مهاجرت + ویزا (استرالیا)

چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا

چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا رویال اپلای

در این مقاله چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا را به شما معرفی می کنیم :

 

 

چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا:

استرالیا با در اختیار گذاشتن مزایای بسیاری تبدیل به یکی از مقاصد پرطرفدار برای مهاجرت در سراسر جهان شده است. از طرفی این کشور  امروزه با مشکل کمبود نیروی کار روبروست پس در تلاش است این کمبود را با جذب کارگران خارجی جبران کند. استرالیا از دیرباز پذیرای مهاجران بوده و همچنان در حال طرح کردن پروسه‌های مهاجرتی مختلفی برای جذب افراد از سراسر جهان به طور قانونی است. اما چرا استرالیا؟

 

چند مزیت قابل توجه مهاجرت به استرالیا و اقامت دائم استرالیا

 

  • داشتن اماکن گردشکری مانند بزرگترین جزیره شنی، جزیره فریزر
  • ملبورن طی چند سال مداوم به عنوان بهترین شهر برای زندگی انتخاب شده است.
  • اگر بخواهید هر روز از یک ساحل جدید استرالیا بازدید کنید، ۲۷ سال طول می‌کشد تا همه آن‌ها را ببینید!
  • ساحل Hyam در NSW سفیدترین شن و ماسه جهان را دارد.
  • تاسمانی پاک‌ترین هوا را دارد.
  • تئاتر IMAX سیدنی بزرگترین پرده سینمایی جهان است.
  • استرالیا بیش از ۵۰۰ پارک ملی دارد.
  • ساحل Whitehaven در جزایر Whitsunday به طور مداوم به عنوان زیباترین ساحل انتخاب شده است.
  • اکثر استرالیایی‌ها خون‌گرم‌ترین و مهاجر پذیرترین مردم جهان هستند.
  • استرالیا کشوری چند فرهنگی است.
  • استرالیا تنها کشوری است که آتشفشان فعال ندارد.
  • شهر ملبورن در استرالیا پایتخت ورزشی جهان است.
  • استرالیا ۸۲۲۲ جزیره دارد.
  • سیدنی جذاب‌ترین شهر جهان است.
  • در کجای دنیا می‌توان کوالا را در آغوش گرفت؟
  • در کجای دنیا می‌توانید تحت تعقیب کانگوروها قرار بگیرید؟
  • مشاهده صحنه مهاجرت نهنگ‌ها در امتداد ساحل شرقی استرالیا بسیار شگفت انگیز است.
  • آبشارها، جنگل‌های بارانی و کوه‌های موجود در این کشور نیز از منابع طبیعی بسیارحائز اهمیتی هستند.
  • اقتصاد قوی و مقاوم
  • موقعیت مکانی استراتژیک
  • حکومت دموکراتیک و  ثبات سیاسی
  • هزینه‌های مقرون به صرفه
  • نوآوری
  • خدمات مالی قوی و پیچیده

 

با وجود این مزایا طبیعی است که این کشور خواهان زیادی برای مهاجرت داشته باشد. اما در ادامه سعی کردیم به بررسی چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا بپردازیم.

 

 

۱. اسکیل ورکر استرالیا:

چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا/اسکیل ورکر استرالیا

چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا

 

 

استرالیا یکی از مقاصد محبوب برای افراد ماهر است. این پروسه برای کسانی است که مایل به اخذ ویزای دائم به منظور زندگی و کار در استرالیا هستند. برنامه اسکیل ورکر در ساب کلاس‌های متفاتی در جریان است.

 

          الف) ویزای ۱۸۶ استرالیا – Employer Nomination Scheme visa:

این ویزا به کارگران ماهری که از طرف کارفرمایی استرالیایی دعوتنامه اخذ کرده‌اند اعطا می‌شود تا با ورودبه این کشور به کار و زندگی بپردازند. این ویزا در سه زیر شاخه از متقاضیان دعوت بعمل می‌آورد:

  • Direct Entry stream:

متقاضیان برای اخذ ویزا در این زیر شاخه باید از کارفرمایی استرالیایی دعوتنامه داشته باشید، شغل افراد باید در لیست مشاغل مربوطه واجدالشرایط باشد و از دانش زبانی کافی‌ای برخوردار باشند. این نوع ویزا به افراد اجازه اقامت دائم داده و هزینه آن نیز ۴۲۴۰ دلار استرالیا می‌باشد.

  • Labour agreement stream:

این ویزا به کارگران ماهری که در حال حاضر با کارفرمایی استرالیایی قرارداد کاری دارند و قصد دارند به کار در استرالیا مشغول شوند، اعطا می‌شود. تنها الزام اخذ این ویزا داشتن قرار داد کاری با کارفرمای استرالیایی است. این نوع ویزا نیز به افراد اقامت دائم می‌دهد و هزینه اخذ این ویزا نیز ۴۲۴۰ دلار استرالیا می‌باشد.

  • Temporary Residence Transition stream:

این ویزا به افرادی اعطا می‌شود که یکی از ویزاهای ۴۵۷ یا بریجینگ ویزا داشته باشند. برای اخذ این ویزا افراد باید به مدت ۳ سال به صورت تمام وقت مشغول به کار بوده باشند و از کارفرمایی استرالیایی دعوتنامه داشته باشند. این ویزا به افراد وضعیت اقامت دائم داده و هزینه آن ۴۲۴۰ دلار استرالیا می‌باشد.

 

          ب) ویزای ۱۸۷ – Regional Sponsored Migration Scheme visa:

این ویزا در دو زیر شاخه از متقاضیان دعوت بعمل می‌آورد:

  • Direct entry stream: این نوع ویزا در حال حاضر در دسترس نمی‌باشد.
  • Temporary Residence Transition stream: این ویزا به افرادی اعطا می‌شود که از طرف کارفرمای یکی از مناطق استرالیا دعوتنامه داشته باشند. افراد باید دارنده یکی از انواع ویزای ۴۵۷ یا ۴۸۲ باشد و به مدت ۳ سال برای کارفرما به صورت تمام وقت کار کرده باشند.

 

            پ) ویزای ۱۸۹ – Points-tested stream:

این ویزا به افراد ماهری که قصد دارند وارد استرالیا شوند و به کار و زندگی مشغول شوند، اعطا می‌شود. متقاضی با اخذ این ویزا می‌تواند از بستگان واجدالشرایط برای اخذ اقامت دائم دعوت کند، برای اخذ شهروندی این کشور اقدام کند، در طرح‌ها و مراقبت‌های بهداشتی شرکت کند و به مدت ۵ سال به استرالیا رفت و آمد کند. این ویزا به متقاضی اجازه اقامت دائم داده و هزینه اخذ این ویزا ۴۲۴۰ دلار استرالیا می‌باشد.

 

 

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ویزای 189 - Points-tested stream

 

 

مراحل اخذ این نوع ویزا با توجه به تصویر عبارتند از: ۱. چک کردن شغل خود برای اطمینان حاصل پیدا کردن از انکه شغل شما در لیست مشاغل هستند. اگر ۶۵ امتیاز بگیرید برای این پروسه واجدالشرایط هستید. ۲. شرکت در  پروسه ۳. انتظار برای دریافت دعوتنامه ۴. جمع‌آوری مدارک ۵. طی ۶۰ روز پس از دریافت دعوتنامه باید برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

 

 

          ت) ویزای ۱۹۰ – Skilled Nominated visa:

این ویزا به افراد ماهری که قصد دارند وارد استرالیا شوند و به کار و زندگی بپردازند، اعطا می‌شود. متقاضی با اخذ این ویزا می‌تواند از بستگان واجدالشرایط برای اخذ اقامت دائم دعوت بعمل آورد، برای اخذ شهروندی این کشور اقدام کند، در طرح‌ها و مراقبت‌های بهداشتی شرکت کند و به مدت ۵ سال به این کشور رفت و آمد کند. یعنی متقاضی از کشور خارج شده و دوباره وارد استرالیا شود. این ویزا به متقاضی اجازه اقامت دائم داده و هزینه اخذ این ویزا ۴۲۴۰ دلار استرالیا می‌باشد. افراد برای اخذ این ویزا باید حداقل امتیاز لازم را به دست آورند تا از آن‌ها برای اخذ اقامت دائم دعوت شود.

برای دریافت اطلاعات درباره اسکیل ورکر استرالیا اینجا کلیک کنید. :arrow

 

 

  1. مهاجرت تحصیلی به استرالیا :

دختری در حال مطالعه کتاب ها / چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا

چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا

 

 

تحصیل در استرالیا یکی دیگر از راه‌های ورود به این کشور است. استرالیا فرصت‌های تحصیلی بسیاری را با بیش از ۱۱۰۰ موسسه و ۲۲۰۰۰ دوره‌ی متفاوت برای دانشجویان بین المللی فراهم می‌سازد. سیستم آموزشی استرالیا آموزش‌های ابتدایی، متوسطه و عالی را در چارچوب نظام آموزشی استرالیا (AQF) ارائه می‌دهد. دانش‌آموزان در سراسر جهان می‌توانند در تمام سطوح ابتدایی، متوسطه، آموزش‌های فنی حرفه‌ای (VET)، دوره‌های زبان انگلیسی تا آموزش عالی( دانشگاه) تحصیل کنند.

 

راهنمای کامل مراحل تحصیل در استرالیا:

 اول: تحقیق و بررسی

تحقیق درباره موسسه آموزشی مد نظر را فراموش نکنید. چرا که مقصد آموزشی باید با اهداف و توانایی‌های مالی شما در یک راستا باشند. از آن‌جا که تحصیل در دوران دانش‌آموزی استرالیا برای دانش‌آموزان بین المللی هزینه‌هایی در بر دارد، فراموش نکنید که در مورد مدرسه یا مقصد آموزشی مد نظر باید تحقیق کنید. ادامه تحصیل در مقاطع آموزش عالی نیز ملزم به تحقیق و بررسی است چرا که باید از کیفیت آموزشی دانشگاه یا کالج مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

دوم: از یکی از مشاوران راهنمایی بگیرید.

پس از انتخاب مکان آموزشی مدنظر به خاطر داشته باشید که باید با یکی از مشاوران و یا حتی وکلای مهاجرتی در ارتباط باشید تا شما را از پروسه‌ها و مدارک مورد نیاز مطلع سازد.

سوم:اثبات مهارت زبان انگلیسی توسط یکی از آزمون‌های مورد تائید دانشگاه یا مدرسه‌ی مقصد

خود را برای شرکت در یکی از آزمون‌های مورد تائید دانشگاه یا مدرسه‌ی مقصد آماده کنید تا حداقل نمره‌ی قبولی را کسب کنید. به طور کلی موسسات آموزشی استرالیا یکی از آزمون‌های IELTS- PTE academic- TOEFL- CAE-OET  را می‌پذیرند. اما انتخاب شما بسته به انتخاب دانشگاه یا مدرسه‌ی مد نظر متغیر خواهد بود.

چهارم: ثبت درخواست

اگر وکیل و یا مشاوری استخدام کرده‌اید، وی شخصا با دانشگاه یا مدرسه‌ی منتخب شما مکاتبه می‌کند تا مطمئن شود درخواست شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و انتخاب درستی داشته‌اید.

 پنجم: اخذ پذیرش

دانشگاه مدارک را مورد بررسی قرار خواهد داد و شما را از نتیجه مطلع خواهد ساخت. بررسی و پردازش درخواست ممکن است از چند هفته تا چند ماه( دوره تحصیلات عالی و تکمیلی) طول بکشد. اگر درخواست مورد پذیرش واقع شود، از طرف دانشگاه یا مدرسه نامه‌ی پذیرش دریافت خواهید کرد. اگر بیش از یک مدرسه یا دانشگاه درخواست شما را بپذیرد، مشاور شما موظف است تمامی شرایط را بررسی کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ششم: اخذ ویزای دانشجویی

پس از دریافت نامه پذیرش از موسسه‌ی آموزشی مد نظر باید برای دریافت ویزای دانشجویی اقدام کنید. مشاور یا وکیل مهاجرتی شما موظف است تا در اولین فرصت از سفارت استرالیا برای شما وقت بگیرد تا با ارائه مدارک الزامی به شما ویزای دانشجویی دهند.

در ادامه به بررسی هزینه‌های تحصیلی در این کشور می‌پردازیم:

هزینه‌های تحصیلی در استرالیا بسته به موسسه آموزشی و سطح تحصیلات متغیر خواهد بود. در ادامه هزینه‌های تقریبی در مقاطع مختلف تحصیلی در استرالیا را مشاهده می‌کنید :

  • مدرسه: ۷۸۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار
  • آموزش‌های زبان انگلیسی: بسته به طول دوره هرهفته تقریبا ۳۰۰ دلار
  • دیپلم و فوق دیپلم رشته‌های فنی حرفه‌ای: ۴۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ دلار
  • کارشناسی: ۱۵۰۰۰ تا ۳۳۰۰۰ دلار
  • کارشناسی ارشد: ۲۰۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰ دلار
  • دکترا: ۱۴۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰ دلار

 

اما آیا با اخذ ویزای دانشجویی می‌توان اقامت دائم گرفت؟ پاسخ روشن است، خیر. ویزای دانشجویی نوعی ویزا با اقامت موقت است. مدت اعتبار این ویزا بسته به طول دوره آموزشی شما متغیر است.

خوشبختانه دانشجویان برای کار در استرالیا محدودیتی ندارند، این تصمیم در پی کمبود نیروی کار در این کشور اتخاذ شد. پس دانشجو با پیدا کردن پیشنهادی کاری از سوی کارفرمایی استرالیایی می‌تواند ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کند و سپس در اسکیل ورکر استرالیا شرکت کند. این پیشنهاد شغلی می‌تواند امتیاز ویژه‌ای به شما در سیستم امتیاز بندی اسکیل ورکر بدهد تا حداقل امتیاز لازم برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم را بدست آورید.

برای دریافت اطلاعات درباره تحصیل در استرالیا اینجا کلیک کنید. :arrow:

 

 

        ۳. سرمایه گذاری در کشور استرالیا :

خاک و سکه / چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا

چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا

 

 

همانطور که می‌دانیم یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به استرالیا سرمایه گذاری در این کشور است. اما آیا پروسه سرمایه گذاری منجر به اخذ اقامت دائم می‌شود؟

یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای سرمایه گذاری در این کشور، اخذ ویزای ۱۸۸ استرالیاست اما این نوع ویزا به افراد وضعیت اقامت دائم نمی‌دهد بلکه متقاضیان با این ویزا اجازه اقامت ۵ ساله دارند و در صورتی که کسب و کارشان در طی این ۵ سال فعال باشد و گردش مالی خوبی داشته باشد، می‌توانند با اخذ ویزای ۸۸۸ اقامت دائم این کشور را بگیرند.

ویزای ۱۸۸ در چهار زیر گروه از افرادی که مایل به سرمایه گذاری در این کشور هستند دعوت به عمل می‌آورد:

  1. ویزای نوآوری تجاری ( Business Innovation stream ): حداقل بودجه مورد نیاز: اگر بعد از ۱ جولای ۲۰۲۱ برای اخذ این ویزا ثبت درخواست داشته‌اید باید ۱.۲۵ میلیون دلار استرالیا برای سرمایه گذاری داشته باشید و در صورتی که قبل از این تاریخ ثبت درخواست کرده‌اید باید ۸۰۰۰۰۰ دلار استرالیا سرمایه گذاری کرده باشید.
  2. ویزای سرمایه گذاری معمولی ( Investor stream ): حداقل بودجه مورد نیاز: اگر پس از ۱ جولای ۲۰۲۱ ثبت درخواست کرده‌اید، ۱.۵ میلیون دلار استرالیا و در صورتی که بعد از این تاریخ ثبت درخواست کرده‌اید باید ۲.۵ میلیون دلار برای سرمایه گذاری کرده باشید.
  3. ویزای سرمایه گذاری ویژه ( Significant Investor stream ): حداقل بودجه مورد نیاز: حداقل ۵ میلیون دلار استرالیا.
  4. ویزای سرمایه گذاری ممتاز ( Premium (Investor stream: حداقل بودجه مورد نیاز: حداقل ۱۵ میلیون دلار استرالیا

 

برای دریافت اطلاعات درباره سرمایه گذاری در استرالیا اینجا کلیک کنید. :arrow

     ۴. ویزای والدین استرالیا :

ویزای والدین استرالیا /یک خانواده سه نفره / چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا

چهار روش اخذ اقامت دائم استرالیا

 

 

یکی دیگر از پروسه‌هایی که می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم استرالیا شود، انواع ویزای والدین است. اما این نوع ویزا در ساب کلاس‌های خاص با شرایط متنوع می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم شود:

 

          الف) ویزای والدین سالخورده – ویزای ۸۰۴ استرالیا – Aged Parent visa

این ویزا به والدین مسن شهروندان استرالیایی اعطا می‌شود. متقاضی با اخذ این ویزا اجازه دارد به طور دائم در استرالیا اقامت داشته باشد . با اخذ این ویزا متقاضی می‌تواند سایر اعضای خانواده خود را به استرالیا بیاورد و در صورت واجد شرایط بودن برای اخذ شهروندی نیز اقدام کند. هزینه‌ی اخذ این ویزا ۴۵۶۰ دلار استرالیا می‌باشد.

شرایط اخذ این ویزا:

  • داشتن فرزندی که واجد شرایط و شهروند استرالیا است.
  • متقاضی باید بیش از ۶۵ سال و ۶ ماه سن داشته باشد تا واجد شرایط دریافت حقوق بازنشستگی باشد.
  • هنگام درخواست برای اخذ این نوع ویزا، متقاضی نباید برای اخذ ویزای ۸۷۰ استرالیا اقدام کرده باشد.

 

         ب ) ویزای والدین – ویزای ۸۸۴ – Contributory Aged Parent (Temporary) visa

این ویزا به والدین مسن شهروندی استرالیایی یا شخصی که اقامت دائم استرالیا را دارد اعطا می‌شود. با اخذ این ویزا متقاضی می‌تواند به طور موقت در استرالیا اقامت داشته، به کار و تحصیل بپردازد و ویزای خود را به ویزای دائم والدین ( ویزای ۸۶۴) تبدیل کند. این نوع ویزا به مدت ۲ سال اعتبار دارد. هزینه اخذ این ویزا ۴۳۵۵ دلار استرالیا می‌باشد.

شرایط اخذ این ویزا:

  • داشتن فرزندی که واجد شرایط بوده یعنی شهروند یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشد.
  • متقاضی باید بیش از ۶۵ سال و ۶ ماه سن داشته باشد تا واجد شرایط دریافت حقوق بازنشستگی باشد.
  • تا زمانی که اداره مهاجرت استرالیا در مورد پروسه صدور این ویزا تصمیم می‌گیرد متقاضیان باید در استرالیا حضور داشته باشند.
  • هنگام درخواست برای اخذ این نوع ویزا، متقاضی نباید برای اخذ ویزای ۸۷۰ استرالیا اقدام کرده باشد.

 

          پ) ویزای والدین – ویزای ۸۶۴ استرالیا – Contributory Aged Parent visa

این ویزا به والدین شهروندی استرالیایی یا شخصی که اقامت دائم استرالیا را دارد اعطا می‌شود. با اخذ این ویزا متقاضی می‌تواند به طور دائم در استرالیا اقامت داشته، به کار و تحصیل بپردازد و از مراقبت‌های بهداشتی عمومی بهره‌مند شود. هزینه اخذ این ویزا ۴۷۹۵۵ دلار استرالیا می‌باشد.

شرایط اخذ این ویزا:

  • داشتن فرزندی که واجد شرایط بوده یعنی شهروند یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشد.
  • متقاضی باید بیش از ۶۵ سال و ۶ ماه سن داشته باشد تا واجد شرایط دریافت حقوق بازنشستگی باشد.
  • هنگام درخواست برای اخذ این نوع ویزا، متقاضی نباید برای اخذ ویزای ۸۷۰ استرالیا اقدام کرده باشد.

 

         ت ) ویزای والدین – ویزای ۱۷۳ استرالیا – Contributory Parent (Temporary) visa

این ویزا به والدین شهروندی استرالیایی یا شخصی که اقامت دائم استرالیا را دارد اعطا می‌شود. متقاضی با اخذ این ویزا می‌تواند به طور موقت در استرالیا اقامت داشته، به کار و تحصیل بپردازد و ویزای خود را به ویزای دائم والدین ( ویزای ۱۴۳) تبدیل کند. ویزای والدین ۱۷۳ استرالیا به مدت ۲ سال اعتبار خواهد داشت . هزینه اخذ این ویزا ۳۲۰۶۵ دلار استرالیا است.

شرایط اخذ این ویزا:

  • توسط فرزندی واجد شرایط که شهروند استرالیا است و یا اقامت دائم این کشور را دارد حمایت مالی شود.
  • پیرو قوانین استرالیا باشد.
  • هنگام درخواست برای اخذ این نوع ویزا، متقاضی نباید برای اخذ ویزای ۸۷۰ استرالیا اقدام کرده باشد.
  • تعداد فرزندان ساکن استرالیا باید بیشتر از فرزندان ساکن در هر کشور دیگری باشند. یا بیش از نصف فرزندان متقاضی ساکن استرالیا باشند.(با اقامت دائم استرالیا یا شهروندی)

 

        ث ) ویزای والدین – ویزای ۱۴۳ – Contributory Parent visa

این ویزا به والدین شهروندی استرالیایی یا شخصی که اقامت دائم استرالیا را دارد اعطا می‌شود. متقاضی با اخذ این ویزا می‌تواند به طور دائم در استرالیا اقامت داشته باشد، سایر اعضای خانواده خود را به استرالیا بیاورد و در صورت واجد شرایط بودن برای اخذ شهروندی اقدام کنند. هزینه اخذ این ویزا ۴۷۹۵۵ دلار استرالیا می‌باشد.

شرایط اخذ این ویزا:

  • داشتن فرزندی که واجد شرایط بوده یعنی شهروند یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشد.
  • تعداد فرزندان ساکن استرالیا باید بیشتر از فرزندان ساکن در هر کشور دیگری باشند. یا بیش از نصف فرزندان متقاضی ساکن استرالیا باشند.(با اقامت دائم استرالیا یا شهروندی)
  • تضمین داشتن اسپانسر.
  • هنگام درخواست برای اخذ این نوع ویزا، متقاضی نباید برای اخذ ویزای ۸۷۰ استرالیا اقدام کرده باشد.

 

        ج ) ویزای والدین – ویزای ۱۰۳ استرالیا – Parent visa

با اخذ این ویزا والدین شهروندان استرالیایی یا کسانی که اقامت دائم استرالیا را دارند می‌توانند به استرالیا نقل مکان کنند. متقاضی با اخذ این ویزا می‌تواند به طور دائم در استرالیا اقامت داشته، سایر اعضای خانواده خود را به استرالیا بیاورد و در صورت واجد شرایط بودن برای اخذ شهروندی استرالیا اقدام کند. هزینه اخذ این ویزا ۴۵۶۰ دلار استرالیا می‌باشد.

شرایط اخذ این ویزا:

  • داشتن فرزندی که واجد شرایط بوده یعنی شهروند یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشد.
  • پیرو قوانین استرالیا باشد.
  • هنگام درخواست برای اخذ این نوع ویزا، متقاضی نباید برای اخذ ویزای ۸۷۰ استرالیا اقدام کرده باشد.

 

 

 

 

 

 

با کارشناسان و وکلای با تجربه مقیم کانادا و استرالیا و آمریکا شرکت مهاجرتی رویال اپلای همراه باشید.

شرکت مهاجرتی رویال اپلای

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱-۲۲۴۰۸۱۸۱-۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

برای رفتن به صفحه فرم ارزیابی مهاجرتی و درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *