مهاجرت + ویزا (آمریکا)

راهنمای کامل تحصیل رشته هنر در آمریکا

راهنمای کامل تحصیل در رشته هنر در آمریکا

با دنبال کردن حرفه ای در هنر می‌توانید از خلاقیت و تخیل خود استفاده کنید. تحصیل رشته هنر در آمریکا می‌تواند ایده‌ای استثنایی باشد. چرا که مدارس و کالج‌های آمریکا، آموزشی جامع همراه با تجربه و فرصت‌های رشد حرفه‌ای برای تمام دانشجویان را فراهم می‌نماید. شایان ذکر است موسسات آموزشی آمریکا، برنامه‌های مناسبی برای پشتیبانی از دانشجویان پس از فراغت از تحصیل نیز تدارک دیده است. داشتن مدارک هنری می‌تواند به مجموعه‌ای از مسیرهای شغلی هیجان انگیز منجر شود. بسیاری از فارغ‌التحصیلان این رشته به کار در صنعت مد، طراحی گرافیک، تبلیغات و طراحی مشغول می‌شوند.

اما چرا تحصیل رشته هنر در آمریکا ؟

  • داشتن فرصت‌های بین المللی برای دیده شدن

اینکه هنرتان در معرض دید بین المللی قرار گیرد، فرصت‌های خوب و بیشتری برای شما و توریستها فراهم خواهد کرد. آمریکا یکی از پر بازدیدترین کشورهای جهان است که سالانه میلیون‎‌ گردشگر را به خود جذب می‌کند. اگر از این موضوع به بهترین نحو بهره ببرید، می‌توانید هنر خود را در معرض دید میلیون‌ها انسان در سراسر جهان قرار دهید و مطمئن باشید برای حرفه‌ی هنری‌تان عالی خواهد بود. علاوه بر این، آمریکا مکانی عالی برای ایجاد ارتباط با کارفرمایان حرفه‌ای، خریداران بالقوه و سایر هنرمندان است. فرصت پیشرفت در آمریکا، بی ‌همتاست.

  • منبع رشد و الهام

اگر به دنبال کشوری برای گسترش افق دید و ایجاد ارتباطات گسترده هستید، آمریکا بهترین انتخاب خواهد بود. از آن‌جا که آمریکا طیف متنوعی از فرهنگ‌ها و سنت‌ها دارد، مطمئن باشید از تک تک افرادی که با آن‌ها ملاقات می‌کنید، چیزهای زیادی خواهید آموخت. از دانش‌آموزان، کارکنان دانشگاهی و همسایه‌ها تا افراد غریبه، می‌توانند نگرشی به سایر فرهنگ‌ها، سنت‌ها و شیوه‌های زندگی به شما دهند. این نگرش و تجربیات به شما کمک می‌کند تا دنیای اطراف خود را بهتر درک کنید و بشناسید و تبدیل به هنرمندی حرفه‌ای شوید.

  • موسسات آموزش هنری استثنایی

با توجه به اینکه سیستم آموزشی آمریکا یکی از بهترین سیستم‌ها در جهان است، می‌توانید انتظار داشته باشید متناسب با رشته هنری مورد علاقه‌تان بهترین آموزش‌ها را دریافت کنید. موسسات آموزشی آمریکا، منابع و بودجه بیشماری به تحصیلات و آموزش اختصاص می‌دهند. این موضوع تضمین می‌کند که برنامه‌های جامع و کارآمدی در ارائه آموزش‌های لازم برای ورود دانش‌آموزان و دانشجویان به بازار کاری پویا ارائه خواهد شد.

  • آمریکا خانه هنرمندان مشهور است!

آمریکا صدها هنرمند مشهور را در خود پرورش داده است. این هنرمندان آثار هنری ارزشمندی در سطح بین الملل خلق کرده‌اند. هنرمندانی از جمله جکسون پولاک، ادوارد هایر، کیت هرینگ، جورجیا اوکیف و اندی وارهول تنها برخی از هنرمندان مشهور آمریکایی قرن بیستم هستند. آمریکا طی سالیان دراز منبع رشد و الهام هنری برای بسیاری از افراد بوده که هم اکنون در سطح بین الملل به رسمیت شناخته می‌شوند.

  • ارتقا مهارت زبان انگلیسی

آمریکا کشوری انگلیسی زبان است که تحصیل در این کشور می‌تواند موجب پیشرفت و ارتقا مهارت‌های زبانی افراد شود. دانشجویان با در معرض محیط قرار گرفتن مجبورند این زبان را فرا بگیرند تا هم در پروسه تحصیل و هم زندگی در آمریکا موفق باشند. پس بهتر است از این فرصت به بهترین نحو برای ارتقای خود استفاده کنید.

مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در رشته هنر در آمریکا :

مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در رشته هنر در آمریکا، به نوع برنامه‌ای که قصد دارید در آن شرکت کنید بستگی دارد. اما به طور کلی مدارک و شرایط لازم عبارتند از:

  • ریز نمرات آخرین مقطع تحصیلی
  • حداقل معدل مورد نیاز که به GPA معادل سازی شده
  • نمرات آزمون زبان انگلیسی TOEFL یا  IELTS
  • معرفی نامه ( نامه پوششی )
  • نمونه کار های هنری( برای رشته هنر و موسیقی )
  • تست خوانندگی یا بازیگری در تئاتر
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه

دقت داشته باشید نمونه کارهایی که ارسال می‌کنید باید الزامات تعیین شده موسسه هنری را داشته باشد. چنین الزاماتی معمولا عبارتند از فرمت ترجیحی مانند JPG، PDF   یا سایر موارد . متقاضیان رشته موسیقی نیز باید ۲ یا ۳ قطعه از آثار اصلی خود را ارائه دهند. برای اطلاع از سایر الزامات و مدارک با دفتر پذیرش موسسه آموزشی مدنظر در تماس باشید.

فرآیند پذیرش تحصیل در رشته هنر در آمریکا :

فرآیند پذیرش تحصیل در رشته هنر در آمریکا/ لوازم نقاشی

توصیه می‌کنیم حداقل ۱ سال قبل از شروع سال تحصیلی پروسه تحصیلی خود را آغاز کنید. هر چه زودتر برای آغاز این پروسه اقدام کنید، مدت زمان بیشتری برای آماده سازی مدارک و شرایط خواهید داشت و این یعنی شانس بیشتری برای پیروزی در این پروسه برای خود به ارمغان خواهید آورد.

برای شروع باید به وبسایت موسسه آموزشی مورد نظر رفته و دستورالعمل‌ها و الزاماتی که از شما می‌خواهند را برآورده سازید. ارائه نمونه کارهای مورد نیاز بخش مهمی از فرآیند درخواستی خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که بهترین کار خود را در کارنامه خود ثبت کرده‌اید و دستورالعمل‌ها را مطابق با آنچه موسسه آموزشی از شما می‌خواهد دنبال کرده‌اید.

مصاحبه‌ها را فراموش نکنید!

یکی دیگر از بخش‌های جدا نشدنی برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی مصاحبه است. پس برای شرکت در مصاحبه برنامه ریزی کنید و تمام امور را به لحظات پایانی موکول نکنید. شرکت در مصاحبه، راهی عالی برای نشان دادن شور و اشتیاق خود برای ادامه تحصیل در رشته هنر و معرفی کارها و آثار هنری‌تان می‌باشد.

مدت زمان دوره‌های تحصیلی در رشته هنر در آمریکا چقدر است؟

برای اخذ مدرک لیسانس از دانشگاه‌های آمریکا، متقاضی باید دوره‌ی چهار ساله بگذراند. با این حال این مدت زمان بسته به شرایطی از جمله میزان کار استودیویی، تعهدات دانشجو و سایر عوامل متغیر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که باید از این دوره از طریق شبکه سازی با شرکت‌ها و کسب تجربه عملی و حرفه‌ای به بهترین نحو بهره ببرید. مقطع کارشناسی ارشد در رشته هنر، حدود ۲ الی ۳ سال به طول می‌انجامد.

هزینه های تحصیلی در موسسات آموزشی در رشته هنر آمریکا چقدر است؟

هزینه‌های تحصیلی در این رشته بسته به موسسات آموزشی با یکدیگر متفاوتند. در حالی که شهروندان آمریکا برای تحصیل در برترین دانشگاه‌ها سالانه ۱۴۰۰۰ دلار در سال می‌پردازند، این هزینه برای دانشجویان بین المللی به ۵۰۶۰۰ دلار در سال افزایش می‌یابد. فراموش نکنید که دانشجویان هم در سطح ملی و هم بین الملل می‌توانند از بورسیه‌های تحصیلی بهره ببرند و با اخذ یکی از این بورسیه‌ها هزینه‌های تحصیلی خود را به خوبی مدیریت کنند و آن‌ها را پوشش دهند. بورسیه‌ها معمولا شرایط خاصی دارند و به طور کلی دانشجویان بین الملل موفق و یا حتی آن دسته از افرادی که نیاز مالی دارند را هدف قرار می‌دهد.

آینده شغلی دانشجویان رشته هنر آمریکا

کتاب و پرچم امریکا

تحصیلات در رشته هنر می‌تواند طیف وسیعی از فرصت‌های شغلی ایجاد کند. عناوین شغلی رایجی که معمولا فارغ التحصیلان رشته هنر می‌توانند داشته باشد عبارتند از: مدیر هنری، هنرمند و انیماتورهای چندرسانه‌ای، طراح داخلی، مد، گرافیک، دیجیتال، صنعتی، موزه داری،  صنایع دستی، مجری یا نوازنده.

احتمالا می‌توان انتظار داشت از این حرفه سود قابل توجهی کسب کرد. هنرمندان عموما خود اشتغال هستند. با این حال بسیاری از آن‌ها به مشاغل دیگری نیز اشتغال دارند. طبق آمار وزارت کار، هنرمندان از جله نقاشان، مجسمه سازان و تصویرگران به طور متوسط ۵۲۳۴۰ دلار در سال درآمد دارند.

دانشگاه ها و موسسات آموزش هنر برتر آمریکا برای تحصیل در رشته هنر

  • دانشگاه کالیفرنیا که جز یکی از بزرگترین سامانه دانشگاهی در ایالت متحده آمریکا است.( University of California )
  • موسسه هنری شیکاگو که در شهر شیگاگو و ایالت ایلینوی قرار دارد.( School of the Art Institute of Chicago )
  • دانشگاه ییل از کهن ترین و معتبرین دانشگاه های ایالت متحده آمریکا محسوب می شود. که در شهر نیوهیون ایالت کنتیکت قرار دارد.( Yale University)
  • دانشگاه ویرجینیا کامن ولث که در شهر ریچموند ایالت ویریجینای آمریکا قرار دارد.( Virginia Commonwealth University)
  • موسسه هنری کالیفرنیا که به کَل‌آرتسCalArts)) معروف می باشد . و در سانتا کلاریتای کالیفرنیا قرار دارد. ( California Institute of the Arts)

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و امریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *