه هستند و از باور های غلط افراد سرچشمه می گیرند.

در این وبلاگ، تمام تلاش خود را می کنیم تا برخی از این باور های غلط در باره مهاجرت به کانادا را در ذهن شما از بین ببریم.

در ادامه به تحصیح افسانه ی « تصورات غلط در مورد مهاجرت به کانادا » می پردازیم:

بررسی تصورات غلط در مورد مهاجرت به کانادا

۱. مهاجران جرم و جنایت را به کانادا می آورند!😶

واقعیت: به گفته مرکز بین‌المللی اصلاحات قانون کیفری و سیاست‌های عدالت کیفری، مهاجران کانادا بسیار کمتر از کسانی که در کانادا به دنیا آمده‌اند درگیر فعالیت‌های مجرمانه می شوند.

در حقیقت، مهاجرانی که به دنبال شروع زندگی جدید خود در کانادا هستند، خطر بسیار کمی برای امنیت کانادا ایجاد می کنند. می توان گفت، افراد تازه وارد به کانادا به دنبال یافتن امنیت بیشتر برای خود و خانواده خود هستند.

۲. متخصصان بین المللی به اندازه متخصصان کانادایی واجد شرایط نیستند!🙄

واقعیت: تقریباً ۴۰ درصد از متخصصانی که در خارج از کشور در زمینه خاصی آموزش دیده اند و سپس به کانادا مهاجرت کرده اند، در همان زمینه در کانادا مشغول به کار هستند. این متخصصان قبل از اینکه بتوانند در حرفه انتخابی خود در کانادا کار کنند، باید آموزش های دقیق و دوره های اضافی را در این کشور پشت سر بگذارند و در نهایت در یک ارزیابی شرکت کنند تا کانادا مطمئن شود که این افراد به اندازه متخصصان کانادایی واجد شرایط هستند.

البته در نظر داشته باشید که متخصصان آموزش دیده بین المللی برای استخدام در کانادا باید مدارکی را ارائه دهند که توسط نهادهای ارزیابی مورد تائید کانادا ارزیابی شده است.

۳. با خرید ملک در کانادا می توانم اقامت دائم (PR) دریافت کنم!😑

3. با خرید ملک در کانادا می توانم اقامت دائم (PR) دریافت کنم

بدانید که در حال حاضر هیچ برنامه مهاجرتی برای خرید ملک در کانادا وجود ندارد. در نتیجه، شما نمی توانید به تنهایی با خرید یک ملک مسکونی، تجاری یا صنعتی به کانادا مستقیما اقامت دائم خود را دریافت کنید.

۴. برای مهاجرت به کانادا به عنوان سرمایه گذار نیازی به مدرک آیلتس ندارم!😏

برای فراهم کردن یکی از شرایط مهاجرت به کانادا یعنی ارائه مدرک زبان شما باید بتوانید در یکی از آزمون های آیلتس جنرال یا CELPIP برای و یا TCF یا TEF برای  زبان فرانسوی  شرکت کنید و نمرات قابل قبولی کسب کنید. در پروسه های سرمایه گذاری اخذ مدرک زبان برای شما امتیاز خوبی به ارمغان خواهد آورد.

۵. من می توانم برای ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنم حتی اگر ایده کسب و کار من واقعی نباشد!😏

وقتی در مورد برنامه ویزای استارت آپ کانادا صحبت می کنیم، ایده کسب و کار شما باید واقعی باشد. این بدان معناست که ایده کسب و کار باید نوآورانه باشد و به طور کامل نشان دهد که چگونه می تواند برای کانادایی ها اشتغال ایجاد کند . حتی اگر مبلغ سرمایه گذاری مالی شما بالا باشد، باز هم ایده کسب و کار باید با الزاماتی که اداره مهاجرت در نظر گرفته است، مطابقت داشته باشد.

۶. هر کدام از بستگان دور شما در کانادا می توانند اسپانسر ورود شما به این کشور شوند!😐

رایج ترین و ناآگاهانه ترین تصور برخی از علاقه مندان این است که هر کدام از اقوام یا دوستان دور شما می تواند از شما حمایت کنند و ورود شما به کانادا را تضمین کنند!

در حالی که این تفکر، افسانه ای بیش نیست!

طبق برنامه اسپانسرشیپ خانواده کانادا، شما فقط می توانید از همسر، فرزندان، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود حمایت مالی کنید.

انتظار نداشته باشید که بستگانی همچون خاله و یا دوست خانوادگی شما اسپانسر شما شوند. قطعا سیاست مهاجرتی کانادا از این پروسه پشتیبانی نخواهد کرد.

فراموش نکنید خویشاوندان خونی شما نیز تنها در صورتی می توانند از شما حمایت کنند که در ابتدا شرایط حمایت از خانواده کانادایی را داشته باشند.

در نتیجه اگر یک خویشاوند خونی نزدیک در کانادا دارید، مهاجرت برای شما بسیار ساده تر خواهد شد.

۷. مهاجرت به کانادا بدون پیشنهاد شغلی امکان پذیر نیست!😦

برخی از افراد تصور می کنند اگر پیشنهاد کاری نداشته باشند نمی توانند به کانادا مهاجرت کنند در حالی که این باور اصلا درست نیست!

البته که گزینه های زیادی برای مهاجرت به کانادا برای شما وجود دارد بنابراین سعی کنید راهی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر است و شرایط شرکت در آن را دارید.

۸. شما در کانادا مجبور نیستید کار کنید!😒

8. شما در کانادا مجبور نیستید کار کنید

شاید برای شما جالب باشید بدانید که برخی از متقاضیان تصور می کنند که دولت کانادا به مهاجران پول می دهد! علاوه بر این، آنها معتقدند که مجبور نیستند کار کنند، و دولت هزینه های آن ها را به طور کامل تأمین خواهد کرد.

شک نکنید که این باور کاملا غلط است! شما باید برای تأمین مخارج خود و خانواده تان کار کنید. دولت تعهدی به پرداخت پول به شما ندارد.

۹. مهاجرت به کانادا خیلی سخت است!

مهاجرت به کانادا اصلا سخت نیست حتی با در نظر گرفتن تمامی الزامات و قوانینی که ممکن است زمان بر و یا پیچیده به نظر برسد. اما اگر تمام شرایط را داشته باشید و مراحل را به درستی طی کنید، می توانید به کانادا مهاجرت کنید.

اگر با روند انجام پروسه های مهاجرتی آشنا نیستید بهتر است با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید چرا که روند مهاجرت به کانادا ممکن است برای شما کمی خسته کننده باشد. بنابراین برای اطمینان از روند پرونده و رسیدن به موفقیت، با مشاورین متخصص رویال اپلای در تماس باشید.

۱۰. کانادا بیشتر از هر کشوری پناهنده می پذیرد!😕

واقعیت این است که تنها تعداد کمی از پناهندگان به ثروتمندترین کشورهای جهان از جمله کانادا فکر می کنند. کانادا به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت فقط ۴ پناهنده دارد، در حالی که این رقم در اردن، چاد، لبنان، نائورو، ترکیه و سودان جنوبی بیش از ۲۰ پناهنده به ازای هر ۱۰۰۰ نفر است. به طور کلی کشورهایی که بیشتر از کانادا پناهنده می پذیرند عبارتند از: سوئد، نروژ، سوئیس، مالت و اتریش.

۱۱. پناهندگان مانع پیشرفت اقتصاد کانادا می شوند!😐

 پناهندگان تا یک سال تحت حمایت دولت هستند؛ بر خلاف باور عمومی مطالعات نشان می دهد که پناهندگان به طور مثبت به اقتصاد کانادا کمک می کنند. بسیاری از پناهندگان مشاغل کوچکی را راه اندازی می کنند و کانادایی های بومی و سایر پناهندگان را استخدام می کند.

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و امریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *