مهاجرت + ویزا (کانادا)

معیارهای لازم برای اکسپرس اینتری کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار

معیارهای واجد شرایط بودن برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSWP) در سیستم اکسپرس اینتری کانادا:

 

اکسپرس اینتری کانادا– از سال ۱۹۶۷، برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSWP) اصلی ترین روشی بوده است که کانادا از استعدادها از سراسر جهان استقبال کرده است.

FSWP اولین برنامه در جهان برای ارزیابی عینی نامزدهای مهاجرت بود. امروزه FSWP یکی از سه برنامه نیروی کار ماهر است که توسط سیستم اکسپرس اینتری کانادا مدیریت می شود. کانادا برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSWP) را در سال ۱۹۶۷ برای انتخاب مهاجران از سراسر جهان راه اندازی کرد. قبل از معرفی FSWP، کانادا بر اساس صلاح دید افسران مهاجرت فردی که در مورد اینکه آیا فکر می کنند یک نامزد می تواند در بازار کار کانادا ادغام شود یا خیر، مهاجران کارگر ماهر را به صورت ذهنی انتخاب می کرد.

دولت کانادا متوجه شد که این رویکرد قدیمی مشکل ساز است و بنابراین اولین سیستم امتیازدهی جهان را برای انتخاب مهاجران معرفی کرد. کانادا تصمیم گرفت از معیارهای عینی برای ارزیابی همه کاندیداها به روش یکسان استفاده کند، بر اساس سن ، تحصیلات ، مهارت های زبانی ، تجربه کاری ، شغل و سایر عوامل.

 

مزایای FSWP برنامه نیروی کار ماهر فدرال:

 

امروزه FSWP از طریق سیستم مدیریت اپلیکیشن اکسپرس اینتری مدیریت می شود. طبق اکسپرس اینتری، کانادا به طور متوسط ​​سالانه از ۱۱۰۰۰۰ مهاجر پذیرایی می کند. اکثر داوطلبان موفق اکسپرس اینتری از طریق FSWP به کانادا مهاجرت می کنند. تحقیقات انجام شده توسط دولت کانادا نشان می دهد که مهاجران FSWP در کانادا مشاغل موفق و رضایت بخشی دارند.

علاوه بر این، پیگیری مهاجرت از طریق FSWP مفید است زیرا می توانید در مدت شش ماه اقامت دائم دریافت کنید، در مقایسه با زمان پردازش طولانی تر برای سایر برنامه های نیروی کار ماهردر کانادا.

 

نحوه کار فرآیند مهاجرت با برنامه نیروی کار ماهر فدرال:

کانادا از سیستم مدیریت برنامه اکسپرس اینتری برای سه برنامه نیروی کار ماهر از جمله FSWP استفاده می کند. اگر قبلاً در کانادا زندگی نکرده‌اید و حرفه‌ای ماهر نیستید، FSWP بهترین گزینه اکسپرس اینتری شما خواهد بود. ابتدا، باید ببینید که آیا تحت معیارهای FSWP واجد شرایط هستید یا خیر. سپس، یک نمایه اکسپرس اینتری ارسال می کنید. بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، مهارت های زبانی و تجربه کاری، امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) را دریافت خواهید کرد. معمولاً هر دو هفته یکبار، دولت کانادا قرعه کشی اکسپرس انتری برگزار می کند و از کاندیداهایی که بالاترین امتیاز CRS را دارند دعوت می کند تا برای اقامت دائم درخواست دهند. پس از ارسال درخواست تکمیل شده خود، می توانید انتظار داشته باشید که وضعیت اقامت دائم خود را ظرف شش ماه دریافت کنید و سپس به کانادا بروید.

 

مرحله ی اول : بررسی کنید که آیا معیارهای واجد شرایط بودن FSWP را دارید .

 

 مرحله دوم : مشخصات اکسپرس اینتری خود را در وب سایت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ارسال کنید.

 

مرحله سوم :  ببینید آیا یک دعوت نامه برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم دریافت می کنید یا خیر. IRCC تقریبا هر دو هفته یک بار قرعه کشی اکسپرس اینتری را برگزار می کند.

 

مرحله چهارم : اگر ITA دریافت کردید، ادامه می دهید و درخواست اقامت دائم تکمیل شده خود را به IRCC ارسال می کنید. پس از اینکه IRCC پردازش درخواست شما را کامل کرد، می توانید به کانادا بروید.

 

معیارهای لازم برای اکسپرس اینتری کانادا

معیارهای لازم برای اکسپرس اینتری کانادا

 

معیارهای واجد شرایط بودن برنامه نیروی کار ماهر فدرال:

برای واجد شرایط بودن برای درخواست تحت برنامه نیروی کارماهر فدرال، نامزدهای بالقوه باید حداقل شرایط کار، توانایی زبان، تحصیلات را داشته باشند و حداقل ۶۷ امتیاز را در جدول ۱۰۰ امتیازی برنامه کسب کنند.

 

حداقل الزامات عبارتند از:

یک سال تجربه کار مستمر تمام وقت یا معادل با حقوق در ۱۰ سال گذشته در یک شغل ماهر طبقه بندی شده تحت سطح مهارت ۰، A یا B طبقه بندی ملی مشاغل (NOC).

توانایی زبان تایید شده معادل معیار زبان کانادایی ۷ در انگلیسی یا فرانسوی در تمامی توانایی ها (خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن).

گزارش اعتبار تحصیلی کانادا (گواهی، دیپلم، یا مدرک) یا گواهینامه خارجی و ارزیابی مدرک تحصیلی (ECA).

حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ را در شبکه FSWP کسب کنید. گرید این برنامه، نامزدها را بر اساس عواملی که شامل سن، تحصیلات، تجربه کاری، شغل منظم، توانایی زبان و سازگاری می‌شود، ارزیابی می‌کند.

پس از واجد شرایط بودن، می توانید وارد برنامه اکسپرس اینتری شوید. پروفایل های کاندیدا در برنامه اکسپرس اینتری، که شامل مشاغل ماهر فدرال و داوطلبان کلاس تجربه کانادا نیز می شود، بر اساس CRS رتبه بندی می شوند.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص اکسپرس اینتری کانادا می توانید با کارشناسان رویال اپلای در ارتباط باشید و یا از طریق تکمیل فرم ارزیابی انلاین رویال اپلای مشاوره دریافت کنید.

۲۲۴۰۷۱۷۱ ۰۲۱

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *